Expeditie Robinson: Women only!

Ja heb er nu al 2 die ik graag naar huis zie gaan…



Die Bea die haar tetter nie kan houden en dat mens van dat andere eiland waar jullie het over hebben…



grts patricia

Ooh ja die Bea!

JEetje, ik dacht ik veel praatte zeg :shock:

Echt een hypertypje zeg!





Toch knap hoe ze in 1 uitzending mensen al op een bepaalde manier neer kunnen zetten :wink:

Dat was een hele leuke 1e aflevering :thumbup:

In gedachten nog wel even bij Ernst Paul geweest, vreemd dat hij er niet meer (bij) is… :kaars:



Ik zie uit naar vlogende week !

Nou he Karin2, je mist hem toch he… :frowning:

Ja, ik zie hem zo voor me, bruine huid, wit strand, pretoogjes over wat er komen gaat…Maf…

@babylover wrote:

Ja heb er nu al 2 die ik graag naar huis zie gaan…



Die Bea die haar tetter nie kan houden en dat mens van dat andere eiland waar jullie het over hebben…



grts patricia




Jij blij! :mrgreen: Ik vond haar wel grappig, ze was wel een harde werker volgens mij.



Ik vond het weer zooooo smullen. En al die vrouwen bij elkaar, wat een geruzie meteen zeg!

Vond het nu al spannend! :thumbup:

We weten nu in ieder geval al wie er volgende week eruit wordt gekieperd, wat een ontzettende zeikerd zeg dat wijf :roll: .



Het zal wel een heftig seizoen worden, ik wil minstens 1 stevige catfight zien :lol: 8)



Inderdaad EP mis je wel, zo zonde zo’n leuke man.

Wat zal die gemist worden :frowning:

Ik stoor me wel aan hoe ze bepaalde dingen nu al wegzetten.

1 eiland is het een en al harmonie(?!) en het andere eiland is daar niets van te merken?

Toch knap in 1 uitzending.

Gelukkig zijn er wel mannen, al vraag ik me af hoe ze dat gaan doen.

En die Bea is best een beetje clueless. “ik ben er door 1 persoon uitgegaan” ja inderdaad, door jezelf! En niet door Sabine, want er waren er meerdere dames die echt hoofdschuddend stonden te kijken.

pppfff ik dacht leuk ER begint weer!

Maar jeetje wat was dit vermoeiend zeg :frowning: Ik heb me alleen maar lopen ergeren aan het stereotiep gedrag van “vrouwen bij elkaar”. En dan nog van die heerlijke types erbij als Carina… mensen kinderen, dat is dan advocaat! Je zal haar tegenover je hebben in een zaak :frowning:



Ik ga weer kijken volgende week, maar meer omdat ik benieuwd ben naar de mannen (wat een klunzen met die kist) en hoe ze dat gaan doen. Want die vrouwen… dodelijk vermoeiend. :wall:







eidt: vond het wel mooi dat de EP in het begin lieten zien, was wel even een rilling-momentje.

Hier ook weer gekeken, en idd best raar om eddy nu te zien.



Pfffffff ik heb me ook een partij lopen ergeren zeg om dat zanikwijf.

Foei foei, die eva had niks verkeerds gezegd en dan blijft ze zo doorzeuren, hopelijk vliegt ze er de volgende keer uit.

En dan met een stalen gezicht zeggen, neen ik heb de lijst eerlijk ingevuld, ammehoela (ik erger me nog geloof ik hahaha)



Ben benieuwd hoe ze reageren als ze de mannen zien.

T gaat wel wat worden dit seizoen denk ik met al die vrouwen hehe.

Hubbie had de avond van zijn leven, al die borsten die uit die bikini’s vlogen :wink:



En een van die gasten bleef maar klagen en roepen “dit kan niet hoor!Dit redden we niet!” Daar zal de rest zich wel aan ergeren…



Heb wel al zin in volgende week.

He bah, gemist…helemaal vergeten :?

Nou ja… volgende week ga ik kijken!

Bea is terug naar haar perfecte leven. Gelukkig :silenced:

ben benieuwd volgende week met de mannen erbij

Yoehoe Bea is alweer naar huis vertrokken :dance: :dance: :dance:



Ik zou het ook niet lang volhouden met alleen maar vrouwen denk ik…



Ben benieuwd naar volgende week (de weken erop moet ik elke keer werken op donderdagavond, als ik het maar niet vergeet op te nemen)…



grts patricia

@Becca wrote:

@ilsederooy wrote:




Kids liggen op bed en manlief ligt boven al in bed omdat hij het knusser vondt om vanuit bed de eerste editie van expeditie robinson te kijken :lol:




Krijg zin om er tussen te kruipen :lol:

Hier maar saai vanaf de bank.




hahaha ons bed is niet zo groot maar de kids passen er ook altijd tussen :lol:

voor degene die het gemist heeft,



http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml



de herhaling komt trouwens op zondag om 22.30 op rtl 5

En alleen maar vrouwen, ik zou gillend naar huis gaan denk ik :smiley:

Ik denk dat er straks een hoop kandidaten vrijwillig alleen op een afvallerseiland willen zitten.



Wat een muts is die Carine zeg, zeer kinderachtig. Ik kan me echt niet voorstellen dat zij een succesvol advocate is. :think: :think:

Inhoudelijk en volwassen discussieren is iig niet mogelijk met haar.

Gelukkig is Eva goed door de proef heen gekomen.



Die Bea was ook niet mijn type, maar die twee oude belgische dames op haar eiland vond ik ook niet echt leuk.



Ik ben benieuwd wanneer die mannen aan gaan komen. Zal de verhoudingen ook wel weer op scherp gaan zetten, vermoed ik.

Toch nog wat mannen erbij.

Mij lijkt een seizoen met alleen maar vrouwen heel vermoeiend.



Jammer dat Carine(a) zich zo persoonlijk aangesproken blijft voelen.

Ze moesten kiezen en dat hebben ze gedaan,

Mij lijkt het ook niet leuk om dan als eerste eruit gestemd te worden zonder dat ze je kennen, maar zeg dat dan gewoon en blijf er niet zo om ruzie-en met zijn allen.