Expeditie Robinson, wanneer begint het weer?

Gelukkig heb ik kok :dance: , anders was ik het ech vergeten :doh:

ik zat me al af te vragen wat ik ook weer aan het vergeten was :think:



maar nu weet ik het weer :mrgreen:

Wij gaan ook kijken. Het is zo’n leuk programma :dance: en daarna leedvermaak op sbs 6 :oops: :wink:

Bedankt :mrgreen:

Ik had helemaal niet door dat het weer begon, dankzij jullie heb ik alleen de eerste 10 minuten gemist :lol:

Wat vonden jullie ervan?



Ik vond het weer leuk :thumbup:

Ik ook!

Wanneer zijn de herhalingen nu? Ik wil namelijk Brothers & Sisters ook niet missen :mrgreen:



Was wel een leuke eerste aflevering. Nog te kort om een mening over mensen te vormen.



Alleen… sommigen pontifikaal steeds in beeld en anderen nog geen woord van gehoord!?



Petri

Die drijvende drol had van mij ook niet gehoeven hoor :sick: :mrgreen:

nee maar we weten nu tenminste wel hoe ze dat opgelost hebben hihi

Aaaarhg krijg ik weer onverwachts visite daar ging dus m’n avondje Robinson :wall:

Morgen kijk ik het wel via internet.

wel opvallend, die drol heeft haar de das om gedaan denk ik.

of het moet het steeds vuur uitblazen zijn geweest.

Het is opvallend dat ze dat ene meisje zo steeds pontificaal laten zien.

En irritante uitspraken hiervan laten ze meteen ook horen.

Ook weer gekeken! :dance:



Dat viel mij ook al op ja, dat sommigen continu aan het woord zijn, en anderen helemaal niet.

Ik denk dat ze op die manier proberen te beinvloeden wat jij als kijker over een persoon gaat denken.

En dat ze dus ook proberen te beinvloeden of dat positief of negatief is.

Want aan dat meisje wat dus steeds aan het woord was, stoorde ik me gisteravond dus al.



Er viel inderdaad nog weinig over te zeggen. Wel fijn dat de groep nu kleiner is, die 100 man vorig jaar was echt geen beginnen aan.

Viel wel op dat er nu veel meer jongeren in zitten, voorgaande jaren zag je toch ook wel 40/50 en misschien zelfs een enkele 60+'er, maar dit keer maar heel weinig.



Afgelopen woensdag ook weer het Blok begonnen, en vanavond weer ANTM!

Toch altijd weer fijn, dat nieuwe tv-seizoen. :mrgreen:

Iemand de herhalingen gevonden?? Heb de hele week van de gids doorgebladerd, maar ik kom het niet tegen.



Kan ik de aflevering van Brothers & Sisters van gisteren nog ergens terugzien. Ikheb E.R. gekeken en dat moeten missen helaas.



Petri

Hier ook gekeken was weer leuk robinson. Gelukkig niet zo heel veel mensen maar dat geketend zijn romeinse praktijken… :think: :mrgreen: :wink: wel teamwork daardoor :thumbup: Vond inderdaad dat sommige mensen steeds aan het woord waren :frowning: maar oke misschien komen volgende week de andere aan woord.



Op sb6 om half tien nog een programma gekeken over de vakantie maar wat was dat erg voor die mensen :frowning: gelukkig dat het allemaal opgelost kon worden :thumbup:



Chips 1ste aflev. van het blok gemist dat is ook zo leuk :frowning: :frowning:

Zouden ze mischien per week van iedere groep 1 persoon iets meer uitlichten zeg maar?

Het zou wel leuk zijn inderdaad om iedereen aan het woord te laten komen :slight_smile:

Ben ik nou de enige of zijn er meer die zich helemaal kapot ergeren aan dat chinese meisje? (Overigens niet discriminerend bedoeld, maar ik weet niet hoe ze heet en dan ben ik zo wel duidelijk). Ik vond haar vorige week al irritant en teveel aan het woord, en nu wéér!

@Fleur wrote:

Ben ik nou de enige of zijn er meer die zich helemaal kapot ergeren aan dat chinese meisje? (Overigens niet discriminerend bedoeld, maar ik weet niet hoe ze heet en dan ben ik zo wel duidelijk). Ik vond haar vorige week al irritant en teveel aan het woord, en nu wéér!




Ja, ik.

O Fleur schei uit, ik zit me kapot te ergeren hier!

Ze hebben daar ook regen, hadden ze net zo goed hier kunnen blijven… :lol:

nee hoor Fleur hier nog een. Wat een wicht :thumbdown: