Juuij, vanavond weer!
En ik hoop dat die :sick: Sergio er vanavond uit gaat, zoniet dan stel ik voor dat ze hem aan t spit hangen (heeft de groep ook genoeg te eten voor de rest van de tijd :mrgreen: )
manlief wil voetbal zien, dus ik moet nog een dagje wachten :S
heb ik in elk geval een uurtje voor mezelf als sophie morgen naar de psz is :mrgreen:
Strak plan! :dance:
Arme Jij… (grote wedstrijd??). Hier een man die meestal geen voetballiefhebber is…maar wel het hoogste woord voert bij EK of WK :lol: Is in ieder geval wel iets leuks om naar uit te kijken morgen! :thumbup:
Ik ben de baas over de afstandsbediening, dus manlief wacht maar een dagje met kijken 8) :mrgreen:
Duimen dat Sergio er uit gaat!
Al is het soms ook best leuk om je eens lekker ordinair te ergeren aan iemand :lol:
NAC moet vanavond. en tja, aangezien hij geen wedstrijd daarvan wil missen nu we geen seizoenskaart meer hebben, moet ik de tv afgeven…
alles leuk en wel maar ze gaan maxim er niet uitgooien hoor…
(en sebastiaan, doe even een leuke zwembroek aan zeg…)
(en gezellig, eddie vedder de hele tijd op de achtergrond)
Gelukkig alle groepen worden heringedeelt…
Ben zo benieuwd hoe ze op dennis gaan reageren!
Vuile rat… :inlove:
nou zo dus !!! hahah
:lol: :lol: :lol:
het is wel duiderlijk dat Iwein en Sergio niet populair zijn…
“Ze doen het alleen maar voor zichzelf, die anderen helpen helemaal niet”
citaat oudste hier.
Ik kijk niet, zij wel…
“en het is spannend omdat je kunt zien hoe mensen met elkaar om gaan”
Maar ze zijn ook naaaaaaaaaaaar…
Bleh…
@lydia wrote:
“Ze doen het alleen maar voor zichzelf, die anderen helpen helemaal niet”
citaat oudste hier.
Ik kijk niet, zij wel…
“en het is spannend omdat je kunt zien hoe mensen met elkaar om gaan”
Grappig :mrgreen:
heel grappig maar ze is nu naar boven. Als het aan haar kijkt ziet ze echt alle programma’s tot ze vanzelf een keer in slaap valt :wall:
dus doei 8) want ik kijk niet en zit jullie topic te vervuilen.
Volgens mij vind ik het een beetje flauw dat ze Nienke hebben laten stikken ofzo…En dan die Anthony roepen… :think:
Ik snap ook niet dat ze anthony hebben gekozen hoor!! Dat is gewoon een ranzige meeloper…
Evengoed wel een tof team zo! En John… staat gewoon op het verkeerde platform… hier staat hij toch vel beter?
ik vind anthony wel ok. mag dat?