Expeditie Robinson, wanneer begint het weer?

Dat zullen ze wel doen om precies te beinvloeden hoe de verhaallijn loopt.

Met dat meisje gebeurd gaandeweg het een en ander, daarom zie je haar veel in beeld nu.

Die interviews doen ze met alle kandidaten zo uitgebreid, en na de hele serie bepalen ze welke ze uitzenden.

ik heb naar gooische vrouwen gekeken

irritant dat het tegelijk komt zeg!



weet iemand wanneer het herhaald wordt?

@Ziet wrote:

weet iemand wanneer het herhaald wordt?




Op zaterdag, maar de tijd weet ik niet :shifty:

Gisteren was het om 18:00 maar ik weet niet of dat altijd is.

Ik vind het wel heel frapant dat dat meisje steeds aan het woord is. Dit is de 2e aflevering al met haar irritante maar toch stom grappige gewauwel. Ik vind haar behoorlijk blond overkomen voor een chinese :mrgreen:

@Fleur wrote:

Gisteren was het om 18:00 maar ik weet niet of dat altijd is.






tnx

Heerlijke ontspanning!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Met dat chinese meisje zal nog wel wat gaan gebeuren. Anders laten ze haar echt niet zoveel aan het woord. En jemig…ze is echt blonT hoor! :wink: Ik zag gisteren ook ineens mensen waarvan je niet eens weet wie het zijn.



Maar die komen vanzelf wel aan het woord als ze ineens weggestemd gaan worden…

@Fleur wrote:

Ben ik nou de enige of zijn er meer die zich helemaal kapot ergeren aan dat chinese meisje? (Overigens niet discriminerend bedoeld, maar ik weet niet hoe ze heet en dan ben ik zo wel duidelijk). Ik vond haar vorige week al irritant en teveel aan het woord, en nu wéér!




Ik hoop dat ze wint… :smiley: Ik vind haar nu zo lief! Beetje naief soms, maar zoooo geweldig slim 2 weken geleden! Grappig hoe je eerste indruk soms tóch niet klopt!

Ik heb me gisteren echt aan Hans en Yin zitten ergeren… Dat ze vinden DAt Huikwan het vals speelt …



En Hans met zijn opmerking dat de mensen thuis een eerlijke en open man zullen zien? Ik zie alleen maar een kerel die de heleboel bij elkaar weet te manipuleren en de mazzel heeft dat Yin achter hem aan hobbelt, waardoor hij nu in de finale zit.



Opzich is hij best robinson waardig, omdat hij zich redelijk staande weet te houden op het eiland ga eten vangen e.d. Maar verder?? En Yin met al haar opmerkingen over mensen die ze de finale gunde, die ze er zelf uit heeft gestemd… omdat Hans daar wel voor had gezorgd…



Nee… Huikwan heeft gelijk… NAtuurlijk gaat Hans voor zijn eigen overwinning! En als hij wint, zal hij echt niks met Yin delen hoor!!



Ik hoop ook van harte dat Huikwan gaat winnen…

Bizar he, hoe Hans en Yin in hun eigen wereldje leven.

Ze doen net alsof ze koning en koningin zijn, alles wat zij vinden is waarheid, alles wat zij bedenken is het beste :hand: Ik word er werkelijk helemaal kriegel van! :naughty:

Ik schrok ook effe toen er nog een proef aan kwam. Was echt bang dat Huikwan er alsnog uit zou gaan…

En ondanks dat Hans en Yin zichzelf zo op een voetstuk plaatsen, ze beseffen dondersgoed dat Huikwan wel eens zou kunnen winnen…

hier ook iemand die zich heel erg aan hans en die domme yin ergert.

die opmerkingen dat hiukwan vals speelt als er iemand van het begin niet eerlijk was zijn hun het wel :hand:



ik gun het huikwam nu maar hopen dat ze volgende week ook echt wint

zij maakt er tenminste nog een spel van… Hans en Yin denken bij voorbaat al dat ze gewonnen hebben, ik vraag me dus ook echt af hoe hun de finale zien… dan zal toch een van hen af moeten vallen… :think:



Ik hoop echt dat hiu bij de laatste twee komt, dan heeft ze namelijk geheid gewonnen… de afvallers stemmen (op geert na dan) volgens mij allemaal op hans of Yin…

Hoe "vreemd " Yin en Hans ook zijn, ik vind het niet terecht hoe iedere keer zij voor de eilandraad met hun woorden/daden geconfronteerd worden. Dat is het spel beinvloeden door de leiding en dat gaat mij te ver.



Yin en Hans komen nooit door de stemming van de afvallers, dus dat zit wel snor. Hans heeft volgens mij geen evenwicht dus zal de finale wel tussen de 2 dames gaan. Hoe reageert Yin op Hans nu ze door heeft dat de man die ze voor 1000% vertrouwt haar eventjes niet vertelt heeft dat hij al tijden die munt heeft :silenced:



Wie er wint maakt ook niet eens zoveel uit… hoe reageert je omgeving op je als je zo in beeld bent gebracht. Zij moeten daar verder mee leven en hoe gaan klanten ermee om, zien die jou nog staan dan :doh:



Al met al vind ik het een "slechte " Robinson serie. Het ging niet om overleven in de bush maar overleven in een “mensen-jungle” en dat had niet op een onbewoond eiland gehoeven. Maak er dan een andere soort expeditie van.



Voor mij een Robinson zonder echte robinson en met veel teveel mening/ingrijpen van Ernst-Paul. Hij laat veel teveel zien wie hij wel en niet mag en waarom en daar draait het programma niet om. Kortom teveel ego’s op een eiland!!!



Petri

Ik vind sowieso dat meer dingen moeten worden bepaald door het overleven op een eiland en de proeven. Dat gestem op elkaar vind ik maar niks.

Ernst Paul: :cry:

ARGH!!!



Zitten we te kijken en door de storm vliegt de tv er uit :shock: :shock: 5 minuten voor het einde, dus we wisten niet wie er gewonnen had…



Dus hup, laptop aan, wij naar uitzending gemist en ja!! gelukkig!! we konden het laatste nog zien…



Weten we nu nog niks :wall: :wall: Wordt het pas volgende week bekend!



ARGH!!!

frustrerend he! Ik zat op het puntje van mijn stoel van de spanning! Ik hoop echt dat Hiukwan gewonnen heeft :pray: Ik vind die hans zo arrogant :sick:

ik hoop ook dat hiukwam wint, moet ik weer een week wachten :wall: