Expeditie Robinson

DOEI

ooohhhh het was een schaakspel :shifty:

maar dan wel de meest ordinaire variant ooit :wall:

gelukkig sergio eruit… :dance:

ik had niet met sergio op het eiland moeten zitten. dat was echt schelden en vechten. wat een eikel zeg geen goed woord over.

met de laatste proef had ik gehoopt dat ze een kamp nl en een kamp belgie kreeg en de belgen verloren (gelukkig die verloren ook) dus dag sergio.

de volgende die er uit gaat hoop ik op iwein en ik hoop dat dennis tot het einde er in blijft want hij is top

DAAAAAAAAAAAAAAG Sergio!!! :dance: :dance: :dance:

:lol: :lol:

Ik heb net pas gekeken vandaar :shifty:

Mooi hè hoe die zich probeerde binnen te likken met mooie praatjes om zijn hachie te redden :silenced: :naughty:

Dennis is ook zo leuk hè, zie je wel dat er ook leuke normale hagenezen bestaan :wink: :stuck_out_tongue:

ik vind het gelijk een stuk leuker nu de kampen heringedeelt zijn!! De sfeer is veel beter…

En het allerbeste is dat Sergio eruit is :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jemig zeg, ik zou die Sergio geloof ik minstens 20 keer al de hersens ingeslagen hebben :shifty: :silenced: (en dat terwijl ik nooit in termen van geweld oid denk…). Had woensdag pas de aflevering van vorige week gezien en kon dus meteen een dag later al blij zijn met de herindeling en vooral met zijn vertrek :dance: :dance:

Ik hoop dat de herindeling voor Maxim een gunstig effect heeft.

Ik vind de kampen nu veel leuker, dat geforceerde leiderschap zet naar mijn idee alles meteen van de eerste minuut té veel op scherp, zonder dat de kandidaten eerst elkaar beter kunnen leren kennen en elkaars Robinson-kwaliteiten kunnen inschatten.

@Madre wrote:

Volgens mij vind ik het een beetje flauw dat ze Nienke hebben laten stikken ofzo…En dan die Anthony roepen… :think:

Was dat niet omdat ze niet met meer dan 4 personen van het oude kamp het nieuwe mochten vormen :think:

R. riep hier ook meteen dat die vis giftig was! Ze zullen daar wel voor gewaarschuwd worden hoor!

Heb zelf ook nog niet echt een favoriet al vind ik die Saar tegen verwachting in wel een tof ding zo op de expeditie!

Er loopt ook een cameraploeg rond, dus ze zijn daar niet alleen.

Vond dat met Nynke ook wel vreemd, maar dat van die 4 uit de ‘oude’ groep kan wel kloppen.

Ze heeft Sebastiaan in ieder geval… :slight_smile:

O, die Iwein, hebben jullie die gisteren zien liggen op die tak?

Ik heb niet snel afkeer van een lichaam, maar hoe hij er gister bij lag, zo’n wit vel, behaard all over…brrr, langs Miss België notabene… :sick:

Wat hij ook over haar zei, ‘het meest waardevolle aan haar, is haar kont’.

Nou, dat is aardig… :eh:

Mag hopen dat men denkt dat je toch wel meer bent dan een kont op benen…

ja klopt nienke kon er niet meer bij.

@Anneke wrote:

O, die Iwein, hebben jullie die gisteren zien liggen op die tak?

Ik heb niet snel afkeer van een lichaam, maar hoe hij er gister bij lag, zo’n wit vel, behaard all over…brrr, langs Miss België notabene… :sick:

Wat hij ook over haar zei, ‘het meest waardevolle aan haar, is haar kont’.

Nou, dat is aardig… :eh:

Mag hopen dat men denkt dat je toch wel meer bent dan een kont op benen…

Mark vroeg ook of ik daar nu ooit iets bij zou kunnen voelen. Het was echt heul erg. Doe iig je benen dicht. 8)

Voelen genoeg ja… kotsneigingen… :mrgreen:

Inderdaad met die benen lekker gespreid. Viel me mee dat het oerwoud beperkt bleef tot het Maleisische… 8)

Ik zei het ook al meteen. Echt, ik kan heel veel hebben, maar dát, dat was gewoon echt vies.

Zelfs Sergio vond ik dan nog ‘strakker’, die had nog een kleurtje…

Op een gegeven moment zag je Sergio en Iwein langs Sebastiaan staan, dat was helemaal humor.

@Anneke wrote:

Viel me mee dat het oerwoud beperkt bleef tot het Maleisische… 8)

whoehahaha...

Nee het was niet fris. Maar ik vraag mij eigenlijk af hoe positief Iwein zich gaat ontplooien nu Sergio weg is. Dat geldt eigenlijk voor allebei de kampen. Vind het leuk verdeeld geloof ik.

Ja ik ook wel.

Ben benieuwd nu Sergio weg is, hoe Iwein zich gaat neerzetten.

Hij wilde zich voor de vrouwen daar wel ineens bewijzen, dus wie weet…

En Anthony, hoop dat hij ook wat meer van zichzelf zal laten zien nu, nu hij bij Sergio en Iwein weg is.

Die Sugar Jackson, echt, ik vind het net 50 Cent.

Vind hem ook wel grappig geloof ik, vooral toen hij die vis nadeed… :mrgreen:

Ja, en dat hij vissenkoppen zat te tene! Jakkes! En de rest vond het wel best :lol:

zo hier is de vlag uit. super zeg dat die eikel eruit is.

ik vond Sugar ook ineens opbloeien super hoe hij die vis nadeed helemaal trots. echt leuk om te zien

Iwein vind ik ook niet echt appetijtelijk om naar te kijken blegh. al doet hij wel zijn best nu een beetje in de groep te komen

en Sebastiaan :inlove: gewoon leuk om naar te kijken.

Van de vrouwen is Saar mijn favoriet. leuke pittige dame. Ik kende haar niet eens.

Vanaaf toch weer??

ja ja… :smiley:

Yes! Ben benieuwd, heb er zin in!