Expeditie Robinson

IK heb het vorige keer niet gezien maar nu weer wel. Ik werd met de minuut meer fan van Kim - de dingen die ze zei waren zo heerlijk raak.

En die Sergio - daar wil je toch niet mee op 1 eiland zitten - wat een zwamhoofd zeg.

Ik kon die eettest niet aanzien - wat goor allemaal zeg, ik weet niet of ik dat zou kunnen/willen :sick:

Ik kon die eettest niet aanzien - wat goor allemaal zeg, ik weet niet of ik dat zou kunnen/willen Misselijk

Ik had net een broodje klaargemaakt, heb gewacht met eten tot het voorbij was :sick: :)

Jammer dat Kim er uit is

:evil: :evil:

Ik ben boos, wat een verschrikkelijk vervelende volgevroten eikel is die Sergio zeg :sick: :wall:

En die drie eikels die er maar achteraan huppelen :silenced:

Helaas wat jammer voor Kim, had zo gehoopt dat ze ver zou komen, wat mij betreft was ze een potentiele ER winnaar.

Nu gaan we maar voor Saar, ook een pittig ding inderdaad.

Oh en Sebas, yummie yummie :drool: :wink: :inlove:

Ow… wat ik heb me groen en geel zitten ergeren aan Sergio zeg… En sowieso zijn die belgische mannen nou niet echt bijster bijdehand… Echt jammer voor Kim, zij heeft tenminste pit! Ik ben erg benieuwd naar volgende week, ik hoop echt dat Sergio naar huis mag!

ik vind die nynke ook een pittige hoor! denk dat die ook heel ver gaat komen.

@knipoogje1983 wrote:

ik vind die nynke ook een pittige hoor! denk dat die ook heel ver gaat komen.

die kan verkomen, maar anderen ergeren zich wel aan haar… alleen sergio denk ik. Wat gaat hij ver zeg in zijn opmerkingen, ipv iemand in zijn waarde te laten. WOW… dat die antony daar geen einde aan maakt zeg of zou die bang zijn voor zijn eigen haggie?

Heeeel jammerdat kim eruit is! absoluut niet terecht.

Jammer zeg dat Kim eruit is…

Hopelijk ligt volgende week Sergio eruit, wat een sukkel is dat zeg…

grts patricia

vind het ook erg jammer dat kim eruit is!! Vond haar wel leuk!!

Enne sergio :sick: :sick: :sick: ben blij dat hij zijn immuniteit moest inleveren!!! :thumbup:

@wannie wrote:

Enne sergio :sick: :sick: :sick: ben blij dat hij zijn immuniteit moest inleveren!!! :thumbup:

Ik heb de aflevering gemist :frowning: Waarom moest hij nou zijn immuniteit inleveren? Ik zag het in het voorstukje.

@catty wrote:

@wannie wrote:

Ik heb de aflevering gemist :frowning: Waarom moest hij nou zijn immuniteit inleveren? Ik zag het in het voorstukje.

Op rtlgemist/expeditierobinson kan je het terug kijken.

Volgende week worden de kampen heringedeeld beide “teamleiders” :roll:

Maxim en Sergio moeten daarom hun immuniteit inleveren :dance: :dance:

Zag trouwens in een voorstukje dat Sergio met z’n vette pens blijft steken als ie door een gegraven gat moet kruipen.

Oh wat zal ik lachen, kan nu al niet wachten als hij er hopelijk volgende week al uitligt :twisted: :twisted:

@mamma van sharondenise wrote:

@catty wrote:
@wannie wrote:

Op rtlgemist/expeditierobinson kan je het terug kijken.

Tnx! Ik ga meteen kijken :mrgreen:
Ik dacht juist dat er iets heeeeeel ernstigs was gebeurd.... :oops:

Volgende week Sergio eruit.

Wat is dat een griezel zag. Bleh…

Jammer dat Kim er uit is.

Ben ook benieuwd hoe Dennis in de groep ligt.

Ook ik vind Sergio echt een vreselijke vent.

Ontzettend zonde dat nu Kim er uit is. Jammer dat er zo snel complotten zijn…

Ik ben fan van Dennis, dus ik ben erg benieuwd hoe hij het volgende week gaat doen! :thumbup:

Wat een ei zeg, die Sergio.

Maar a la, dat wisten we vorige week al.

Het valt me het meeste tegen van de overige drie belgen.

Iwein is een vent zonder ruggegraat, dat is wel duidelijk, maar van Sugar en Anthony had ik meer verwacht.

kan me niet voorstellen dat je dat als echte sportieve persoon graag doet, meteen al complotten smeden.

Die Sergio had in zijn hoofd al meteen gedacht: zoo we verliezen de volgende proef ook gewoon, en dan mag Nienke naar huis.

haha, gelukkig loopt dat niet zo af, ben nu al benieuwd naar vorige week.

Ik hoop zooo dat die sergio er snel uit vliegt wat een kwal zeg :sick:

Ik vraag me echt af hoe het voor zo’n iemand is om nu weer gewoon thuis te zijn en iedereen heeft kunnen meemaken wat voor sukkel je eigenlijk bent - of zouden ze dat in zijn directe omgeving wel gewend zijn :think: :roll:

Voor mijn gevoel ze je je zelf ongelovelijk te kakken.

Kim kan wel met opgeheven hoofd het eiland verlaten.

Die kippepoot :sick: Ik heb echt het geluid uitgezet en ben ook weggelopen met dat eten.

@Bella wrote:

Die kippepoot :sick: Ik heb echt het geluid uitgezet en ben ook weggelopen met dat eten.

Ik kijk die eetproeven ook altijd met half dichtgeknepen ogen en mijn oren dicht. Die kokhals geluiden en bewegingen, daar kan ik écht niet tegen!

En Sergio, alles is hier al gezegd over die kwal…Zoooo ontzettend jammer dat Kim er op deze manier uit moest. Dan stap ik nu over naar Sebastiaan en Dennis als favorieten.

Ja, ik kan er nog steeds niet over uit. Zo jammer…

Ik ga voor Dennis. Al ben ik ook gecharmeerd van de Hollandse dames! :thumbup:

van mij mag een van de hollandse meiden winnen! wat hebben zij er al aan getrokkenz eg!

Ooh… het lijkt mij fantatsitch om ookmee te doen.

Ook ik erger me groen en geel aan Sergio :sick: Iwein :sick: en Anthony (slapjanus :thumbdown: ).

Heel erg jammer voor Kim, dat ze er zo uit moest. :thumbdown: Nu maar hopen dat de andere ned. dames wel ver komen! :thumbup: :thumbup: