ik vind beide kampen ook leuk! Maar heb toch stilletjes een beetje voorkeur voor noord
Arrogant zou ik het andere team niet noemen. Het was echt een heftige strijd en ze hebben hem gewoon terecht gewonnen! Maar inderdaad… wat meer gezeur onderling is toch iets leuker om naar te kijken :mrgreen:
Dit is de eerste serie expeditie die ik kijk, maar wat leuk! ik heb spijt dat ik voorgaande series niet gekeken heb, misschien via uitzending gemist een keer.
@natasja wrote:
Dit is de eerste serie expeditie die ik kijk, maar wat leuk! ik heb spijt dat ik voorgaande series niet gekeken heb, misschien via uitzending gemist een keer.
zonde, want de eerste waren het leukste…

@Madre wrote:
@natasja wrote:Dit is de eerste serie expeditie die ik kijk, maar wat leuk! ik heb spijt dat ik voorgaande series niet gekeken heb, misschien via uitzending gemist een keer.
zonde, want de eerste waren het leukste…![]()
Ja inderdaad, je hebt in 10 jaar heel wat gemist.
Het gekke is dat je een heleboel dingen niet meer weet, er zijn enkele dingen die je zijn bijgebleven.
Maar ik haal nu echt alle seizoenen door elkaar heen.
Zitten we er weer klaar voor?
Hopelijk een iets spannendere aflevering als vorige week.
Ik zit er al klaar voor :dance: Hoop ook op een leukere aflevering dan vorige week.
Beetje drama zou wel fijn zijn ja :mrgreen:
@Eppo wrote:
Beetje drama zou wel fijn zijn ja :mrgreen:
Ja heerlijk, ik heb wel zin in een beetje rellen, heb een mega hooligan bui, en dat moet ik toch ergens op af reageren :mrgreen:
Hij kon echt wel dwars door de blinddoek heen kijken! :o
ja dat ging wel erg makkelijk bij John
Volgens mij ging dat inderdaad niet helemaal eerlijk… Hoe snel hij die trofee op dat blok legde :think:
Jammer
Hij rende er ook wel snel op af en stopte keurig voor zijn “slachtoffer” Botst er ook niet op af enzo…
Ik denk dat hij inderdaad kon zien…
ik denk idd ook dat hij gewoon door het doek heen kon kijken… beetje jammer…
Ja inderdaad. Hij wist precies wanneer hij moest stoppen. Beetje jammer zo. Ben wel benieuwd naar de prijs.
Ik denk dat Tatiana het veld gaat ruimen…
Er wordt gesproken over een verrassende wending… ben benieuwd!
Robinson baby?? :shock: :sick:
@Puma wrote:
Robinson baby?? :shock: :sick:
:lol: Mijn gedachte ook ja!
Dat wordt een hele luie, harige baby :mrgreen: