Expeditie Robinson: Women only!

Het is nu alweer sappig :mrgreen: ik ben wel blij dat die Bea eruit is. Dodelijk vermoeiend, met haar hyper geratel. Alhoewel zo’n figuur in de serie altijd wel leuk is, kan je je lekker ergeren, die zorgen vaak voor vuurwerk denkt aan Bjorn, een paar jaar geleden.

Ik mis Ernst-Paul wel, maar ik moet zeggen, dat Eddy Zoey het goed doet. Hij hangt ook niet de popi jopie uit, maar doet gewoon afstandelijk-beleefd, een beetje op dezelfde manier als Ernst-Paul dat deed. Ernst-Paul kan vanaf zijn wolkje tevreden toekijken.

Jammer dat ik het allereerste begin heb gemist, want ik heb niets gezien van EP… dat had ik wel graag mee willen krijgen… Dan kijk ik zondag even naar de herhaling!

Up!



Zitten er nog te kijken?



De mannen gaan nu de kist openen :mrgreen:

@Becca wrote:

Up!



Zitten er nog te kijken?



De mannen gaan nu de kist openen :mrgreen:




ivm een ouderavond op school heb ik het opgenomen. Straks of morgen ga ik lekker kijken!

Ik heb net de aflevering van gisteren gezien, ik moet zeggen ik kijk liever naar die mannen :stuck_out_tongue: die zeuren ook niet zo vreselijk.

Vond het een leuke aflevering.



Volgende week gaat t knallen bij de dames gne gne :evil:

Grappig dat er altijd in de expeditie wel eentje erbij zit die geobsedeerd is door eten. Nu die Igor weer, best irritant als je zelf echt niet luistert en dat wel van anderen verlangt