Escape Game 011: Diamond Baby Escape Game

Deze escape is een van de moeilijkste die ik ooit ben tegenkomen :eh:

diamondbaby

Ik vind deze ook erg pittig hoor. Heb wel een aantal dingne gevonden. Heb jij 'm al uitgespeeld dan :shock:

Nee hier ben ik mee bezig en dat zal ik voorlopig ook wel zijn denk ik :shock: Ben iets tegengekomen wat ik eerst op moet lossen en waar ik heel slecht in ben. :eh:

Weet je volgens mij ligt er een sleutel onder het bed, maar ik kan er niet bij.

Kan ik jouw misschien helpen ij het oplossen van jouw probleem :mrgreen:

ik ben bij een spelletje in het nachtkastje beland grrrrrr

Chantal ik ben bang dat je nog niet zover in het spel bent om te kunnen helpen. Maar als je bij het spel bent bij de tv dan heb ik graag wat hints :slight_smile:

Voor die sleutel onder het bed heb je een staafje nodig om erbij te kunnen. :wink:

Ziet Daar ben ik ook even mee bezig geweest. :roll:

Ik word gek van dat spel boven die tv :x :doh:

@cindy25 wrote:

Ik word gek van dat spel boven die tv :x :doh:

Wat moet je daarmee doen? Ik krijg er geen beweging in.

Heb je het bord nog zwart of met kleurtjes?

Het is nog zwart, dus ws moet ik er eerst nog iets voor doen?

Hoe krijg ik kleurtjes op dat bord dan?

Anders probeer ik het morgen weer. Ik ga nu naar bed

Ik kom niet verder. Ik heb nu een graphic board, een schroevendraaier, een mysterieus papiertje, een kleurpotlood en nog een oude sleutel. k had nog een snoer een vel printerpapier en 2 sleutels, maar die heb ik al gebruikt. Maar nu kom ik niet verder meer. Ben hier al een paar dagen mee bezig, maar bljf elke keer op deze plek steken. Hellup

Ondertussen is het me gelu om de schroevendraaier te gebruiken en graphic board te plaatsen. Nu a ik op zoek naar een code m te printen.

Grrrr was goed op weg met die …puzzel. Moest nog een stukje goed doen. Zat die op zijn plaats blijkt het nog niet goed te zijn :wall:

Inmiddels heb ik ook het spel in het nachtkastje ontdekt. Niet makkelijk.

mijn vriend is ermee bezig, maar komt er ook niet uit

hij heeft een walktrough gevonden, kon het niet hebben dat hij er niet uitkwam denk ik :naughty:

Is er een walktrough dan. Kun je me die pb-en.

Kan ik ff kijken als ik er echt niet meer uit kom.

hij is nu druk met die p[uzzel boven de tv bezig,

je hebt een pb :stuck_out_tongue: