wat een teleurstelling! :hug: voor jou
hey lieve eefje die tranen heb ik nu ook ook hier niet gelukt , en dan te bedenken dat aan komende ronde ook niet zal lukken omdat er geen plek is bij de fertiliteits arts maar moet wel de clomid gaan slikken ondanks de bijwerkingen
ik hoop dat we samen volgende ronden toch misschien raak mag zijn voel me een beetje down maar komt wel goed
:-* :-* :-* :-*
@ Vlinder75, dankjewel.
@ Natascha, voor jou ook sterkte. Ik hoop ook dat we allebei heel snel zwanger zullen raken.
Ik heb nu trouwens maar geen femara geslikt. Toch maar kijken nu wat mijn eigen cyclus doet.
ik ben erg benieuwd , ik zit zelf ook te denken om deze maand niks in te nemen en te kijken … maar denk geen goed idee 5 juli moet ik naar de ferti arts das op dag 13-14 dus misschien red ik het een en ander nog …
eefje ik ga voor je duimen liefs
:-*
@Nathascha wrote:
ik ben erg benieuwd , ik zit zelf ook te denken om deze maand niks in te nemen en te kijken … maar denk geen goed idee 5 juli moet ik naar de ferti arts das op dag 13-14 dus misschien red ik het een en ander nog …
eefje ik ga voor je duimen liefs
:-*
Hey Natascha, succes met het besluit die je neemt van wel of niet slikken.
Ik duim voor jou! Liefs Eefje
Ik heb het idee dat de Clomid me cyclus een beetje weer op gang heeft gebracht want heb ze 1 keer niet geslikt en had een normale cyclus.
eefje dank je wel lieverd . hou je ons op de hoogte ??
debz25 gefeliciteerd met je zwangerschap hoe voel je je
ik zit erg te twijfelen wat te doen wel nemen niet nemen …
ik heb namelijk haaruitval ervan en heb al niet veel haar voor de rest vind ik de bijwerkingen niet erg is mee te leven maar een kale kop gaat me te ver hahahaha dan loop ik straks verplicht met een doekje om
Dank je Ik ben trouwens die keer dat ik het niet slikte zwanger geworden Hoe ik me voel :sick: dinsdag heb ik me eerste echo :lol:
Maar haaruitval johpff ik heb eigenlijk geen bijwerkingen gehad van Clomid
debz misselijk hoort er bij he ik weet het heb ook gehad bij mijn andere zwangerschappen maar wel grappig dat je juist zwanger bent geworden zonder wat in te nemen .
spannend de 1ste echo lees graag hoe het is gegaan
Hoi!
Debz, hoe ging je echo?
Nathascha, hoe gaat het met jou?
Hier: mijn vorige cyclus was 41 dagen en nu in mijn nieuwe cyclus zit ik inmiddels op dag 18. Ik heb deze ronde geen Femara geslikt om toch weer even te kijken wat mijn eerste lichaam doet en ik gebruik voor het eerst ovulatietestjes van Sensitest. Maar nu nog geen twee streepjes… Ben benieuwd wanneer dan wel, want het zou nu toch een keer moeten… Of ik heb hem al gehad. Heb wel een paar dagen terug slijm gehad. :oops: Door de pcos weet ik gewoon nooit precies wanneer mijn ovulatie is.
Anders afwachten maar weer tot de nod.
hai eefje hier in ronde 3 van de clomid vandaag bij de ferti arts geweest en ja omdat ik al bezig was met de clomid vond ze dat lullig om te stoppen maar normaal zou ik dus niet geholpen worden ivm met een te hoge bmi ik moet dus 13 kilo afvallen om voor verdere hulp in aanmerking te komen , spuit hormonen e,d ik moet over 3 maanden terug komen en dan hoopt ze dat ik dus afgevallen zal zijn
morgen gaan we dus keihard aan de slag ! en ik hoop dat ik over 4 weken al een eind op weg ben
lastig he die pcos slijm dan kan je idd al hebben gehad meid ik moet zelf ook aan de ovulatie testen heb ze net besteld online hoop komende maand te kunnen gebruiken deze maand zal al te laat zijn voor die testen
@Nathascha wrote:
hai eefje hier in ronde 3 van de clomid vandaag bij de ferti arts geweest en ja omdat ik al bezig was met de clomid vond ze dat lullig om te stoppen maar normaal zou ik dus niet geholpen worden ivm met een te hoge bmi ik moet dus 13 kilo afvallen om voor verdere hulp in aanmerking te komen , spuit hormonen e,d ik moet over 3 maanden terug komen en dan hoopt ze dat ik dus afgevallen zal zijn
morgen gaan we dus keihard aan de slag ! en ik hoop dat ik over 4 weken al een eind op weg ben
lastig he die pcos slijm dan kan je idd al hebben gehad meid ik moet zelf ook aan de ovulatie testen heb ze net besteld online hoop komende maand te kunnen gebruiken deze maand zal al te laat zijn voor die testen
Hoi Natascha, wat balen zeg dat je eerst af MOET vallen. Ik denk dat als ik in jouw ziekenhuis liep, dat ze dat dan ook eerst zouden eisen van mij, want mijn bmi is ook veel te hoog, maar gelukkig doet mijn gyn niet moeilijk over mijn gewicht. Wel ben ik uit mijzelf begonnen met lijnen en ben inmiddels al een paar kilo kwijt. Ben nu al anderhalve week bezig… Maar het lijkt me vreselijk als je gyn je anders niet verder wilt helpen. Ik hoop dat het je lukt om die kilo’s kwijt te raken dan.
Heb jij ook pcos? Ik weet niet of de ovulatie al geweest is. Ik ga nog even door met de testjes denk ik.
Succes.
ja meid ik heb ook pcos mijn gyno doet nie moeilijk maar wel de ferti arts en daar baal ik van ik wilde van de clomid af maar mocht dus niet moet hem nog 3 maanden gebruiken omdat ik daar mee toch eitjes heb en over 3 maanden moet ik dan afgevallen zijn pfffff ik weet dat het noodzakelijk is maar ja toch wel even slikken als je dat hoort
ik ben vandaag begonnen en ja ik hoop ook dat goed gaat
hoe ver ben jij nu ??
liefs
ik breek even in…
Natascha: wat raar dat je tijdens het gebruik van clomid moet afvallen. Een bijwerking is dat je aan kan komen. Dan kun je lijnen wat je wil, maar afvallen doe je dan niet.
Heb jij zo’n hoge BMI dan? Ik ben ook te zwaar maar ze hebben tegen mij nog nooit gezegd dat ik MOET afvallen. Ik ben uit mezelf 12 kg kwijt geraakt en heb nu een betere BMI dan toen. (Nog hoger dan gemiddeld)
Wat verschilt dat per ziekenhuis zeg.
Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je snel aantelt! :hug:
hai mutsie ja daarom ook ik heb nu een bmi van 39 en ik moet naar de 35 das het uiterste bmi zeg maar gaat om 13 kilo , als ik eerlijk ben naar een gezond bmi nog veel meer . ze wilde eerst een 3 maanden pauze inlassen maar dat wilde ik niet ivm met mijn leeftijd . omdat mijn gyno er niet moeilijk over doet en zij wel mocht ik dus de clomid verder gebruiken
ze vertelde me dan de haaruitval door pcos komt en niet door de clomid . en in de bijsluiter staat wat anders … wie moet je nu geloven
dank je voor je bericht :-*
Hoihoi, Natascha hoop dat het je gaat lukken! Dat is zeker slikken.
Ik durf het bijna niet te zeggen, vandaar even een spoiler, ben bang voor meelezers… maar mijn bmi is … Inmiddels ben ik 3,2 kilo kwijt, om precies te zijn (sinds 26 juni). Heb vanmorgen nog op de weegschaal gestaan, waar ik al niet zo graag op sta. En ineens heb ik de smaak te pakken. Ik heb nog geen streefgewicht. Alles wat ik nu af ga vallen is mooi meegenomen. Maar ik heb nog heel wat af te vallen, wil ik een gezond gewicht bereiken. Ik snap niet hoe ik het zover heb laten komen, maar dat heeft deels ook te maken met emotie-eten. Nu ben ik ineens sterk genoeg om af te vallen. Weet niet hoe dit kan. Wel weet ik dat dit al veel eerder had gemoeten, maarja…
Ben jij inmiddels al wat kwijt? Hoe oud ben je als ik vragen mag? (Omdat je het hebt over je leeftijd.
Liefs Eefje
hai hai meid niet schamen hoor , ik ben ook een emo eter en een luie eter ik kan afvallen en op gewicht blijven maar ben door de bv weer aangekomen nou ja niet door maar doordat ol de hele tijd honger had en verkeerd ben gaan eten . ik sta niet op de weegschaal dat doe ik 1x per week
alleen nu nog last van stuitje dus ja hoop volgende week mijn sporten weer te mogen oppakken.
Ik be nu 39 jaar en ze mogen helpen tot 41 jaar dus heb nog wel even maar toch 39 is al best oud vinden sommige hahaha
enne jij bent goed bezig goed zo !! door zetten hoor .
liefs natas
Ja hetzelfde verhaal als jou hier… Tis niet leuk.
Wat is er gebeurd met je stuitje? Ga je naar de sportschool?
Dat is dus echt niks voor mij he? Ik pak dan liever vaker de fiets of zo. Maar wel knap als jij dat wel doet.
Kan me voorstellen dat de tijd dan gaat tikken voor jou, als je nog tot je 41e mag. Hoop dathet je gauw lukt die kilo’s kwijt te raken.
Dat kindje op de foto, is dat jouw kindje?
Liefs Eefje
niks gebeurd heb eds dus komt daar van daan met tijd en wijlen speelt dat op
kindje op de foto is de mijne ik ben al moeder van meedere kindjes ook hihihi maar wij willen er graag nog eentje bij voor het echt niet meer kan
fietsen is ook goed , ja sporten is lekker hoor maling aan de gene die naar me kijken lol :mrgreen: niet alles draaid om uiterlijk op de foto was ik zelfs nog zwaarder dan nu
heb je een wii thuis dat kan je ook doen
liefs
Wat is EDS?
Ik ben ook een persoon die zich veel te snel wat aantrekt van andere mensen. Vind het zelf heel erg als ze mijn dikke lijf zien. Onzekerheid denk ik…
We hebben inderdaad ook een WII. En een balance-board hebben we van iemand geleend. Dus dat doe ik idd ook weleens.
Gelijk heb je hoor, als je meer kindjes wilt en het kan nog: gewoon doen!
Ik ga zo met een groepje mensen uit eten. Goed voor de lijn dus. Maar daar trekken we ons vanavond maar even niks van aan. Het is een wok restaurant, dus je kunt opscheppen zoveel je wilt.
Fijne avond! Groetjes!