ervaringen met vakantieveilingsite gevraagt

hoihoi



we hebben besloten toch maar op vakantie te gaan. Nu ben ik op internet een site tegengekomen waar ze vakantie’s veilen. Heeft iemand daar ervaring mee?

De prijsen zijn erg laag en ik wil niet net als die mensen die naar spanje zouden gaan het schip in gaan.



groetjes

marlies

OP zich goede ervaringen, alleen niet wat betreft naar het buitenland…waar je wel even goed op moet letten is of er buiten het geboden bedrag nog extra kosten overheen komen, want dan kan het nog duur uitvallen…dat is ons 1keer gebeurd :? .

Wij zijn afgelopen week een midweek naar Recreatiepark Prinsenmeer in Asten geweest via vakantieveilingen. Ik had 12 euro geboden en gewonnen. Er kwamen nog wel kosten overheen, daar moet je dus goed op letten. Uiteindelijk waren we nog geen 60 euro kwijt.

Ik lees even mee, wij kijken ook regelmatig op die site, we willen ook nog wel even weg voor weinig geld :angel:

Maar echt ervaring heb ik dus nog niet!

Ik heb daar afgelopen vrijdag geboden en ik had het hoogstebod, wij gaan as vrijdag een week naar Lommel (Belgie) Heb de bevestiging enzo al binnen.

Als je idd goed oplet dat er nog kosten overheen komen en ik denk dat je een beetje moet kijken wanneer je een bod doet. Dus als het rustig is.Hoe de vakantie is moeten we dus nog afwachten, want we gaan vrijdag pas weg, maar de site vind ik erg leuk! Ga zeker nog eens bieden op een leuke vakantie :thumbup:

dat klinkt wel goed zeg! Kan iemand mij de link van die site pb’en?



Alvast bedankt!

denise, gewoon vakantieveilingen met het gebruikelijke ervoor en erna ! :wink:

Het valt me wel op dat bij de buitenlandse reizen soms de vlucht inbegrepen is, en soms niet. Dus goed de kleine lettertjes lezen!



Verder zelf nog geen ervaring, wel positieve ervaringen gehoord in mijn omgeving.

heb de link van Janet76 gekregen bedankt!

nu niet allemaal die site bezoeken he dat drijft de prijs zo omhoog :wink:

En als je meebiedt, bied dan steeds met € 1,-



Soms staat een prijs zo laag, doe je mee, gaan mensen overbieden met meteen € 5,- en soms zelfs met € 10,-



Als je dat op het laatste seconde doet, snap ik het nog wel, maar niet in het begin al.



Dus opbieden met € 1,- per keer :mrgreen:

Ik verdenk de site ervan dat ze iemand laten opbieden :roll: (grapje hoor (hoop ik), maar ooooooooh wat zijn mensen iritant :wall:



€ 1,-

€ 5,-

€ 10,-

€ 25,-

€ 40,-

€ 50,-



:doh: :doh:

Nicje, dat gevoel heb ik soms ook hoor.

Ik kan er anders met mijn verstand niet bij dat als iets op 10 euro staat, iemand er met 50 euro overheen biedt :wall:

we zijn vorig weekend via vakantieveiling een weekend weg geweest naar tadaa ook asten (prinsenmeer)ik had 70 euro geboden en in totaal werd het 114 euro…dus geen geld voor een goed weekendje weg :thumbup:



ik ga het zeker vaker doen nu :smiley:

Had vanmorgen bijna een hotelovernachting van € 31,- voor mijn souders in Leiden.

Iemand was me een 1/2 seconde voor… :frowning:



Het zal me een keer lukken :mrgreen:

het is mij net een half uurtje geleden gelukt!! :dance: Heb een week naar pipodorp in drenthe weten te boeken voor 299 euro…normaal is het in de periode dat wij kunnen gaan 725 euro!! klein verschilletje dus 8)



Ik heb nu een mail gestuurd naar het pipodorp met mn datum enzo…hopelijk lukt dat allemaal. Zodra ik hier een bevestiging van heb kan ik je vertellen of de ervaring goed is. :wink: :mrgreen:



succes met bieden allemaal (het is iig goed voor een adrenalinekick…pff)

Ik heb er ook eens gekeken en aangemeld, maar bij sommige dingen zie ik niet voor hoeveel personen het is, hoe kom ik daar achter?



Want een bepaald bedrag voor 2 personen vind ik niet veel maar hetzelfde bedrag voor 2 personen weer wel snappu?

meestal staat het wel duidelijk in de omschrijving hoor…ik weet niet waar je naar op zoek bent (of je specifiek op zoek bent ook natuurlijk), maar gewoon goed omschrijving lezen ook, dan lees je ook wat incl. en excl. is.



als je hulp nodig hebt dan zeg je het maar

Ja graag, ik heb namelijk de beschrijvingen gelezen (zoek niet iets specifieks hoor gewoon neuzen) maar zag niet overal het aantal personen bij!



Ik meld mij wel bij vragen :mrgreen: bedankt alvast!

Kan iemand mij die site pbén ?