Weet iemand of ik die capsules kapot kan maken?
Ik krijg die dingen niet door mijn keel (heb een stikfobie),
ondanks alle andere medicaties die ik gebruik.
Ik wist niet dat die dingen zo groot waren :oops:
weet eigenlijk niet of ze kapot mogen… wel dat ik ze heb weg gegeven aan een vriendin, want ik kreeg ze dus ook niet weg :shifty:
Dat mag wel hoor.
Die kan je dan door je drinken doen of iets anders.
Ow das fijn, dank je wel :thumbup:
Word het ook iets sneller opgenomen dan wanneer je die capsule eromheen laat zitten.
:mrgreen:
Zoiets moet ook in de bijsluiter staan.
zWANGER WORDEN PILLEN :think: sorry maar wat zijn dat :shifty: :oops:
@melanie wrote:
zWANGER WORDEN PILLEN :think: sorry maar wat zijn dat :shifty: :oops:
Gelukkig ben niet de enigste die zich dat afvraagd.
Is ook om je cyclus stabiel te krijgen.....
Gewoon een multivitamine zodat alles aanwezig is wat je nodig hebt mocht je zwanger worden/zijn en borstvoeding geeft.
@Rooike wrote:
Is ook om je cyclus stabiel te krijgen…
Gewoon een multivitamine zodat alles aanwezig is wat je nodig hebt mocht je zwanger worden/zijn en borstvoeding geeft.
Ok, dat wist ik niet joh , voelde me als zo ahum stom :shifty: :oops:
wist niet dat het bestond, ken alleen foliumzuur, die van de etos zijn ook giga groot van die … mega grote capsulules dat ik denk hoe krijg je die weg :shock:
bedankt rooike voor je foto en uitleg :thumbup: :-* :inlove:
Zit geen bijsluiter bij :eh: Alles staat op het doosje.
Maar staat eigenlijk wel dat je de capsule in zijn geheel met water in moet nemen :shifty:
@Chelleke wrote:
Zit geen bijsluiter bij :eh: Alles staat op het doosje.
Maar staat eigenlijk wel dat je de capsule in zijn geheel met water in moet nemen :shifty:
Anders morgeneven met de klanten service bellen en vragen , een capsule valt in de maag uiteen he, maar weet niet of het kwaad kan als je hem anders in neemt denk het haast niet hoor :think:
Denk het ook niet, maar kan inderdaad voor de zekerheid even bellen/mailen. Heb een kleine voordeel dat ik maagbeschermers slik :mrgreen:
@melanie wrote:
@Chelleke wrote:Zit geen bijsluiter bij :eh: Alles staat op het doosje.
Anders morgeneven met de klanten service bellen en vragen , een capsule valt in de maag uiteen he, maar weet niet of het kwaad kan als je hem anders in neemt denk het haast niet hoor :think:
Ik denk van wel. Als er uitdrukkelijk bij staat dat je de capsule in zijn geheel moet innemen, bestaat de kans dat het medicijn je maagwand aantast. Dat zou ik niet uitproberen.
Ik slik wel maagbeschermers. Nouja ik heb ze iig gemaild
Anders word het toch weer nieuwe kopen.
@D. wrote:
@melanie wrote:@Chelleke wrote:Zit geen bijsluiter bij :eh: Alles staat op het doosje.
Ik denk van wel. Als er uitdrukkelijk bij staat dat je de capsule in zijn geheel moet innemen, bestaat de kans dat het medicijn je maagwand aantast. Dat zou ik niet uitproberen.
Ik zeg toch dat ze anders kan bellen om te vragen :eh:
Goed dat je even gemailt hebt, dan weet je het in ieder geval zeker :thumbup:
chel, kan niet voor zover ik weet, er zitten vit&miner. in die al opgelost worden in je speeksel…daarom zit er een omhulsel omheen die de poeder beschermd tegen het zuur uit je speeksel…
maar misschien krijg je een reactie met een alternatieve manier voor inname
Ow op die manier. Ik had eerst die van kruidvat geloof ik maar die kon ik nergens meer vinden en bij trekpleister ook niet :roll: (ja ben een zeikerd, huismerk is goedkoper :shifty: ) Dus kwam ik bij deze uit. Maar ga morgen dan toch maar even andere halen. Van die gewone tabl. zijn ook wel groot maar die kan ik nog door het midden breken.
hihi, jaaaa echt een zeikert :roll: …heb ook etos pillen nu… :mrgreen:
ooh dus er bestaan wel gewoon pillen??!! :thumbup: beter voor je toch??
slik ze!! :lol:
ik gebruik ook die van de etos… heb gelukkig geen moeite met slikken zijn idd beste caps.
maar ben er tot nu toe erg tevreden over