daaaaaaaaaag Iwein…sukkel :silenced:
ach gut, arme saar! Ze hangt bijna bovenaan :lol:
Overdaad van voedsel en drank…hoe zou dat op de darmen werken eigenlijk
Allemaal achter elkaar boven hetzelfde gat ? :sick:
Overdaad aan voedsel en drank…hoe zou dat op de darmen werken eigenlijk
:lol: Kan me voorstellen dat je daar wel last van krijgt ja!!
:thumbup: :thumbup: joepieeee iwein eruit!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
vond het maar een saaie aflevering gister…
merk zoiezo dat ik het dit seizoen echt niet zo leuk vind jammer genoeg…
ik kijk niet meer…
@Karin2 wrote:
Overdaad van voedsel en drank…hoe zou dat op de darmen werken eigenlijk
Ja dat vroegen wij ons ook af. Prik, alcohol en bbq. Als je al 2,5 week weinig gegeten heb is dat echt niet slim. Maar goed. Dat zullen we wel niet te zien krijgen :lol: :lol:
Ik had het te doen met Saar. arm kind, is al de kleinste en moest wel erg ‘hoog’ grijpen. Gelukkig liet ze niet als eerste los.
Iwein, eindelijk eruit. :silenced:
Ik ben ook blij dat Iwein eruit is. ik weet eigenlijk nog niet 100% wie het zou moeten winnen. Sugar heeft wel mijn sympathie…ik denk op dit moment dat ik voor hem zou stemmen.
De Belgische dames in ieder geval niet, ik vind hen 3-en niet zo aardig.
Ik vind de Belgische dames ook niet meer zo sympathiek.
Ze keken echt zo naar Sebastiaan alsof ze bij hem dachten een wit voetje te hebben, maar zich nu pas te realiseren dat Sebastiaan ineens een sleutelrol gaat vervullen in het vervolg. Stemafspraak: Sebastiaan, Sugar, Saar en Regina stemmen op Zsofi of op Martine. De Belgen hebben dit keer geen stemafspraak, want Iwein is er niet meer, dus vergeten ze daar aan te denken.
Dus Antony, Martine, Zsofi en Tatiana stemmen niet op dezelfde persoon en dan is het bye bye Martine “oeps ik dacht dat niemand op nienke zou stemmen” Prenen. Het zou me nl. echt tegenvallen van Antony, zou hij op Regina stemmen.
Als er voor 2 personen 4 stemmen zijn (zou kunnen) wordt meegerekend hoeveel stemmen er al voor die persoon zijn. Weet niet of er al mensen met stemmen zijn.
Allemaal uitgekeken?
Ik word een beetje flauw om het gezeur of iedereen wel genoeg doet in de ogen van de ander.
Het lijkt wel alsof bekendere mensen altijd denken dat ze een spel moeten spellen wat ze op tv hebben gezien.
Heb bijna de neiging om weg te zappen.
Ik ben te nieuwsgierig om te kijken… maar aan de andere kant… ik zit ook te internetten, dus ik volg het al niet eens meer echt… zo spannend is het :silenced:
@Eppo wrote:
Ik ben te nieuwsgierig om te kijken… maar aan de andere kant… ik zit ook te internetten, dus ik volg het al niet eens meer echt… zo spannend is het :silenced:
Hier hetzelfde… volg het nog met een half oog

Ben wel benieuwd naar de eilandraad zometeen…
Tussen deze 2 mag van mijn Martine naar huis.
Zsofi :silenced:
@ollie wrote:
Zsofi :silenced:
Ja, ben zo langzamerhand wel een beetje klaar met die belgen hoor :silenced:
Oh zie net een flash van het duel… gelukkig geen stenen stapelen zoals vorige keer… zo saai…
Oei… da’s wel een pittig duel! :shifty:
Iedereen weggezapt inmiddels?
*gaat in haar eentje het topic vullen en het programma van commentaar voorzien :mrgreen: *