Expeditie Robinson: Women only!

Zijn er nog mensen die gaan kijken vanavond?



Zal niet meer hetzelfde zijn nu Ernst-Paul er niet meer is, maar evengoed lijkt het me toch leuk het weer te gaan volgen.

Wij zitten er klaar voor!

ook wij hebben er zin in.



Kids liggen op bed en manlief ligt boven al in bed omdat hij het knusser vondt om vanuit bed de eerste editie van expeditie robinson te kijken :lol:

Ik zit er helemaal klaar voor met kopje thee en koekje :mrgreen:

ik ook!! Heb er al zin in!

Vind Eddy Zoe wel echt een goeie vervanger. Ben benieuwd hoe het zal zijn, met alleen vrouwen.

Jaaaaaaaaa! :dance:



Het eerste wat ik vanmorgen tegen manlief zei, ER gaat vanavond weer beginnen :mrgreen: :oops:



Ben benieuwd!

@ilsederooy wrote:





Kids liggen op bed en manlief ligt boven al in bed omdat hij het knusser vondt om vanuit bed de eerste editie van expeditie robinson te kijken :lol:




Krijg zin om er tussen te kruipen :lol:

Hier maar saai vanaf de bank.

Van de partij!

present! :thumbup:

@Mex wrote:

Jaaaaaaaaa! :dance:



Het eerste wat ik vanmorgen tegen manlief zei, ER gaat vanavond weer beginnen :mrgreen: :oops:



Ben benieuwd!




hihihihi ik dacht waarom post je hier dat je ER gaat kijken maar snap het al het is de afkorting ik dacht meteen aan wat anders



veel plezier dames

Ja, ook hier op de bank, onder een dekentje :thumbup: .



Veel kijkplezier allemaal!!

present, vanaf de bank

@marisca77 wrote:

@Mex wrote:
Jaaaaaaaaa! :dance:



Het eerste wat ik vanmorgen tegen manlief zei, ER gaat vanavond weer beginnen :mrgreen: :oops:



Ben benieuwd!




hihihihi ik dacht waarom post je hier dat je ER gaat kijken maar snap het al het is de afkorting ik dacht meteen aan wat anders



veel plezier dames




Euh ja… :mrgreen:. Hier moest ik dus weer over nadenken he :doh:



Nou… Heftig beginnetje! Wordt nog wat 8)

hou mijn handen nog ff voor mijn ogen/oren want ik wil het nog niet weten… ik kijk eerst nieuwe house, en dan zometeen e.r. op uitzendinggemist… sja je moet wat he :wall:

het is NU al sappig!!!

man o man… wat een figuur is dat mens zeg! Ze blijft maar doorzagen over die stemming :roll: Ze weet het natuurlijk veel beter, omdat ze ouder is :roll: Heb nu al een hekel aan haar :mrgreen:



En mij moet je ook niet tussen zoveel vrouwen zetten 8)

Ja, jeminee… Nu al zo verbitterd :?. Kan me voorstellen dat haar ego gedeukt is hoor, maar zo bevestigt ze alleen maar wat haar kampgenoten toch al van haar dachten :roll:



Er tussen willen zitten?? No way! :snooty: Wat een boel vergif…

Nog geen 10 minuten verder en nu alweer reclame…

Ja, beetje jammer weer :roll:



Denk dat er nog wel een flinke catfight gaat komen daar…

ja stom he, zo nel reclame



en meennnn wat een verbitterde heks zeg.