damn… ik vond hem een echte robinson… vanaf dag een al… nu hopen dat nico (die ik ineens een stuk leuker vond zonder ijn belgisch maatje) en tanja ver komen, en sasha wat actiever gaat zijn!
tjeetje dit had ik niet verwacht
De aflevering van vandaag ga ik zometeen kiken.
Die van vorige week heb ik gister gezien.
Hoewel wel allemaal wat te zeggen hebben over Kobbe en Nico, vind ik het toch voor het programma wel jammer dat Kobbe eruit is.
Ik vind Jochem namelijk helemaal niets in het programma brengen.
En ik vind al die valse complotten toch wel leuk om te zien.
:shock: :shock: :shock:
zo niet mee eens dat hij er uit ligt :snooty:
Jammer dat een echte robbinson er nu uit is…
Ah, ik baalde er ook van zeg, jeetje! Nou, dan Tanja maar
Pfff,
complot, hij was tenminste een echte robinson en die !@#$% patrick & laurette blijven er in terwijl die liever lui dan moe zijn… Ik vond het zooo onterecht gisteren… Gadverdamme
Ik ergerde me alleen weer even aan Niko, die gelijk het woord complot naar voren haalde. Hij is zelf ook altijd bezig met een complot, dus had dat liever niet uit zijn mond gehad.
En of het echt een complot geweest is :think: sa scha heeft iig niet aan het complot meegedaan, althans, kan beter zeggen denk het niet.
Ik vind het onterecht dat hij er uit is. Hij was zeker een echte robinson.
Maar het is geen complot geweest.
Patrick en Lauretta hadden eerder ook al op hem gestemt en deden het nu weer. Jochem had ook voor zichzelf al uitgemaakt dat hij op hem ging stemmen en Anne heeft gestemt op een sterke kandidaat en aangezien ze niet op Niko kon stemmen werd het Nicolas.
Tanja mag van mij winnen.
Moet het nog kijken, mar vind er nu al weinig aan. Jammer…
Volgens mij was het ook geen complot.
Desondanks erg jammer. Mensen irriteerden zich wel aan hem, maar dit gunde ik hem ook niet.
Hij deed geen vlieg kwaad, vond het echt sneu hem daar te zien zitten na afloop.
Wat ik niet helemaal snap: Niko mocht als eerste zijn stem uitbrengen en de laatste die ze er uit haalde was voor Nicolas. Zou Niko dan op Nicolas gestemd hebben, of schudden ze de pot altijd?
Ze komen namelijk ook altijd zo uit dat het lekker spannend blijft…
De stem die als eerste word uitgebracht zit onderin de pot.
De laatste stem zit bovenin.
Mits niet geschud.
@Karin1981 wrote:
Poe dat had ik niet verwacht
Nee, ik ook niet. Had eerder verwacht dat er iemand weg zou gaan van de luie kant :?
@Anneke wrote:
De stem die als eerste word uitgebracht zit onderin de pot.
Mits niet geschud.
Maar dan zou de laatste stem dus voor Anne moeten zijn en niet voor Nicolas!
Wat dus betekend dat Niko zelf het complot is, want dat is zijn stem. En hij zei op Anne te gaan stemmen, maar heeft dat dus niet gedaan!
@Willy wrote:
@Anneke wrote:De stem die als eerste word uitgebracht zit onderin de pot.
Mits niet geschud.
Wat dus betekend dat Niko zelf het complot is, want dat is zijn stem. En hij zei op Anne te gaan stemmen, maar heeft dat dus niet gedaan!
ik heb toevallig een tijdje contact gehad met Ryan van Esch (winnaar van Strijd der titanen), en die vertelde toen dat ze de stemmen altijd rangschikken om het spannend te maken tot het einde. Want als ze meteen alle stemmen voor Nicolas zouden laten zien, was het minder spannend.
@Sennapen wrote:
Pfff,![]()
complot, hij was tenminste een echte robinson en die !@#$% patrick & laurette blijven er in terwijl die liever lui dan moe zijn… Ik vond het zooo onterecht gisteren… Gadverdamme
![]()
Ik was gewoon boos! Vind der gelijk niks meer aan, wat een lelijke ratten zijn die nederlanders
@Esther75 wrote:
@Willy wrote:@Anneke wrote:De stem die als eerste word uitgebracht zit onderin de pot.
Mits niet geschud.
ik heb toevallig een tijdje contact gehad met Ryan van Esch (winnaar van Strijd der titanen), en die vertelde toen dat ze de stemmen altijd rangschikken om het spannend te maken tot het einde. Want als ze meteen alle stemmen voor Nicolas zouden laten zien, was het minder spannend.
Na 20 seizoenen ER dacht ik dat iedereen dat wel wist

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/10_oktober/entertainment/nicolas_expeditie_robinson_complot.xml
haha, ik vermoedde het ook wel hoor, was anders elke keer wel heel toevallig dat het zo spannend was tot de laatste stem.
@Debz25 wrote:
@Sennapen wrote:Pfff,![]()
![]()
Ik was gewoon boos! Vind der gelijk niks meer aan, wat een lelijke ratten zijn die nederlanders
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het af en toe gewoon zat zijn dat als maar doorgaan van hem. Bovendien is het ook een spel en schakel je ook geduchte tegenstanders uit.