eten op kerstavond

Eten jullie op kerstavond ook al iets bijzonders of tesamen met de hele familie?



Wij eten gewoon rozemarijn krieltjes en een kerstboomburger met erwtjes.

Vanmiddag worden de paarden ge-ent dus het zal sowieso wel een latertje worden…

Ik denk bloemkool

wij eten huzarensalade en laten op de avond nog worstenbroodjes met gluhwijn.



voor mij begint kerstmis echt op kerstavond. Eten op tijd (rond half 5) de huzarensalade, zodat we om half zes naar de kleuterkerstviering kunnen.

Als we daarvan terug komen drinken we nog iets warms en eten een worstenbroodje. Ik herinner me dat nog uit mijn jeugd dat ik dat altijd zo leuk vond, dus die traditie zetten wij voort met sophie.

Wij eten zalmsalade met vis en toast en een lekker glaasje erbij. (alcoholvrij :wink: ) :drool:

Zwijmelend bij all you need is love :inlove:

Eh, gewoon aardappels, groente en vlees. Er moet al genoeg gegeten worden de komende 2 dagen…

Hier gewoon wraps!

Wij zetten de gourmet aan op de salontafel en kijken heerlijk naar All you need is Love :inlove:

Vanavond komt de schoon familie bij ons. Gister avond hebben we hapjes gehaald in de supermarkt. Normaal gesproken maak ik alles zelf, maar ik werk vandaag en heb nergens tijd voor. Dus lekker makkelijk.

We hebben allerlei mini dingen. Fajitas, bahjis, bacon en kaas hapjes, kaas met ananas, salades, worstjes, pizza, quiche, etc etc etc.

kiprollade, aardappels en brocoli 8)



Nu al een de pannekoeken, druk bezig met het toetje voor morgen (pannekoekentaart) en dochterlief vind het helemaal niet erg om nu pannekoeken te eten :mrgreen: Toch al een beetje feest :lol:

Wij gourmetten gezellig met zijn viertjes!

Morgen gaan we bij de Chinees eten met schoonouders ( :o )

en tweede kerstdag hebben mijn ouders een maaltijd in elkaar gedraait!

Hier eten we ook op tijd om daarna naar de kleutermis te gaan. Daarna nog een lekker warm worstenbroodje met kerstkransje en dan ga ik lekker op de bank all you need is love kijken en daarna lekker uitgebreid in bad. Ik heb er speciaal een pakketje kersttijdschriften voor gekocht :mrgreen:

wij eten kerst pasta met een lekker pittig gehakt/groentje sausje.



Dus heeft wel iets met kerst te maken maar niet uitgebreid of luxe.

Wij eten rosbief uit de oven met een rode wijn saus en dan kersboom taardappeltjes :mrgreen: groente moet ik nog even bekijken…

Wij eten vaak bij mijn schoonouders,die hebben hun trouwdag,vandaag dus 40 jaar getrouwd…hebben we ook nog heerlijk een kerstdag voor ons gezin,super dus…

wij vieren het begin van de vakantie van papa haha en zetten het gourmetstel vanavond op tafel.

Vinden de oudste 2 echt zo leuk om te doen en hebben ook het geduld om daar een tijd bij te blijven zitten. Papa is inmiddels thuis van laatste ochtend werken dus nu is het echt vakantie met z’n allen tot 4 januari :thumbup:

Onze kleine man houdt van vlees dus ook hier gourmet! Met als speciaal voorafje oesters :drool:

Er wordt vast alle kerstdagen giga veel gegeten maar ik vermoed dat we van dit kerstmaal nog wel het meeste gaan genieten!

Wij eten hier gewoon, vanavond is dat aardappels, rode bietjes, karbonade en een toetje. Later op de avond doen we dan wel weer (extra) toastjes enzo.

:mrgreen: pizza 8)

Lasagna :drool:

rolade met aardappies en witlof :smiley: