Escape Game 149: Adventure X 2

bedoel je de beker? Die heb ik nl.

Je hebt nog iets nodig om water in de leidingen te krijgen.

Nee ik kom er echt niet uit. En dan vooral het vinden van dngen. Wiskunde kan ik wel dus als het goed is zal het daar niet aan liggen.

Help!

Ik kom niet uit de kelder…

Ik kom er niet eens in :lol:

Chantal



Je moet een wiel hebben om de hoofdkraan in de badkamer te openen.



Hint: Zoek naar pijltjes op de open haard

Haha ik dacht dat dat een filmband was. :doh:

Hahaha dat bedoelde je dus. Ik snapte het al niet helemaal. :lol:

Vraagje. Deuitkmst van het rekensommetje bestaat dat uit hele getallen en kunnen daar alleen de cijfers 1, 2, 3, 4 instaan?

Chantal, inderdaad een heel getal met alleen de cijfers 1 2 3 en 4 :wink:

ok, heb de cijfers en hoopte dat de volgorde werd bepaald door de kleurtjes. Maar dan kom ik er niet uit? 9 3 is toch 729? Moet ik dan echt alle mogelijke combi’s proberen? :shock:

Wola



Je moet idd de volgorde gebruiken die d.m.v de kleuren staan aangegeven. Zorg dat je de uitkomst goed aanklikt want bij mij pakte hij hem ook niet meteen op de een of andere manier.

Ff erg blond doen nu.

Ik klik op de link, krijg een kamer met 4 dingen aan de muur in verschillende kleuren…en kan dan helemaal niks meer…HELP!!

Oké heb de pijltjes zelf al gevonden :mrgreen: :wall:

Nu ben ik een heel eind, ik wil alleen even weten waar ik in goeds hemels naam een beker kan vinden.

Het enige wat er op lijkt id de lamp in de slaapkamer

:?

Rivella



kijk eens onder het bed.

Dankje, heb hem inmiddels uitgespeeld maar het wiskundige zie ik er niet in, de oplossing van de codes van sportzaal is nu niet bepaald wiskundig te noemen, hij is iig niet in de wiskundige volgorde zoals hij hoort te zijn :?



Nou ja, blijft geinig :mrgreen:

Kun jij me dan helpen met de sleutel. Dat lukt me nl niet.

arggg…zit ik het wiskundig juist op te lossen (meneer van Dalen) werkt het helemaal niet zoooo… Maaruh…die sleutel? werkt hier ook niet. Mss pastie ergens anders, ff proberen

Ik heb trouwens het idee dat ik nog wat dingen moet vinden. En ik las dat iemand in de kelder was. Maar hoe kom je daar.