Escape Game 011: Diamond Baby Escape Game

hihihi had je al een pb gestuurd over het kistje. Het is allemaal knap in elkaar gezet.

aaahhh rot puzzel :stuck_out_tongue:

Argh ja dat is dus die waar ik gek van werd. Had toen ik hem af had gelijk de afbeelding op mijn pc opgeslagen zodat ik iig wist hoe dat hij moest. :stuck_out_tongue:

:mrgreen:

maar jij had het over een safe??? waardan?

Klik op de punt van het ladekastje . Daar waar hij tegen het buro staat aan de kant van de muur. Hoop dat je me nog volgt :roll:

wat moet ik met het magneent?

Macsuzy je heb een pb :wink:

Al uuuuuren met deze bezig :twisted:

Ben te koppig om een walkthrough te zoeken…maar als ik vannacht nog een beetje wil slapen kan ik dat beter wel doen :think:

Ik weet dat de meesten van jullie deze lang geleden gemaakt hebben…maar heeft er iemand een hint over de kluis? Hij is iig wel al ‘aan’ (geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb :lol: ) maar open krijg ik’m niet :?

Toch maar een walkthrough gegoogled. Bijna niet gebruikt op wat kleine tips over lokaties van voorwerpen na: puzzles allemaal zelf opgelost :mrgreen: Op de laatste na dan :shock:

Ik heb die liedjes tijdens het spel wel gehoord…maar de bladmuziek daarvan hadden we niet volgens mij :think: Moet je om die op te lossen absoluut gehoor hebben ofzo?

Daar heb ik dus de walkthrough voor gebruikt :?

Maar goed, ik ga maar eens slapen denkik

Szus bent er nu uit? :lol:

Die puzzel over die drie liedjes is erg moeilijk inderdaad. Je kon wel aanwijzingen vinden in de boeken maar de rest had ik op gehoor gedaan.

ik heb geen idee hoe de schuifpuzzel uit moet komen te zien wat een rot ding zeg

edit:

ik heb het opgegeven