ik ook.
heb na de kabinetsformatie nu wel behoefte aan ontspanning. zat meteen te denken aan kabinetsformatie op een eiland.
En dan de “dissidenten” op een afvallers eiland (net als Gual een paar seizoenen terug, met Ryan o.a.) zo’n sfeer lijkt het nu.
Weer on-topic: zal wel een spannende aflevering worden. Het lijkt tenminste heel heftig: zoveel regen.
Bijna tijd…
Ik zie nu dat het : Expeditie Robinson, refreshed’ heet. Was dat vorige week ook zo? Of bedoelen ze daar mee omdat het nieuwe kampen zijn?
Zo dan! Ze zitten gewoon in een boom! Heftig!!
Waarom gaan ze gewoon niet een beetje wat meer naar achteren?
Ze hoeven toch niet bij de zee blijven?
Ik kon niet goed zien of ze daar ook konden zitten eigenlijk.
Wat een boeddhist is Sebastiaan trouwens :mrgreen:
Mij trouwens nog niet opgevallen dat het nu refreshed heet
ze kunnen geloof ik niet verder naar achter… i.v.m. de rotswand ofsow…
en het heet al de hele tijd refreshed…
Het heet vanaf het begin al refreshed dit jaar.
Maar inderdaad waarom gaan ze niet een beetje in het bos zitten?
Ah, het valt nu pas op.
Ik gun hun de eitjes, op dat roteiland.
Ik ben echt voor het team van Sebas, Iwein en de dames.
Het andere team, ja, ik kan het niet uitleggen, maar ik vind ze niet zo leuk. Ze voelden zich zo veel beter als het andere team.
En het is allemaal zo voor het eigen belang, het eigen hachje.
Dat vind ik echt niet leuk.
Dat andere team heeft veel meer harmonie.
Ja, ik vind dat ook een leuker team eigenlijk.
En ooh…wat moet dat zwaar zijn zeg, die regen…
Het leek wel afgesproken :think: Jammer dat hij er uit is.
Oeww wat leuk, wist niet dat hier ook al een topic van was. Ik kijk ook! :dance:
Niet erg dat Maxim er uit is…
En ik vind Zuid ook leuk, alleen het is zo harmenieus… Mogen echt wel eens wat relletjes komen :twisted:
ik vind zuid juist leuk omdat het zo harmonieus is. vanaf het begin dat de nieuwe indeling was, had noord voglens mij het idee dat ze zuid makkelijk konden verslaan steeds, en dat viel nu dus even flink tegen!
en sebastiaan :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ik vind allebei de teams leuk. Ook dat andere team dat mensen hier beschrijven als arrogant.
Ik bedoel, ze verliezen en nemen dat heel cool op, dus so arrogant zijn ze niet vind ik.
Ze zijn gewoon blij met hun clubje, denk dat dat mag.
Het winnende team zegt ook continue dat ze zo blij met hun groep zijn.
Dus allebei ‘arrogant’ en allebei leuk.
ik vind noord ook heel leuk hoor!! vind het ook leuk hoe die mannen iedere keer om de beurt gaan vissen om maar te laten zien dat ze ook iets vangen
heb ook (nog) niet echt een voorkeur voor een kamp…
Nog niets gelezen, ik ga nu kijken!!
:mrgreen:
Ik ga voor kamp noord. Naja ik haal ze wel eens door elkaar…
haha iig het kamp van Saar :thumbup:
Ik baalde dan stiekem ook een beetje mee toen ze verloren hadden. Al gunde ik kamp zuid het eten want die hebben al zo weinig.
Phff het is wel afzien hoor! Weinig eten, regen, ene kamp wat telkens in bomen moet zitten. Ik doe het ze niet na
@Mutsie86 wrote:
Ik ga voor kamp noord. Naja ik haal ze wel eens door elkaar…
haha iig het kamp van Saar :thumbup:
Ik baalde dan stiekem ook een beetje mee toen ze verloren hadden. Al gunde ik kamp zuid het eten want die hebben al zo weinig.
Phff het is wel afzien hoor! Weinig eten, regen, ene kamp wat telkens in bomen moet zitten. Ik doe het ze niet na![]()
nee het zou ook absoluut niks voor mij zijn…
Gezien,
en eigenlijk heb ik niet zo heel erg een mening over welk kamp wel of niet.
beide kampen doen het best goed en er is ook niet echt iets spectaculairs gebeurd.
Eigenlijk best wel een beetje saaie aflevering eigenlijk.
Hoop dat er volgende week wat meer pit en actie in komt.