Etos zwanger worden pillen

@melanie wrote:

@D. wrote:
@melanie wrote:
@Chelleke wrote:
Zit geen bijsluiter bij :eh: Alles staat op het doosje.

Maar staat eigenlijk wel dat je de capsule in zijn geheel met water in moet nemen :shifty:

Anders morgeneven met de klanten service bellen en vragen , een capsule valt in de maag uiteen he, maar weet niet of het kwaad kan als je hem anders in neemt denk het haast niet hoor :think:

Ik denk van wel. Als er uitdrukkelijk bij staat dat je de capsule in zijn geheel moet innemen, bestaat de kans dat het medicijn je maagwand aantast. Dat zou ik niet uitproberen.

Ik zeg toch dat ze anders kan bellen om te vragen :eh:

Goed dat je even gemailt hebt, dan weet je het in ieder geval zeker :thumbup:

Ik snap je smiley niet zo. Jij zegt dat je denkt van niet, ik zeg dat ik denk van wel, meer niet. :slight_smile:

@D. wrote:

@melanie wrote:
@D. wrote:
@melanie wrote:
@Chelleke wrote:
Zit geen bijsluiter bij :eh: Alles staat op het doosje.

Maar staat eigenlijk wel dat je de capsule in zijn geheel met water in moet nemen :shifty:

Anders morgeneven met de klanten service bellen en vragen , een capsule valt in de maag uiteen he, maar weet niet of het kwaad kan als je hem anders in neemt denk het haast niet hoor :think:

Ik denk van wel. Als er uitdrukkelijk bij staat dat je de capsule in zijn geheel moet innemen, bestaat de kans dat het medicijn je maagwand aantast. Dat zou ik niet uitproberen.

Ik zeg toch dat ze anders kan bellen om te vragen :eh:

Goed dat je even gemailt hebt, dan weet je het in ieder geval zeker :thumbup:

Ik snap je smiley niet zo. Jij zegt dat je denkt van niet, ik zeg dat ik denk van wel, meer niet. :slight_smile:

Ik dacht dat je het anders bedoelde, maar lees het nu anders als gisteren :lol: :-

niet mijn dag gehad waarschijnlijk sorry :-

haha, mutsen!!

Heb mail terug gehad:

Beste Angel,

Bedankt voor uw reactie aan ETOS.
De capsules mogen opengemaakt, alleen is het dan veelal erg lastig weg te krijgen. Beste gaat het met een beetje yoghurt.
Ik hoop uw vraag hiermee te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Remco Elzenaar
ETOS Vitamine Service

Ging even googlen op zijn naam :oops:

Kwam ik op een ander forum iemand tegen die ook die vraag had gesteld met als antwoord van hem:

Beste mevrouw xxxxxx,

Bedankt voor uw reactie.

Slikken van capsules of tabletten kan inderdaad voor een groep mensen lastig zijn. Voor de meeste voedingssupplementen geldt dat je de capsule open mag maken en de inhoud los kan innemen (tabletten mogen veelal kapot gebeten worden). De inhoud is echter niet lekker en in geval van een capsule een losse poeder en dus lastig in te nemen. Oplossen in water lukt meestal niet, omdat de verschillende ingredienten niet oplosbaar zijn. Wat veelal redelijk lukt is met een schepje yoghurt of op een klein stukje brood. Het poeder is niet schadelijk voor de keel. Capsules vallen over het algemeen in de maag uiteen, en ook daar is het niet schadelijk.
Het product is niet als zetpil verkrijgbaar en kan ook niet als zodanig worden gebruikt. Dit heeft met het opname profiel van de ingredienten te maken.
Verder heb ik er geen bezwaren tegen als u deze reactie op internet plaatst.
Ik hoop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Remco Elzenaar
ETOS Vitamine Service

Wat zei ik :angel: :lol:

maar wel fijn dat je het nu zeker weet he :thumbup:

jeuj!!! kun je er gewoon mee doorgaan!!

:thumbup: :thumbup:

Ja gelukkig, ik wist ergens al wel dat dat gewoon mocht, maar je nu weet je het voor 100% zeker!

lekker een fruchtentraum kwarkje nemen en daar doorheen roeren

krijg je het vast wel mee weg :mrgreen:

Jammie :mrgreen:

lol… zo nemen heel veel clienten ook hun poedertjes en pillen in

ze vragen altijd om die kwarkjes er is altijd een tekort op de etenskar

eiwit rijk ook dus nog goed ook hihihihi

maar ze kosten bijna niks dus

Zal morgen toch eens kijken in de winkel :shifty: