Jammer dat Van Asten niet bezorgd :? … hij staat wel nog in de online folder. Effe op google kijken bij Van Asten Tilburg.
En de Babydump? Hebben die ook niks in de aanbieding :think: ?
@AnneK wrote:
En de Babydump? Hebben die ook niks in de aanbieding :think: ?
Ja, van 149 voor 99! En zij bezorgen wel… wacht nog even tot 't weekend en ga 'm dan daar bestellen denk ik.
ken je niet iemand vlakbij tilburg, die m voor je op wil pikken?? scheelt nogal vind ik… en verzenden kan al voor 6.75eu
hmm ik heb er ook 1 van van asten… in legerkleur hihi… stoer die camouflagevlekken… Ik heb er toen ook 1 gekocht voor een dinnetje in pistache… geloof dat ik toen voor 2 buggys 100 euro betaald heb (weet het zeker meer).
Heerlijke buggy… (ja mijn bugaboo is fijner… maar die is niet zo handig op de fiets ).
Misschien kan iemand uit tilburg hem voor je kopen en versturen… (ik heb geen auto, anders had ik het wel voor je gedaan)…
@~chantal~ wrote:
(ik heb geen auto, anders had ik het wel voor je gedaan)…
:-* da’s lief van je meis!
(even offtopic: alles goed met jou??)
Nah, vandaag even langs de Prenatal geweest om de Koelstra in 't echt te zien. Eerst werd gezegd dat ze 'm niet op voorraad hadden. Hebben wel alle andere buggy’s bekeken, en waren stiekem een beetje verliefd op, jawel, de Chicco Lite. (wat echt een totaal andere buggy is dan de Chicco die wij hadden…)
Maar goed, we wilden eerst nog verder winkelen en zouden 'm dan later op gaan halen, of nog verder twijfelen of we de Simba in 't echt wilden zien nog.
Manlief is toen we terug kwamen nog even gaan babbelen met een andere verkoopster en die riep meteen dat ze heus wel de Koelstra op voorraad hadden hoor!
:shifty: gelukkig maar… want hij viel eerlijk gezegd erg tegen, in vergelijking met de Chicco…
beide buggy’s kunnen helemaal plat ( :dance: ) maar de enige voordelen die de Simba heeft is dat je de zonnekap kunt verlengen en dat ie lichter is dan de Chicco.
Prijzen waren overigens gelijk; 100 euro.
:dance: en toen vertelde de Prenatal-dame dat ze vanaf maandag een actie hebben: 20% korting op alle wandelwagens…
Via een ingewikkelde constructie heeft ze het voor elkaar gekregen dat de wagen hier nu toch al thuis staat :inlove:
Zoonlief is er ook helemaal gelukkig mee, heeft er al wat rondjes in gereden
En echt: er bestaan dus buggy’s die he-le-maal plat kunnen :thumbup:
kan je mij vertellen wat de hoogte is van de duwstang? Is ie hoger dan de chicco? Ik ga mijn chicco lite way verkopen, is te laag voor manlief, hebben wel ergens een hogere buggy gevonden g*rdo…maar koelstra ziet er ook mooi uit! Dus als die nou hoger is dan de chicoo…
@Jiska wrote:
(even offtopic: alles goed met jou??)
Ja hoor :-* Druk druk… we (debke en ik) zijn druk in de wereld van taart (kijk maar eens op mijn www knop)… en verder gaat het wel prima! Kindjes doen het goed, manlief is lief haha…
Bij jou ook?
fijn dat je n buggy hebt gevonden!! en 20% korting is ook mooi meegenomen :thumbup:
Hé, toch nog mazzel gehad :thumbup: ! Wij hebben die Chicco Lite toen ook gekocht. Een blauwe, want manlief wil niet met die roze lopen :roll: :lol: .
Welke kleur hebben jullie?
En wat heb je er uiteindelijk voor betaald? Wij 99 euro (best wel prijzig, zo’n ding :? )
Over een maand gaan we hem uittesten op Mallorca :dance: ! Dan is Nina 5 maanden en kan ze nog niet te rechtop zitten. De chicco kan goed plat :thumbup: . Nu maar hopen dat ze hem niet te hardhandig dat vliegtuig insmijten :naughty: …
Groetjes, Anne
O, haha, ik zie nu dat je ook 100€ hebt betaald; niet goed gelezen :doh: .
ben benieuwd annek, waar gaan jullie heen op mallorca??
wij gaan 1 juli met de koelstra simba naar mallorca, meike is dan 8,5 maand
@AnneK wrote:
O, haha, ik zie nu dat je ook 100€ hebt betaald; niet goed gelezen :doh: .
:mrgreen: nope, hij kost wel 100 euro, maar vanaf vandaag zijn alle buggy’s daar met 20% korting, en die hebben we vandaag alsnog gekregen :dance:
Arbër heeft 'm vandaag al 8x ( :roll: leuk, als zuslief naar school moet en nog niet ging overblijven) uitgetest en hij vindt 't prima. Heeft er ook een hele poos heerlijk in geslapen!
@Cariska wrote:
kan je mij vertellen wat de hoogte is van de duwstang? Is ie hoger dan de chicco? Ik ga mijn chicco lite way verkopen, is te laag voor manlief, hebben wel ergens een hogere buggy gevonden g*rdo…maar koelstra ziet er ook mooi uit! Dus als die nou hoger is dan de chicoo…
:think: zou 't niet durven zeggen… als ik 't me goed herinner is ie een tikje hoger dan de Chicco, maar of 't nou heel veel uitmaakt…
Neem aan dat ze de Koelstra bij Gardo ook wel hebben staan toch?
@AnneK wrote:
Hé, toch nog mazzel gehad :thumbup: ! Wij hebben die Chicco Lite toen ook gekocht. Een blauwe, want manlief wil niet met die roze lopen :roll: :lol: .
Welke kleur hebben jullie?
Over een maand gaan we hem uittesten op Mallorca :dance: ! Dan is Nina 5 maanden en kan ze nog niet te rechtop zitten. De chicco kan goed plat :thumbup: . Nu maar hopen dat ze hem niet te hardhandig dat vliegtuig insmijten :naughty: …
:mrgreen: wij hebben ook maar de blauwe genomen :wink: 't arme kind heeft al genoeg roze om zich heen door z'n grote zus (roze aankleedkussenhoes, roze badcape, roze klamboe :silenced: ) dat we een roze buggy iets te ver vonden gaan :wink:
Ach, blauw is ook mooi :inlove:
:dance: bij ons gaat ie over 3 weekjes al het vliegtuig in, hoop inderdaad dat ze er een beetje lief mee omgaan :silenced: maar de vorige keren is het ook goed gegaan (op een kleine beschadiging aan 1 van de handvatten na, waar dat schuimrubber wat had los gelaten, zat waarschijnlijk ergens klem ofzo)
Alvast een hele fijne vakantie :thumbup:
@Jiska wrote:
@Cariska wrote:kan je mij vertellen wat de hoogte is van de duwstang? Is ie hoger dan de chicco? Ik ga mijn chicco lite way verkopen, is te laag voor manlief, hebben wel ergens een hogere buggy gevonden g*rdo…maar koelstra ziet er ook mooi uit! Dus als die nou hoger is dan de chicoo…
:think: zou 't niet durven zeggen… als ik 't me goed herinner is ie een tikje hoger dan de Chicco, maar of 't nou heel veel uitmaakt…
Neem aan dat ze de Koelstra bij Gardo ook wel hebben staan toch?
yep stond er idd, was iets hoger dan de chicco, maar scheelde haast niets. Buggy die ik nu heb safety 1st is een stuk hoger, manlief loopt er stukken beter achter!
Wij gaan naar Ca’n Picafort; ben nog nooit op Mallorca geweest, heb vliegangst en dit wordt onze eerste “verre” reis met kinderen :shifty: … maar heb er wel heel veel zin in!!
Dan hebben jullie de buggy in elk geval lekker goedkoop :thumbup: ! Bij ons staat alleen de zonnekap wat onder spanning als we hem invouwen; dan floept ie er steeds bijna af :think: . Doen we iets fout? Hebben de gebruiksaanwijzing ook nog niet zo goed bekeken .
Groenelimo, wij komen 27 juni terug; vlak voordat jullie vertrekken dus. Waar gaan jullie naartoe?
Groetjes!
wij gaan naar playa de palma, lekker toeristisch