Ervaringen met narcosetandarts? *Auw naar een gewone tandart

Klinkt als een goede 1e ervaring daar!! :thumbup: Stoer hoor dat je bent gegaan!

De eerste stap is nu gemaakt.

Knap hoor :thumbup:

En toen lag ik een nacht wakker van de kiespijn.

Toen hielpen pijnstillers niet meer.

En nu kan ik over 2 uurtjes terecht bij een gewone tandarts :cry:



bang banger bangst.

o meis een dikke knuff voor jou

hier heb ik al weken kiespijn paar durf ook niet :oops: :cry:

Heel herkenbaar verhaal.

Heel vreemd, want ik had ook een of 2 nachten nadat ik bij een soort van angsttandarts was geweest giga kiespijn en belandde ik alsnog bij een gewonen tandarts.



Heel veel sterkte, meid!

Meis je kunt het hoor!! Ook de ‘gewone’ tandarts zal rekening willen houden met je angst. En hij/zij gaat niet het hele behandelplan uitvoeren van de angsttandarts. Doet wat nodig is om je van je pijn af te helpen.

Zal aan je denken en als jij dan aan Thijmen denkt en hoe stoer je hem daarmee ook helpt als hij straks naar de tandarts gaat. Dan weet ik heeeeel zeker dat je het kunt!! :thumbup:

Lavendel helpt bij angst voor de tandarts.



Lavendel kan mensen die bang zijn voor de tandarts helpen om te gaan met de angst en stress die ze hebben voor een bezoek aan de tandarts. Dit blijkt uit Brits onderzoek.



De onderzoekers van het King’s College in Londen bestudeerden het effect van lavendel voor een bezoek aan de tandarts op 340 mensen. Terwijl ze zaten te wachten werd ze gevraagd een vragenlijst in te vullen.



De helft van de groep werd blootgesteld aan de geur van lavendel, de andere helft niet. De groep die niet in de wachtkamer met lavendelgeur had gezeten, had een angstniveau van 10.7. De ‘lavendelgroep’ kwam slechts tot een niveau van 7.4.



Bron: nu.nl

Ben alweer terug :dance:

Het deed totaal geen pijn, het was eigenlijk wel grappig :oops: :mrgreen:

Oke gelukkig is goed gegaan, maar grappig??? Vertel!!!

Nou gewoon het zetten van de verdoving en dat gevoel wat je daarvan in je mond krijgt :lol:

dan dat getrek aan die kies…hahahhaa voelde gewoon grappig.

verdoving is nu uitgewerkt en ik heb totaal geen pijn meer :dance:

joseetje joseetje…eerst doodsbang en nu is het grappig :think:



muts!

:mrgreen:

:-*

He meis,



wat ben ik blij voor je :dance: :dance: .

toch lef getoond en gewoon gegaan.

en had M toch gelijk toen hij zei, dat het vast mee zou vallen.

Moet er nu nog een kroon oid op gezet?

enne ga je nu rest wel bij die narcose tandarts laten doen?

:mrgreen: Zie je wel toch wel bikkel! :wink: :thumbup:

Nee hoeft geen kroon op.

Het is de achterste kies en daarachter zit nog een verstandskies die moet komen.

Goede kans dat die verstandkies nu mooi kan gaan doorkomen en netjes doorkomt :thumbup: