ehlers danlos syndroom (eds) ik ben hypemobiel en mis een collageen in mijn lichaam het is een dominant overerfelijke aandoening.
heel wat klachten soms maar er is goed mee te leven niet iedereen heeft klachten en het wisselt per persoon
je sommige kijken wel maar daar heb ik maling aan. ik kom der om te sporten hahahah ik voel me ook soms wel onzeker hoor dat hoort er denk ik wel bij , mijn partner houd van me zoals ik ben en dat is het belangrijkste toch
heel vele plezier bij wokken . ook daar kan je wel wat letten op je eten lekker veel groetes en salade en kip en fruit en beetje ijs toe mmmmmmmm
geniet ze meid liefs
Hoi Natascha, wat vervelend dat je dat hebt…
Het wokken was leuk en ik heb die avond best ongezond gegeten. Maar daarnaast niks gesnoept…
Overmorgen gaan we weer uit eten. Dus ik ga de hele week verder maar even niet op de weegschaal staan. Maar verder gaat het goed…
eefje hoe gaat nu met je ??
ik loopt bij de ferti arts nu en ga ook de femara naar voor brengen al kennen ze het niet de clomid ben ik bijna kaal nu best erg hoor .
maandag moet ik terug voor de folliker meting 2x en een zuurmeet test ben erg benieuwd haha