Ervaringen Koelstra Simba

Is dit inderdaad net zo’n fijne buggy als dat het lijkt? :think:

We hebben nu een onding van de Prenatal staan die wel in ‘ligstand’ kan maar op zo’n manier dat zoonlief met een gebogen hoofdje ligt.

Daarvoor hadden we een Chicco, op zich wel prettig maar ook net niet helemaal…

De Koelstra ziet er echt heel mooi uit, is licht (erg prettig voor de aankomende vliegvakantie!) en ze beweren dat ie helemaal plat kan, wat ideaal is, met name voor de vakantie.

Maar voor we 'm gaan bestellen is 't wel fijn om vast wat ervaringen te horen!

Ik zweer bij de nuna buggy

@pooh wrote:

:shifty: die is een beeeeetje boven ons budget! 't Is ook meer een buggy voor erbij, en vooral voor de vakantie en strakjes dierentuinbezoek enzo.

@Jiska wrote:

@pooh wrote:

:shifty: die is een beeeeetje boven ons budget! 't Is ook meer een buggy voor erbij, en vooral voor de vakantie en strakjes dierentuinbezoek enzo.

Ja het is inderdaad een grote uitgave, maar voor erbij is hij inderdaad te goed :wink:

Dan heb je dus niks aan mn antwoord :wink:

De nuna kan niet helemaal plat toch?

Klopt, het onderstel blijft vierkant.

Je klapt hem op net als een wandelwagen.

Ik bedoel het liggedeelte pooh.

Kan een kind helemaal plat in de buggy liggen?

Dat kan bij de koelstra wel namelijk.

Ik heb ernaar gezocht bij de nuna, maar kon dat niet vinden, op zich lijkt het me namelijk wel een fijne buggy.

nee die kan niet helemaal plat, er zit een rits in zodat de rugleuning iets naar achter kiepert. Vergelijkbaar met de slaapstand van een autostoel.

Wij hebben een Koelstra Simba en zijn er blij bij. We vonden een McLaren veel te duur en bij Prenatal zeiden ze dat ze zelden klachten over de koelstra krijgen.

We gebruiken hem alleen niet heel vaak, waar mogelijk nemen we de grote wandelwagen mee, maar vorig jaar heeft ie 3 weken prima zijn werk gedaan! En ik kan hem meenemen op de fiets.

Wij hebben hem ook. Ik heb gewoon de eerste de beste buggy gekocht die zwart was (op van die felgekleurde zie je zo snel vieze vlekken en snottebellen :oops: ) en die helemaal in ligstand kon, omdat hij voor ons echt de enige wagen is. We hadden een tweedehands mutsy, maar het zitgedeelte klapte steeds om, ding was lam, dus die hebben we weggedaan. En we hebben sowieso ook de Engelse wagen, maar dat is echt alleen liggen.

Maar we gebruiken de Koelstra nu al heel lang, ik wandel zo ongeveer elke dag minimaal een half uur met hem, ook door bossen enzo, en hij doet het nog altijd prima. Liggen heb ik nog niet gebruikt, maar zal in de vakantie ook wel gebeuren. Ik ben er erg blij mee!

Pooh, toch jammer :shifty:

Jiska, ik weet niet of je de Simba gaat kopen, maar ik zag dat ie bij Van Asten Superstore in de aanbieding was. Ik geloof voor 59€ :think: . Was in Tilburg, ik weet niet of ie ook in de andere winkels in de aanbieding is.

Wij hebben daar vorige week de chicco liteway buggy gekocht. Moesten ook een buggy hebben die helemaal plat kan voor op vakantie. Vond dit toch iets meer buggy, vooral het zit/lig-gedeelte vond ik wat steviger. Hij is wel wat zwaarder dan de Koelstra en wat minder compact.

Maar de Koelstra zag er ook heel goed uit :thumbup: . Volgens mij was alleen de rode Simba in de aanbieding.

Groetjes, Anne

Mag ik trouwens wel reclame maken :think: :shifty: …? Anders PB me maar als ie verwijderd wordt :wink: .

@AnneK wrote:

Mag ik trouwens wel reclame maken :think: :shifty: …? Anders PB me maar als ie verwijderd wordt :wink: .

:think: geloof dat je op deze manier wel reclame mag maken; directe linkjes worden wel verwijderd.

Maar ga zo direct even online speuren, bedankt!!

Had er vanmiddag eentje bij de Babydump gevonden, van 149 voor 99 en dat vond ik al redelijk :wink:

Ga ook nog even kijken of ik de Chicco waar jij 't over hebt kunt vinden, we hadden wel een Chicco maaar… tja… en die kon ook niet helemaal plat.

Hoop alleen dat Van Asten ook bezorgd :think: ken de winkel op zich niet, en Tilburg is niet bepaald in de buurt. En ach, dat ie alleen in 't rood in de aanbieding is maakt ook niet uit (we wilden sowieso een blauwe of een rode :stuck_out_tongue: )

Misschien dat de maxi cosi mila ook nog het overwegen waard is.

Daar kan een maxi cosi op gezet worden en deze kan ook helemaal plat.

Ik vond het zitgedeelte wat comfortabeler aanvoelen dan de koelstra.

De koelstra is ook bij babyplanet voor 99 euro te krijgen overigens.

:think: Van Asten bezorgd niet, en je dient bestellingen echt in de winkel zelf te plaatsen… kan ook zo snel in de folder geen Koelstra vinden.

Maar wel super dat je zo meedenkt :thumbup:

Ga nog even kijken naar de maxi cosi Mila, hoewel 't niet persé noodzakelijk is dat er ook een maxi-cosi op geplaatst kan worden. Nog heel eventjes en zoonlief past daar nl niet meer in :mrgreen:

Belangrijkste is toch wel dat ie helemaal plat kan, zodat meneertje lekker kan liggen slapen :zzz:

Volgens mij heeft mijn zusje hem voor 60 euro gekocht via een advertentie van mp…

Die was wel beperkt kwa kleur, zij heeft een rode.

Jammer genoeg is hij er niet in roze met bloemen :inlove: :lol:

Ik heb via baby en tienerstore punt nl voor 59 eu, deze zit in rotterdam en sliedrecht. hij is daar in t zand en rood geloof ik…

Ik heb er trouwens nog niet meegereden, maar op advies van zuslief (zie boven) gekocht.

Hij kan bijna helemaal plat en de zonnekap is helemaal ideaal!

Zonder kind rijdt hij ook super vind ik!’

suc6

@groenelimo wrote:

Ik heb via baby en tienerstore punt nl voor 59 eu, deze zit in rotterdam en sliedrecht. hij is daar in t zand en rood geloof ik…

Ik heb er trouwens nog niet meegereden, maar op advies van zuslief (zie boven) gekocht.

Hij kan bijna helemaal plat en de zonnekap is helemaal ideaal!

Zonder kind rijdt hij ook super vind ik!’

suc6

:? nou… die is uitverkocht… ten minste, op de site blijft de Koelstra-pagina leeg.

We blijven vrolijk even verder zoeken dan maar!

Had ook op MP al gekeken, er wordt een aantal ‘zo goed als nieuwe’ aangeboden, maar daar wordt dan ook al zo’n 70 euro voor gevraagd :think: tja dan heb ik toch liever een échte nieuwe :wink:

Maxi-Cosi Mila is, net als de Nuna, boven ons budget… maar ziet er wel super uit :thumbup:

dat is jammer… :thumbdown:

heb nog ff gegoogled voor je maar helaas niets gevonden…