Escape Game 037: Escape The Doors

hoe krijg je die kamer weer normaal, iemand een tip …

hij staat namelijk op zijn kop :think:

ik zit nogsteeds vast in het kantoortje

er is wat met die klok ik weet alleen niet wat ik kan de wijzers verplatsen maar verder kom ik niet wat moet ik doen?

zet hem op 6 uur, dan gaat de klok open :wink:

ik moet nog 1 item van room 2, kan iemand me helpen, of iedereen al weg ???

Help!!! Word er gek van. Weet gewoon niet hoe ik die kamer normaal krijg. Hij blijft op zijn kop staan.

wat heb je al?

Ik heb het antwoord op de gedraaide kamer…



In de kamer op zijn kop zie je een schilderij hangen, als je daarop klikt dan bewaart hij de foto met de lijst en een tekstje. En komt ook bij te staan dat je die foto ereder hebt gezien.

Dat klopt, namelijk bij het begin. Daar is een kluis. Het woord op het schilderij moet je vertalen naar sms cijfers (dus de s staat voor 7, de c voor 2, etc)

Na het intypen van de code staat je kamer weer goed :dance:

Ik zit te denken dat ik misschien wel bij de verkeerde deur aan het proberen ben. Of is er een bepaalde volgerde hoe het moet. En als ik het erheen sleep moet ik dan nog iets doen of opeen bepaalde plek loslaten. Please help

waar ben je precies?

oke dan ik ben er bijna

ga nu de keuek maar eens onderste boven halen

Ik zit te denken dat ik misschien wel bij de verkeerde deur aan het proberen ben. Of is er een bepaalde volgerde hoe het moet. En als ik het erheen sleep moet ik dan nog iets doen of opeen bepaalde plek loslaten. Please help

waar ben je nu en wat heb je allemaal?

Ik heb ook nog wat vragen:


  1. Ik heb bij Ro en R4 geen kubus staan. Maar in een kamer heb ik wel een kubus onder een kast zitten. Heeft dat iets met elkaar te maken?


  2. Bij R4 heb ik een plattegrond van een kubus met getallen erin. Nu passen die kaarten er in maar er gebeurt niets :think: Iemand enig idee???



    Bedankt!

ik ben nu ook aan het uitvogelen met die kaarten

het heeft ook iets met de deuren te maken denk ik want op elke deur staad het zelvde plaatje als op zoon kaartje

Daar was ik idd. ook achter. Ik sta nu a.h.w. bij de begin ruimte en probeer te kijken of de plattegrond iets te maken heeft met de opstelling van de deuren.



Oh, ik mis nog het laatste stukje van de brief. Waar hebben jullie die gevonden?



Enne, die kubus onder die kast is dat misschien om die kamer in te komen met die stoelen e.d.?

Ik ben in de kamer met de kapstok. Ik heb 3 delen van een kubus en een kaart en een deel van een brief. Dus kamer R1

O ja en volgens mij moet ik kamer R0 ook nog een deel van een kubus vinden, maar waar.

Staat er een klok in de kamer van de kapstok. Daar vind je nog wat.



En in R0 geloof ik bij de verwarming.

ik mis ook nog 1stukje brief







waar in de kamer heb je die stukjes gevonden?

dan kan ik mischien vertellen waar je de volgende vind

Bedankt ik heb de kubus nu kompleet. Vandaar dat het niet lukte :wall:

Enne, die kubus onder die kast is dat misschien om die kamer in te komen met die stoelen e.d

jep

bij de laatste kamertje dus in de keuken heb je een kruis en dat moet kubus voorstellen echter alle kaartjes moet je dan op volgorde leggen van welke kamers je binnen bent gekomen.



en als je dat goed hebt gedaan dan wordt die kruis ook een kubus en dan kan je hem uitspelen en vind je de laatste stukje van de brief.