@fiep klophout wrote:
ik vind anthony wel ok. mag dat?
Tuurlijk mag dat! Ik hoop alleen dat hij even wat meer van zichzelf laat zien ipv mee te lopen.
@fiep klophout wrote:
ik vind anthony wel ok. mag dat?
Ik vind hem neit perse niet ok, maar ik snap niet dat ze hem overkiezen boven Nienke (die net zo hard heeft gewerkt).
Juist omdat hij toch een beetje de troef was vorige week, maar hij toch met Sergio is meegelopen terwijl hij net zo goed voor het sterkere team (de vrouwen) had kunnen kiezen.
VInd het gewoon een beetje vreemd.
Arme Nienke ziet nog steeds met die lulhannes op het eiland. Ik hoop echt dat hij er uit gaat…
Maar ze zit wel met Sebastiaan.
He grows on me…
@Madre wrote:
He grows on me…![]()
![]()
@Eppo wrote:
Arme Nienke ziet nog steeds met die lulhannes op het eiland. Ik hoop echt dat hij er uit gaat…
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:He grows on me…![]()
![]()
ik doe heel erg mijn best hier niet een heel kinderachtige schuine opmerking over te maken…
Wordt het eigenlijk ook in belgie uitgezonden? En ondertitelen ze dan de hollanders?
yep en yep.
mooie vrienden die sergio en iwein :mrgreen:
wtf, die beesten zijn toch giftig?
:shifty:
hey roosbeef.
Cool muzakje…
Er zal toch wel iemand op dat eiland zitten die in de gaten houd of ze geen apen roosteren of giftige zooi eten? :think:
Ja want ze krijgen elke dag vers water en worden af en toe gehaald voor die tussendoor interviews he…
Hij heeft echt iets persoonlijks tegen haar he?! :eh:
@Madre wrote:
Ja want ze krijgen elke dag vers water en worden af en toe gehaald voor die tussendoor interviews he…
YES! :dance:
MOOI ZO! :dance: :dance: :dance: Daaaaag Sergio!