Voor deze escape moet je niet alleen goed kunnen klikken maar ook iets van wiskunde weten.
Ik heb 'm uit gekregen maar zonder de hulp van manlief bij het laatste raadsel was het me niet gelukt.
Succes!!!
adventurex2
Heb alle getallen, maar hoe kan ik ze invoeren??? :roll: :roll: :roll:
Nicje
Dan moet je op de fiets. Maar je hebt wel stroom nodig
Dat is gelukt, maar ik zie alleen de kleurtjes knipperen… en dat al zeker een half uur :lol: :shock:
Mijn muis is lam geklikt… :mrgreen:
Nicje
Oke je hebt de stroom erop. Nu moet je met die cijfers[Heb je ook de rode?] De som oplossen. Als je de juiste uitkomst hebt voer je die in op de fiets. Als er niks gebeurd heb je misschien de verkeerde uitkomst???
Ik voel me zo stom…
Zit hier met alle getallen, keurig opgeschreven…
Mijnheer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Maar ik kom er niet uit… puzzel nog ff verder…
Waar halen jullie in vredesnaam die getallen vandaan. Het enige wat i kan vinden is een beker, een spuitbus en een gewicht. En ik kan er niets mee.
:mrgreen:
Als je er niet uitkomt, roep maar
Bij deze roep ik, want ik snap hier werkelijk niets an. Heb al vanalles geprobeerd.
Moet ik weer even denken
*1 Had ergens een breekijzer gevonden… maar waar was dat ookalweer :roll: Na lang zoeken in een nieuw spel, geen breekijzer hahaha (ben 2 Escape-spellen tegelijk aan het doen) Geen breekijzer dus
*2 Bij het vuur staan pijltjes op de stenen, aan 2 kanten. Volg de tegeltjes
Ga daarna bij kranen kijken
*3 met spuitbus kun je ergens op spuiten in de slaapkamer
Vergeet de tang niet in de badkamer. Anders krijg je geen stroom
@cindy25 wrote:
Vergeet de tang niet in de badkamer. Anders krijg je geen stroom
Sorry, maar het enige dat ik hier vind is de spuitbus en H2O
Er zijn 2 dezelfde objecten in de badkamer… goed klikken/zoeken
Heb een tang gevonden.
Ik ga naar bed, geef het op
Denk er in mijn droom over verder…
Morgen kom ik weer kijken en dan weet ik het, let maar op!!!
Liefs Nicje :-*
pfffft, ik kom er ook niet uit hoor. Ik heb een tang, glas, filmband, gewicht en een spuitbus. En het rode cijfer van de slaapkamer. De sportruimte heeft nu iets op het bord staan ??? en nu?
oja, en de kabel, maar die zit nu in de sportruimte
Wola
Water is niet goed voor schilderijen
Hoezo verslavaned. Ben alweer aan het proberen. Ik ben ook net zover. Maar waar he je water vandaan dan???
Chantal
In de badkamer kun je water halen. Je hebt wel eerst iets nodig om water te kunnen krijgen.