Expeditie Robinson

Ik snap gewoon niet waarom die mannen allemaal in Sergio trappen?

Het is toch een vaag iets, hij doet geen kloot en al die mannen volgen hem.

Waarschijnlijk omdat het idee wel “makkelijk” is? Eerst alle dames er uit stemmen, zijn ze die al kwijt…

En dan Sergio lozen…

@Eppo wrote:

Waarschijnlijk omdat het idee wel “makkelijk” is? Eerst alle dames er uit stemmen, zijn ze die al kwijt…

En dan Sergio lozen…

idd makkelijk, en zekerheid. Al zit die anthony sowieso wel safe. Of nee, dat is niet waar; als ie nu zegt: ik doe niet mee, dan is segio boos en dan is anthony straks de lull. dat is de kracht van de groep…ik moet opeens aan The Wave denken 8)

ik zie het liefst de nederlandse vrouwen doorgaan, met sebastiaan erbij :drool: :drool:

vind eigenlijk alle Nederlandse dames echt sterke vrouwen!

ik erger me echt dood aan die sergio… en wat stom dat die deze eilandsraad er nog steeds niet uit gestemd kan worden :think: dacht dat ze maar 1 raad immuniteit hadden

De Wave…Die heb ik laatst trouwens gedownload en ga ik binnenkort kijken…Jaaaaaaaaaren geleden…

Wat is die sergio is een vies mannetje zeg.

Snap ook niet dat die andere mannen erin trappen.

Merkte net dat ik ook voor de Nederlandse vrouwen ben

en voor Sebastiaan

Ik heb niets met Sebastiaan, ben ik nu een on-vrouw??

@Madre wrote:

Ik heb niets met Sebastiaan, ben ik nu een on-vrouw??

nee hoor, gewoon een vrouw zonder smaak.

Die Welle is laatst nog opnieuw gemaakt in Duitsland, was ook geen verkeerde film.

Hoe kan het dat die meiden niet doorhebben dat de mannen hetzelfde gaan doen als de vorige keer??

Hoe vaak kun je het woord incasseren gebruiken in een paar dagen zonder een echt verhaal te vertellen? :silenced:

Ik denk wel dat ze het weten maar dat ze er niets aan kunnen doen.

Potverdorie…

he fuck zeg… :?

@Madre wrote:

Ik denk wel dat ze het weten maar dat ze er niets aan kunnen doen.

het was vier mannen tegen vier vrouwen toch?? als die iwein naar sugar was gegaan, wat dan? of mag onze papzak het dan zeggen?

waarom nou weer papzak? Kom op zeg…

ontopic: jammer Kim eruit :frowning: … Had liever sugar eruit gezien…

Ooooh wat is die Sergio vervelend.

Nee maar echt.

Ik snap echt niet waarom al die mannen hem zo volgen, hij is gewoon zooo oninteressant.

Die komt straks ook lekker thuis…Niemand heeft toch respect voor zo’n persoon? wat voor spel dan ook??

Ik verwacht ook niet meer dat ze stiekem ergens anders zit, maar ik hoop het wel… Gatver… wat een eikels…

@Mutsie86 wrote:

Dat is hij toch??
Hij is een luie dikzak..
Iets mooiers kan je er niet van maken toch?

@Mutsie86 wrote:

jeetje, sorry hoor. wist niet dat hier enkel politiek correct taalgebruik gewenst was. ik vind sergio stom en hij heeft een buik, sorry dat het woord papzak dan in mijn hoofd komt.

Volgende week gaat wel tof worden denk ik! Dennis er ineens tussen en SErgio die vastzit onder dat hek :mrgreen:

Frans en Kim dus toch niet op de boot gezet naar Dennis… Jammer, Kim had volgens mij toch echt wel meer verdiend dat dit!

Saar vind ik ook leuk, tante met pit!

En ja Sebas… Als ik 'm alleen zo zie vind ik 'm niet overdreven bijzonder of zo, maar zodra hij gaat praten :inlove:. Even voor de goede orde, dat heb ik dus niet met Sergio he :sick: