Expeditie Robinson, wanneer begint het weer?

ik ben er bijna zeker van… ze had zoveel voordeel met die puzzel… en het feit dat yin net op het laatst zei, het is hem, ja hij is het… nee toch niet…

grrrrrrr hier t zelfde maar lang leve t internet…

alleen balen dat we idd nog niks weten…



Als Hiu door is dan gaat ze Robinson denk ik winnen.

Denk dat ze wat minder vijanden gemaakt heeft dan Yin.



Ben benieuwd vlg week, tevens afscheid van Ernst

@Natascha1975 wrote:

grrrrrrr hier t zelfde maar lang leve t internet…

alleen balen dat we idd nog niks weten…



Als Hiu door is dan gaat ze Robinson denk ik winnen.

Denk dat ze wat minder vijanden gemaakt heeft dan Yin.



Ben benieuwd vlg week, tevens afscheid van Ernst




Ik hoop ook dan Hiu wint. En ik denk ook wel dat ze finalist is en dan meer positieve stemmen krijgt.



Toen Evi net zei dat iedereen die ooit meegedaan had met ER er volgende week is dacht ik, hee., wat leuk! Maar toen besefte ik me dat het was om afscheid te nemen van Ernst-Paul. De tranen schoten meteen in mijn ogen… :frowning: Zo gek, ik heb dat nog nooit gehad met een bekende Nederlander, maar deze man vond ik zo bijzonder, dat ik iedere week wéér volschiet op het eind als in beeld komt dat deze aflevering is opgedragen aan hem.

Och jee,… dat kwartje was bij mij ook nog niet echt gevallen. Dus iedereen is er volgende week?

Zal idd wel emotioneel worden. Ik vond het ook altijd zo’n sympatieke man.





En over wie er door is… ik riep al; als hans en yin door zijn, dan kijk ik volgende week niet! Maar goed. dat weten we nu dus niet :(:frowning:

Wat ik dus frappant van Hans en Yin vind, is dat ze zo hard roepen dat ze vanaf dag 1 al robinson waardig zijn. Dat ze niks fout gedaan hebben en altijd eerlijk hebben gespeeld.



En toch… ze weten , in ieder geval Hans, wel dondersgoed dat de kans groot is dat ze verliezen van Huikwan als ze tegenover haar staan in de finale, omdat de ex-bewoners wel eens rancune tegenover hun kunnen hebben…



Als ze het altijd zo eerlijk hebben gespeeld, dan hoeven ze daar toch niet bang voor te zijn? :wink:



En wat kon Yin doorzagen zeg!! Dat ze haar woorden terug neemt enzo… :sick: En die blik van haar, toen Hans haar ongelijk gaf!! :mrgreen:

Nou en waar ik steeds zo pislink om word, is dat ze zeggen dat zij dan idd robinson waardig zijn, omdat ze alle proeven winnen,

maar dat is alleen maar omdat ze eerst strategisch, geheel onterecht en gemeen alle sterken er stuk voor stuk uitstemden door middel van het complot.

Dus zo robinson waardig zijn ze nou ook weer niet.

En dan ook gaan zeggen dat hiu niet tegen ze mag praten over elkaar, en dat het stom is als ze probeerd een complot te maken, maar dat doen ze zelf alleen maar!



Die mensen zijn echt zo dom en in hun eigen wereldje bezig, die hebben gewoon geen zicht meer over wat er echt is gebeurd, en wat er in hun hoofd zit (wat ze zelf geloven).

Ik hoop ook echt dat Hans en Yin niet winnen!

Zij zijn in mijn ogen minder Robinson waardig dan Hiu, aangezien zij door strategisch te spelen zo ver zijn gekomen.



Hiu heeft het op eigen kracht gedaan, zelfs met tegenwerking van die 2, en dat vind ik veel knapper!



Maar volgens mij gaan de 2 finalisten door naar de eilandraad waar ze stemmen krijgen van de afvallers.

Ik denk dat daar een percentage uitkomt, en dat dat percentage aangevuld gaat worden met stemmen via SMS in de live uitzending.



Dus niet dat er door de afvallers iemand weggestemd gaat worden.





Ik hoop echt Hiu!

Maar aan haar blik de laatste seconde, ze keek ineens alsof er een gloeilampje boven haar hoofd hing, denk ik dat ze gewonnen heeft.



En die schoen, vond dat zo sneu. Kwam ze aangehinkt met 1 blote voet, en 1 schoen.

dat had ik dus inderdaad ook, net voor het einde, die heldere blik, zo van jaa ik zie het… en dan die opmerking van yin als ze de boot aan ziet komen…



Jaa ik denk echt dat het tussen yin en hiu gaat… toch nog een beetje een spannend einde… Ik zit hier zondag aan de buis!!!

Oh ik hoop het wel echt!!! :thumbup: :dance:

Maar ik weet het niet… :think:

ik weet 1 ding zeker Yin krijgt al 1 tegenstem van rooie Geert :lol: :lol:



Andere jaren stemden de afvallers toch ook wie er zou winnen…denk nu ook weer.

Ik heb zo’n vermoeden dat ze t nu live doen omdat t dit t laatste seizoen is van dit programma…en ter ere van Ernst-Paul.



Ik blijf t raar vinden als ik m zie…opeens valt t me dan in ow hij is er niet meer :cry:



En idd Yin en Hans roepen dat zij meer Robinson waardig zijn…wie menen ze wel dat ze zijn om dat te beoordelen.

Als ze geen complot hadden gesmeden had Yin er allang uitgelegen.

En dan dom liggen praten dat Hiu achterbaks zou zijn …laat ze lekker in de spiegel kijken :hand:

Nou ik heb bewondering voor die jonge griet, ze heeft bewezen mentaal een stuk sterker te zijn om op eigen kracht zo ver te zijn gekomen. :clap:

de eindfinale (de laatste eilandraad) is altijd live (een tijdje terug kon je zelfs mee sms’en), maar normaal is het niet met alle mensen die ooit er hebben meegedaan alleen fam en leden die dit keer mee deden, nu dus allemaal, zal wel een respectvolle aflevering zijn



alleen nu is het natuurlijk een bittere pil ivm met e.p. :cry:



vind het nog steeds een groot verlies voor expeditie robinson

Ik vraag me ook af of er ooit nog een nieuwe serie ER gaat komen…

Zonder EP is het toch niet ‘echt’.

Ik zet de tissues in ieder geval maar klaar voor volgende week :cry:

@Becca wrote:

Ik zet de tissues in ieder geval maar klaar voor volgende week :cry:




Ik ook… :frowning: :cry: :frowning: :cry:

Wij hadden ook bij dat doorzagen van Yin zoiets van: ja daag, dat doe je alleen om stemmen te winnen. Puur omdat ze dacht dat Hiu het toch niet wint van Hans, daar is ze nu eenmaal idolaat van.

Zal even op de site van Ryan van Esch kijken, of hij daar ook bij is geweest, het afscheid van EP. Echt raar dit, nu vind ik het alleen maar nog meer jammer dat ik de keer dat ik hem echt kon ontmoeten, koos om niet te gaan omdat ik net bevallen was van Yannick. Altijd gedacht dat het er nog wel van zou komen, maar dus niet meer.

Zal wel machtig indrukwekkend worden zondag.

Weet je wat ik zo bizar vind…

Dat EP dus niet weet wie de winnaar is van ER… Is toch heel bizar…



Ik vrees trouwens dat Yin en Hans in de finale zitten… Volgens mij hebben ze ons op het verkeerde been gezet door net te doen alsof Hui ineens wist hoe de puzzel zat en door Yin te laten zeggen dat het toch niet Hans was die in de boot zit…



Het is nog even afwachten…



gr patricia

ben echt benieuwd…t wordt hier in Maastricht gehouden…

T is dat de kleine dan slaapt anders ging ik eens aan de overkant spieken :wink:

Waarom blijven de laatste zoveel afvallers trouwens daar, zeker nu blijkt dat het stemmen vanuit de studio gaat gebeuren.



Vreemd als ik er over nadenk.



Of “verdienen” de laatste 9 gewoon een bijkom-vakantie in de luxe resort :angel: omdat ze bij de laatste 9 zijn geeindigd.



Dit jaar dus niemand stiekem ergens op een geheime locatie en terug in het spel, geen mangroves of rots in zee, jammer hoor dat waren echte Robinsons.



Zondag mijn zoon’s verjaardag, maar het bezoek moet op tijd de deur uit want ik moet de finale zien hihi.



Petri

volgens mij gaat de stemming ook plaatsvinden tijdens de laatste eilandraad, ik heb iets van een voorfilmpje gezien geloof ik… alleen de uitslag wordt pas bekend op de live-uitzending?

@mv2kids wrote:

volgens mij gaat de stemming ook plaatsvinden tijdens de laatste eilandraad, ik heb iets van een voorfilmpje gezien geloof ik… alleen de uitslag wordt pas bekend op de live-uitzending?




dat was vorig jaar ook toch zo :think: …

Dat denk ik ook. En misschien hebben ze de laatste uitzending veranderd? Ze hadden de laatste eilandraad kunnen uitzenden en het daarbij laten toch?? Maar gezien het overlijden van Ernst Paul zullen ze wellicht voor een echte afscheidsuitzending hebben gekozen?? Ben benieuwd of ik het droog houd :think: