Ervaringen gevraagd met babywalkers

Hier hebben wij de Little People loopauto.

Werd pas leuk toen hij echt kon lopen, geen blokkade op de wielen. Die geluidjes die er in zitten… ach, je went er aan, maar Yes vindt hem nog helemaal geweldig. Wordt nu als auto gebruikt.

Ook hier de Nijntje-kar, ik vind hem erg grappig, en kleine man heeft er ook wel een tijdje plezier van gehad (eigenlijk maar heel kort als ondersteuning gebruikt, want hij liep snel nadat ik hem gekocht had, maar hij blijft interessant.). Als je er heel hard mee loopt dan maakt het wel een kabaal, voor de mamma dus minder leuk dan voor de uk.

Wij hebben een houten loopkar. Heel leuk ding, zitten heel veel speeldingtjes aan/op. Onder andere en holletje aan de zijkant waar een muisje in woont :inlove: en een spiegeltje (heel populair hier :lol: ). En je kunt er ook op zitten en rondgeduwd worden.

Onze jongens kunnen er nog niet mee lopen, maar vinden het wel een heerlijk ding om mee te spelen. Gaan op hun knietjes op het zitgedeelte zitten enzo. Je moet er wel echt bij blijven, want anders vind ik (nu nog) een gevaarlijk ding, zeker als ze met z’n tweeën bezig zijn :roll:



Ik zou dus echt geen plastic loopkar willen, en al helemaal niet met batterijen :shifty:



wij hebben ook een houten kar en deze vind ik fijner voor het leren lopen omdat deze steviger zijn.



Wij hebben er een van Haba

Het nadeel van een houten kar die niet omkiept is de prijs :frowning:

Die van Drella is moooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiii!

via mp valt dit nog wel mee.

Die V-tech hebben wij ook. Het bord met speeltjes wat voorop zit hangt nu nog in de box. Lars vindt het geweldig.