ervaringen met vakantieveilingsite gevraagt

hoihoi



ik ben al een paar dagen aan het bieden maar er is geen moer aan zo. Er zijn een aantal mensen die echt met 50 euro tegelijk zo drijf je de prijs wel erg op



groetjes

marlies

@merel33 wrote:

@Pumba wrote:
@merel33 wrote:
we zijn vorig weekend via vakantieveiling een weekend weg geweest naar tadaa ook asten (prinsenmeer)ik had 70 euro geboden en in totaal werd het 114 euro…dus geen geld voor een goed weekendje weg :thumbup:



ik ga het zeker vaker doen nu :smiley:




Vergeleken wat er werd geboden op de midweken daar, was je dus best veel kwijt :wink: Ik heb het voor 12 euro gehad en er stonden bij me in de rij tijdens het inchecken die het voor 5 euro hadden.




ja dat besefte ik me ook maar goed 70 euro is nog geen geld voor een weekend weg




Nee dat is waar.

Wij hebben een hele geslaagde vakantie gehad via de site, wel veilig hoor!

Ik ben ook bezig met de vakantieveilingen maar weet niet zo goed hoe en wat. Mijn ouders zijn eind augustus 25 jaar getrouwd en daar wilde ik het graag voor, maar volgens mij mag je het cadeau alleen binnen twee weken weggeven… Heeft iemand daar ook ervaring mee??



en dan nog de extra kosten, die moet je wel in de gaten houden maar die staan dan toch ook in de “advertentie”??



alvast bedankt

Klopt de extra kosten staan in de advertentie. Hoe het gaat met cadeau geven weet ik niet.