Escape Game 011: Diamond Baby Escape Game

Myrella

Met dat potlood kun je kleuren op een papiertje dat in een kistje zit. Met die tekening kun je met de computer printen.

@Chantal wrote:

@cindy25 wrote:
Waar haal je die walktrough dan vandaan??? Die had ik ook wel kunnen gebruiken :mrgreen:

Ach ik heb het op eigen kracht gedaan. Ben ik best trots op :mrgreen:

Van Juudje gekregen. :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: :clap: Daar zou ik ook trots op zijn hoor. :lol:

Hihi heb er wel lang op gezeten. Vooral die ene boven de tv :doh: :lol:

wil iemand mij die walkthrouch pb en ik blijf bezig zeg :evil:

Mag ik de walktrough dan ook? Het spelletje is iets te moeilijk voor mij, denk ik. ik ben nu al 3 dagen bezig. Kom wel steeds een stukje verder, maar moet toch een heleboel vragen.

nu vind ik het metalen staaf niet meer :wall: maar vond wel een safe :think:

Chipie die metalen staaf kan je vinden bij

het begin scherm met de deur. Dan linksboven zitten 3 staafjes, klik de middelste.

Kan jij me helpen met de safe? Zelfs met de walktrough lukt het me niet :oops:

het is me gelukt met de safe :dance:

heb het opgegeven :oops:

Chipie Jammer dat je er niet uitkomt. Als je toch nog wat hints wilt dan hoor ik het wel.

Ik heb em uitgespeeld :dance: .

Chantal, nog bedankt voor de walktrough. Ik heb maar 1x gespiekt.

zou iemand mij ook f de walktrough stuuren? ik kom ook niet verder meer

Ik heb geen walktrough maar misschien kan ik je verder helpen?

jah heb nu behang gekrap en weet niet wat ik daarmee moet ik heb bij het schilderij ook wat vlekken gezien wat ik met die tekens moet onderde microskoop weet ik ook niet ik kan geen code vinden voor te printen :shifty: kom gewoon niet verder heb al vanalles gehad enzo maar weet niet wat ik nu moet

Oke hier komen wat tips

Dat behang mag je vergeten :mrgreen: Waar dat voor dient mag joost weten.

De code voor de compu krijg je door het kleine doosje te openen langs de tv. Het kleine sleuteltje hiervoor vind je geloof ik onder het kussen. In dat doosje zit een belangrijk papiertje. Leg het papiertje op het nachtkastje en teken erop met het kleurpotlood.

Die tekens onder microscoop vormen een code om de kluis achter het ladekastje/buro te openen.

Hoop dat je nu wat verder komt anders lees ik het wel hier.

Succes!

mmm dat slueteldje is toch voor een la?

want die had ik al en de la had ik al open en niet dat kistje

Heb je die onder het bed ook al? En die tussen de muur en het kastje van de tv?? Een van die sleutels is van het kistje.Oh ja en in de plafondventilator zit er ook een.

heb ook nogsteeds een stenlymes

Die komt later van pas als je geprint hebt.

Heb even gekeken

Het sleuteltje van het doosje ligt tussen de muur en het buro waar de tv op staat.

oke die heb ik nu eens kijken of ik al wat verder kom pppfff hoe verzinnen ze het :mrgreen: