Escape Game 037: Escape The Doors

En nog eentje voor de liefhebber.



thedoors

Heb je hem zelf ook gedaan???

Ik ben eraan begonnen maar heb hem nog niet uit.

Ik zal hem vanavond eens doen :slight_smile: heb hem al eens eerder gedaan maar weet al niet meer hoe en wat.



en nu moet ik over halfuurtje me man ophalen dus ga even gauw zoontje wassen (zit helemaal onder ligakruimels)



Suc6!! en als je ergens vast zit… laat het even weten… dan kijk ik of ik het wel weet of niet :slight_smile:

Ik ga er vanavond wel mee verder krijg zo visite. Heb wel zo’n vermoeden dat ik wel wat hulp kan gebruiken :slight_smile:

Ben er ook mee begonnen, maar ik kom de 2e kamer niet uit. Andere keer maar verder. We gaan nu eerst eten. En dan ff op visite bij mijn ouders.

NU pas heb ik tijd :shock:



Moest hubbie ophalen op werk en toen deed mijn raam het niet meer :frowning:

BLijkt dat het klemmende meganisme wat het raam vasthoudt ineens kapot is gegaan… dus 2 uur moeten wachten op ANWB

zoontje huilen drama drama en geen boodschappen kunnen doen dus dan maar patatjes :wall: :wall: :wall:



Lets play :smiley:

2e kamertje… bedoel je die met jas aan kapstok?



zo ja… als je een kubus hebt in je lijstje dan kan je die in t meganisme naast de deur doen en dan kom je in een kantoortje en daar zit ik nu ook vast.



KLOTE klok wilt niet meewerken :frowning:



edit… klok eindelijk gelukt… dat duurde ff :wall: :wall: :wall: :wall:

@Dreamer wrote:

2e kamertje… bedoel je die met jas aan kapstok?



zo ja… als je een kubus hebt in je lijstje dan kan je die in t meganisme naast de deur doen en dan kom je in een kantoortje en daar zit ik nu ook vast.



KLOTE klok wilt niet meewerken :frowning:



edit… klok eindelijk gelukt… dat duurde ff :wall: :wall: :wall: :wall:




Ja die bedoel ik. Ik krijg die kubus niet op z’n plaats. Hoe heb je dat gedaan.

O, ik zie dat ik in R0 ook nog een item mis. Volgens mij zit die in de kluis, maar hoe krijg ik de kluis open.

@Chantal wrote:

@Dreamer wrote:
2e kamertje… bedoel je die met jas aan kapstok?



zo ja… als je een kubus hebt in je lijstje dan kan je die in t meganisme naast de deur doen en dan kom je in een kantoortje en daar zit ik nu ook vast.



KLOTE klok wilt niet meewerken :frowning:



edit… klok eindelijk gelukt… dat duurde ff :wall: :wall: :wall: :wall:




Ja die bedoel ik. Ik krijg die kubus niet op z’n plaats. Hoe heb je dat gedaan.




Die ging vanzelf op zijn plek doordat ik ermee ging slepen naar het meganisme

ineens zat die erin…



TIP: hier kan je de tabtoets gebruiken :slight_smile:

@Chantal wrote:

O, ik zie dat ik in R0 ook nog een item mis. Volgens mij zit die in de kluis, maar hoe krijg ik de kluis open.




Nee dat ligt niet in de kluis… ik geloof in spleet in de vloer?



edit in de ladenkast onderste la ligt ook iets… op de handvaten klikken.

Damnn en nu zit ik ook vast… krijg 2 items niet te pakken :frowning:



zit me nu ook suf te zoeken.

Jaaaaaaaaaaaaah heb hem eindelijk… en nu ga ik zo echt ff slapen…

Ik zit nu in die kamer die op zijn kop staat. Maar heb nog geen idee hoe ik die kamer normaal krijg?

@Dreamer wrote:

@Chantal wrote:
O, ik zie dat ik in R0 ook nog een item mis. Volgens mij zit die in de kluis, maar hoe krijg ik de kluis open.




Nee dat ligt niet in de kluis… ik geloof in spleet in de vloer?



edit in de ladenkast onderste la ligt ook iets… op de handvaten klikken.




Die twee had ik al, maar dan heb ik nog een leeg vakje bij R0. En hoeveel delen van de kubu moet ik dan hebben, want het lukt me nog steeds niet.

@cindy25 wrote:

Ik zit nu in die kamer die op zijn kop staat. Maar heb nog geen idee hoe ik die kamer normaal krijg?




Heb jij de deur van de kamer met de kapstok al open dan. Hoe heb je dat gedaan. Het lukt me maar niet.

als je alle onderdelen hebt van room 1 dan krijg je een kubus en die kan je dan in de klemmeganisme doen naast de deur en dan gaat de deur open.

@Dreamer wrote:

als je alle onderdelen hebt van room 1 dan krijg je een kubus en die kan je dan in de klemmeganisme doen naast de deur en dan gaat de deur open.




Ja dat snapte ik al alleen dat blijft dus niet zitten. :?

@Chantal wrote:

@Dreamer wrote:
als je alle onderdelen hebt van room 1 dan krijg je een kubus en die kan je dan in de klemmeganisme doen naast de deur en dan gaat de deur open.




Ja dat snapte ik al alleen dat blijft dus niet zitten. :?




Toch zou die deur dan open moeten gaan :think:



Weet iemand hoe ik die kamer normaal krijg. Hij staat nog steeds op zijn kop :eh: