:lol: was bij mij ook zo dat jan en alleman bij de bevalling was; gyn, gyn in opleiding, vk van het z’huis, vk in opleiding, verpleegkundige etc etc. En dan ook Peter en mijn s’zusje nog, 't was gezellig druk :mrgreen:
Knap gedaan meid! Je mag trots zijn op jezelf.
Heerlijk dat je zo snel naar huis mocht, nu. Dat was met een ks. toch anders geweest!
Wat een mooi meisje!! Je ziet gewoon dat haar hoofdje niet lang in het geboortekanaal heeft gezeten. Want ze is niet zo “verfrommeld” als kindjes die met een hoofdligging en natuurlijke bevalling ter wereld komen.
Knap gedaan hoor. En mooi om te lezen voor ons hoe zo’n stuitbevalling kan verlopen.
Oja en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie dochter. :inlove:
Wat is ze mooi :inlove:
Gefeliciteerd met jullie kleine meid. Wat een plaatje!! :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een prachtig meiske en wat heb je je verhaal mooi omschreven. Lekker genieten nu!
Gefeliciteerd! En wat fijn dat het ondanks de stuit zo goed is verlopen (ook al was het voor jouw doen heftig :hug:)
En een leuke naam!
Ik zou tekenen voor zo’n bevalling, met of zonder stuit
Proficiat!!!
Wat een beauty is ze :inlove:
En wat goed dat het je gelukt is meid :dance:
Bedankt voor alle felicitaties :mrgreen: En ja, het is idd leuk om te zien dat haar gezichtje niet zo ‘verfrommeld’ was als dat van de jongens, en andere nieuwgeboren baby’s die je ziet.
Verder gaat alles prima: stuwing komt al op gang, dus het lijkt erop dat het ook deze keer weer gaat lukken met de bv :dance: Die kleine heeft alleen heel veel zuigbehoefde dus we hebben al een speentje gekocht, al heeft ze liever onze pink :? Haar zuigbehoefde is overigens zo sterk dat ze al met een ‘zuigzoen’ geboren werd: een open wondje aan haar linkerhand, waar ze al in de baarmoeder flink aan heeft lopen zuigen.
Heb overigens veel minder last van de knip dat ik had verwacht en volgens de kraamhulpen(ja, we hebben er al meerdere gehad) zag het er ook heel goed uit, minder gezwollen dan ze hadden verwacht. Verder heb ik uiteraard nog overal spierpijn en veel last van naweeën maar dat was bij een ‘gewone’ bevalling vast niet veel anders geweest
Was alleen weer vergeten hoe je in je kraamweek geleefd wordt, dus ben niet zo vaak meer op kok
Hier in je eigen toppic dan ook nog maar even.
Van harte gefeliciteerd, wat is ze mooi :inlove:, en wat heeft ze een prachtige naam gekregen :inlove:
En wat heb je gelukkig weer een redelijk vlotte bevalling achter de rug.
Geniet ervan :-*
wat goed dat je voor een natuurlijke bevalling bent gegaan.
gefeliciteerd met je “stuiterbeeb”
(ik vond het ook raar om eerst een voetje te zien)
hoe is het?
ben je nu alles wat bezonken is blij met je keuze?
Dagmar, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje! Ze heeft een mooie naam gekregen zeg. Hoe vinden de jongens het?
We waren op vakantie, dus ik heb dit prachtige nieuws helemaal gemist.
Geniet ervan!
Tamma: bedankt :-* Vooralsnog vinden ze’t geweldig, al moeten ze natuurlijk wel heel erg wennen
Annemarie69: ja, dit was zeker de juiste keuze! Ben blij dat ik niet voor een ks gekozen heb, dan was’t herstel zo veel zwaarder geweest! Bovendien besef ik nu hoe belangrijk die eerste paar dagen thuis voor de jongens waren. Ze moeten mij nu al veel meer delen, maar waren me iig niet helemaal ‘kwijt’ Zo hebben we allemaal optimaal aan de nieuwe situatie kunnen wennen
Gefeliciteerd! Goed gedaan hoor :thumbup: !!