ervaringen met vakantieveilingsite gevraagt

is al gebeurd :mrgreen:

@merel33 wrote:

we zijn vorig weekend via vakantieveiling een weekend weg geweest naar tadaa ook asten (prinsenmeer)ik had 70 euro geboden en in totaal werd het 114 euro…dus geen geld voor een goed weekendje weg :thumbup:



ik ga het zeker vaker doen nu :smiley:




Vergeleken wat er werd geboden op de midweken daar, was je dus best veel kwijt :wink: Ik heb het voor 12 euro gehad en er stonden bij me in de rij tijdens het inchecken die het voor 5 euro hadden.

@Pumba wrote:

@merel33 wrote:
we zijn vorig weekend via vakantieveiling een weekend weg geweest naar tadaa ook asten (prinsenmeer)ik had 70 euro geboden en in totaal werd het 114 euro…dus geen geld voor een goed weekendje weg :thumbup:



ik ga het zeker vaker doen nu :smiley:




Vergeleken wat er werd geboden op de midweken daar, was je dus best veel kwijt :wink: Ik heb het voor 12 euro gehad en er stonden bij me in de rij tijdens het inchecken die het voor 5 euro hadden.




ja dat besefte ik me ook maar goed 70 euro is nog geen geld voor een weekend weg

jullie geven aan dat je moet bieden als het rustig is maar wanneer is het dan rustig op de site?

Kun je dat ook ergens zien dan?

daar heb ik nooit op gelet eigenlijk :think: wanneer het rustig is heb ik dus geen idee. Het blijft een kwestie van geluk en gokken

Ik vraag me altijd af waarom mensen al zo snel beginnen te bieden, als je nu allemaal tot het laatst wacht loopt de prijs niet zo hoog op.

@biebie wrote:

jullie geven aan dat je moet bieden als het rustig is maar wanneer is het dan rustig op de site?

Kun je dat ook ergens zien dan?




Je kunt dat volgens mij nergens zien, maar de ene keer gaan de vakantie’s voor minder weg dan een andere keer. Je kunt dat ook bij geschiedenis zien. Je kunt ook zien hoeveel tijd er nog is om te bieden, als het bedrag dan nog laag is is het volgens mij niet zo druk. Als er heel snel steeds geboden wordt en de prijs is al vrij hoog…dan is het volgens mij rustiger.

Maar idd het is een gok en ook echt geluk hebben hoor.

ik heb net ook voor 25 euro 4 dagen weg.

het kan in een 3 of 4 sterrenhotel.

dit is voor 2 personen.



alleen je eten komt er dan nog bij.

niet slecht snips!! :dance: lekker ff er tussen uit, alvast veel plezier!

Maar als je je wil registeren moet je je banknummer opgeven. Nu ben ik vrij wantrouwend :roll: :oops: wat dit aangaat. Hier kunnen ze verder niets mee?



En waar staat wat er nog bijkomt aan kosten?



Ik wil ook eens gaan proberen namelijk :mrgreen:

het staat in het verhaaltje wat erbij staat over de accomodatie.

wat er in het arrangement zit en wat er evt aan koste bijkomt

En zijn jullie dan niet huiverig zomaar je bankrekening op te geven?

nee hier is het wel veilig lijkt me

Ik kom echt al heeeeel lang op die site en nooit nooit problemen gehad!

ik heb net ook voor 25 euro 4 dagen weg.
het kan in een 3 of 4 sterrenhotel.
dit is voor 2 personen.

alleen je eten komt er dan nog bij.


Snips, de kosten voor 4 dagen met 2 personen 'alleen' eten in het hotel zijn best hoog. Je betaalt dan al gauw €30,- pp en dat maal 2 personen en maal 3 diners = al gauw € 180,- alleen al aan eten voor 3 dagen :think: :?

Edit: het is zelfs ontbijt + diner (ontbijt is vaak ook nog ca € 13,00 pp pd)

Ik zou het nooit doen, tenzij je echt van plan was om een hotelletje te boeken, dan ben je misschien wel goedkoper uit. Maar heb het gevoel dat je nu weinig korting hebt :think:

Ik vertrouw het kwa betalingen ook wel. Zeker als je de omschrijving goed leest, kun je denk ik best wel leuke aanbiedingen krijgen.

wij zijn ook weg geweest. weekendje Duitsland.

je moet gewoon goed kijken wat zo’n arrangement op de site van het hotel/vakantiepark kost zodat je nooit te veel betaald. :slight_smile:

Ik ben ook al een paar dagen aan’t kijken of ik iets leuks kan vinden.

Maar zie veel dezelfde dingen erop staan al een paar dagen.

ja klopt romata, er is niet heel veel variatie in het aanbod, dat vind ik ook een beetje jammer. Maar goed…ik ben niet zo veeleisend dus ik vind zo’n weekje pipodorp al helemaal leuk! Het is toch voornamelijk voor de kids die meegaan en daar moet er genoeg te doen voor zijn vind ik.

Ik heb een tijdje terug gewonnen met een sauna 2 pers voor 70 euro met allerlei behandelingen erbij HEERLIJK

en voor mijn moeder heb ik egmond aan zee gewonnen hotelletje ook voor die prijs!!

Mijn moeder is een paar week terug naar Kos geweest, 12 dagen voor 330 euro inclusief vlucht en ontbijt.

En een week daarna zijn we een midweek naar een bungalowpark geweest met ons 4-en in een 8 persoons bungalos voor 49 euro.