Ervaringen gevraagd met babywalkers

Ik bedoel die babyrollators :lol: Hoe heten ze precies?

Je hebt ze van Chicco bijvoorbeeld, met of zonder weerstand zodat het niet te snel gaat.

Welke heb jij en “werkt” het, vind/vond je kind het leuk om erachter te lopen?



Het lukt niet een foto te plaatsen, wie helpt???

ik had de onderstaande, en mischa vond het erg leuk om er mee te lopen en spelen.

Er zit een blokkade op voor de wielen…



ik vind het zekrs een aanrader!!

Dank je wel voor je plaatje Marijke!!!

Ik hoor graag nog meer ervaringen, zo is er ook een loopding van Nijntje en V-tech!

V-Tech is helemaal leuk!!! Nina heeft deze vorig jaar van sinterklaas gekregen en speelt er nu nog mee.

Behalve lopen kun je er dus nog véél meer mee qua activiteiten, echt een aanrader :inlove:

Onze dochter had deze ook, maar dat geratel van de wieltjes :shock: op het laminaat :shock:

We gruwelden ervan :shifty:

Ze heeft er even achter gelopen en vond het zelf erg leuk, maar voor onze jongste gebruiken we hem toch maar liever niet weer :shifty:



Als je eentje neemt, zou ik er eentje zonder ratelwielen kopen :slight_smile:



Edit: wij hadden dus de chicco op bovenstaand plaatje :mrgreen:

Hier die van V-Tech gehad, ging prima en geen “rare” geluiden over het laminaat!







Hij is er ook in MEGA ROZE:

Bovenstaande hebben wij ook, ze spelen er heeeeeeeeeel veel mee en stappen ging wel snel, maar ja das met alles met wielen waar je al je met heel je gewicht tegen hangt. Mega goede aanschaf echt super!

Wij hebben ook die van chicco. Tycho vind hem heel erg leuk!

Hij loopt er ook heel goed achter. Af en toen gaat hij even ervoor zitten om te spelen :inlove:



MAAR de rem op de wieltjes werkt NIET op parket!!!

Wij hebben die van V-tech ook en ook hier erg enthousiast. Tegen het raterlawaai van de wielen op de plavuizen en boven op t laminaat heeft manlief er met montagekit original opengeknipte binnenbandjes omheen geplakt, nu heeft die van ons dus rubber wielen :thumbup: Scheelt lawaai en krassen!

Kijk hier heb ik wat aan, ervaringen uit de praktijk, nog meer??

wij hebben het loopkarretje van winnie the pooh hij maakt ontzettend lawaai ratelawaai

met lopen tandwiel wat steeds tegen een plastic stukje aan sloeg en toen heb ik hem even los gedraai en het stukje plastic losgedraai en het karretje verder weer in elkaar gezet en hij maakt geen lawaai meer :inlove: en er wordt nog elke dag met plezier mee gespeeld.



advertentie nummer 290716029 deze hebben wij kon geen andere foto vinden hij is heel stevig en zit ook goed gewicht om zodat ze er niet zo maar mee kunnen vallen want die karretjes die wij hier voor hebben gehad vielen zo om.

Wij hebben die van Vtech

enorm leuk ding…blad kun je er ook af klikken en gewoon in de box ofzo leggen…Anne speelt er veel mee



(loopt nog niet)

Nik heeft voor haar eerste verjaardag die mega roze gekregen van oma. Zowel zijzelf als haar zus vinden het ding helemaal te gek!!

:thumbup:

Yep hier ook die van Vtech en ze speelt er best veel mee, heeft hem ook nog maar 1 dag haha, maar hij is wel interessant!



Overigens heb ik em van mp voor 15 euro, ziet er prima uit en een stuk goedkoper! :thumbup:

Heeft niemand die van Fisher Price?

Heeft die van V-tech geen verstelbare weerstand?

Ja ik zou ook op Marktplaats kijken.

Hoe heet zo’n ding nou officieël? :oops:

Hier hebben we de v-tech maar daar ben ik niet enthousiast over. Wel het ‘speel ding’ wat je eraf kan klikken, maar het loopwagentje zelf is echt niet handig. Het krast en gaat veel te snel. Nu hebben we het loopwagentje van nijntje en die bevalt echt super! Je kan de weerstand verstellen en hij krast niet. Nijntje en Boris wippen op en neer als je er mee loopt! Hier valt hij echt beter in de smaak!



Succes met zoeken



groetjes Anne

Wij hebben ook de nijntje, krast indd niet want er zit een rubbere band omheen om de achterwieltjes.



Nijntje en Boris dansen op en neer, als je de loopauto vooruit beweegt. Verder maken de twee bollen aan het handvat rammelgeluiden.



Met instelbare loopsnelheid, waardoor kinderen die net leren lopen niet zo makkelijk kunnen vallen omdat de kar vooruit schiet. Dit onderscheid deze loopkar van andere modellen.





En volgens mij noem je het een loopkar/auto

Wij hebben ook die van V-Tech (heet idd een babywalker :wink: ).



Mijn zoon vindt hem geweldig en speelt er heel veel mee. Erachter lopen lukt hem alleen niet. Wij hebben tegels en de wielen zijn erg glad dus het gaat als een speer. Wat hij nu dus doet is op zijn knieen gaan zitten en dan op zijn knieen lopen :mrgreen: :inlove:

Bedankt allemaal, we gaan kijken of we voor zo’n ding gaan kiezen, we hebben al wel een aantal dingen met lichtjes en geluidjes!