ervaringen center parc

ik ben aan het twijfelen tussen 5 :oops: parken van center parcs…



wie heeft er ervaring met de parken:

De Huttenheugde

Het Meerdal

De Kempervennen

De Eemhof

of

Het Heijderbos



we gaan met 3 kids : een van 10 maanden(maar daar gaat het niet om eigenlijk) eentje die 2,5 is geweest en een van 10…



we willen eigenlijk voor beide kinderen dat het leuk is/wordt maar als ik het lees dan is dit voor de een weer leuk en het andere park voor de ander…

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen…



alvast bedankt

Kempervennen is ons zooooooooo tegen gevallen Kleine huisjes, klein park . Wij hadden een luxe huisje, maar het bed stond in de woonkamer met een tv meubel er voor.



Zwembad was wel erg mooi.



Eemhof blijft mijn favo mooi park mooi zwembad. Super huisjes. Ruim.

Huttenheugte en Heyderbos, zonder twijfel!

Absoluut het Meerdal en het heijderbos.

Heijderbos was een prima park.

Nette huisjes.

Wij hebben een prima midweek daar gehad.

Hoe het met andere parken zit weet ik niet, maar het heijderbos is autovrij.



Enige nadeel; een ontzettende chaos op de vertrekdag.

Dat kwam niet alleen doordat iedereen tegelijk vertrok, maar ook door de schoonmaaktster die overal tussendoor wilden schieten…erg irritant.

Wij zijn enkele jaren terug in Het Heijderbos geweest.

Ons neefje was toen 2, 3 jaar en heeft zich prima vermaakt daar!

Hoe het voor grotere kids is weet ik niet zeker maar volgens mij was daar ook wel het eea te doen.

Volgende week gaan we naar het Meerdal maar die ‘scoort’ weer goed voor de hele kleintjes. ‘Onze’ categorie dus :wink:

Wanneer wil je gaan? Anders kan ik je nog wel laten weten hoe het daar bevallen is.

Eemhof of Meerdal vind het allebei super parken!!

Ik zou voor het Heijderbos gaan. Ik heb drie kids (een van ruim 9 maanden, een van 5 en een van 14) en de oudste twee kunnen zich daar allebei prima vermaken.

Overigens is de Eemhof ook een goede optie. Daar moet je er alleen rekening mee houden dat de Market Dome niet overdekt is (is bij alle andere CP’s wel zo). Daar ben je dus een beetje meer “afhankelijk” van goed weer dan op de andere parken.

Wij zijn in de huttenheugte en de eemhof geweest, vond eemhof erg tegenvallen. Het was niet super weer en het centrum is niet overdekt, vond echt minder gezellig dan de andere center parcs. Ik zal voor de huttenheugte gaan.

Heijderbos zonder twijfel de mooiste (en leukste voor kinderen). Het zwembad is supergaaf! De Huttenheugte is een goeie tweede. Eemhof vond ik erg koud (waren er in de winter en de Market dome is daar idd niet overdekt) en het 6 persoons huisje was echt in kabouterafmetingen. 4 of 5 stoelen om een kleine ronde tafel :shock: En daar moesten 4 volwassenen een peuter en 2 baby’s aan zitten :think: . Meerdal en Kempervennen ken ik niet.

Heijderbos :thumbup: :thumbup:



Voor de kleintjes superleuk zwembad, kinderboerderij en nootjes meenemen voor de eekhoorntjes, die komen dan bij je huisje, zooooo schattig!!!

De jungle is voor kinderen van 10 jaar geweldig, net als het zwembad natuurlijk.



Veel plezier!

Wij hebben in het Meerdal een super oud huisje gehad en in de Vossemeren een ontzettend smerig 8-persoons huis.

Dus ik kan je niet adviseren.



Ik hoor van iedereen om me heen dat ze tegenwoordig Landal erg leuk vinden (Lommerbergen). De huisjes daar zijn pas vernieuwd. Is bovendien een stuk goedkoper.

Meerdal!





Ben er al 4x geweest en altijd alles perfect

naar wens geweest.

@Fleur1 wrote:

Heijderbos zonder twijfel de mooiste (en leukste voor kinderen). Het zwembad is supergaaf! De Huttenheugte is een goeie tweede. Eemhof vond ik erg koud (waren er in de winter en de Market dome is daar idd niet overdekt) en het 6 persoons huisje was echt in kabouterafmetingen. 4 of 5 stoelen om een kleine ronde tafel :shock: En daar moesten 4 volwassenen een peuter en 2 baby’s aan zitten :think: . Meerdal en Kempervennen ken ik niet.




Die goede oude tijd :mrgreen: :wink:

Huttenheugte is favo, afeglopen jaar wel een klein en vies huisje. protest ingediend, volgend jaar gaan we toch lekker weer :lol:



Komen net terug van Meerdal, nix geen vieze, oude huisjes, alles super, zeker de nwe Baluba voor de kids. Ik ben daar zeer tevreden over.



Heijderbos vond ik ook altijd leuk!



Eemhof moet leuk zijn, maar ken ik nog niet, we zouden heen, maar kon niet ivm reonvatie.

Huttenheugte ziet ons niet weer…



Het centrum en zwembad zijn top! De restaurants zijn prima en niet heel erg duur.

De natuur is er fantastisch.



Het huisje was gewoon walgelijk.De keuken was te vet om aan te pakken, de schimmel zat in de douche, en wij lagen met onze rug bijna op de grond omdat de bedden zo versleten waren.

Ook het babymeubilair was vreselijk, de spuugvlekken zaten in het bedje en in de box, en de kinderstoel moest ook eerst schoongemaakt.

Esmée kreeg koorts en dat was onze voornaamste reden om 2 dagen eerder weg te gaan, maar ik had het (als zwangere) niet volgehouden om in dat bed nog 2 dagen te moeten slapen.



Het was echt zonde van het geld.Ik zou nu wel weer heen gaan,maar dan gewoon voor een dagje uit…

Meerdal en Erperheide (Belgie) zijn super! In mei gaan we weer naar Erperheide. :dance: Baluba is erg leuk. En het zwembad en het pannenkoekhuis ook! :thumbup:

ben 2 weken geleden nog naar centerparcs heijderbos geweest naast het feit dat ik er vroeger gewerkt heb en me halve fam. er nog werkt.



Het is echt het mooiste en luxe park van centerparcs als je soms oplet kan je toch nog voor redelijke prijzen er naar toe. wij waren 2 weken gelden voor 170 euro naar toe

OOO als ik dit zo lees dan wordt het toch Meerdal of het Heijderbos…nog even spieken of ze ook kinderbungalows hebben…



bedankt al voor jullie reacties tot nu toe

:-*

Eemhof is mij flink tegengevallen sinds ze vernieuwd zijn na de brand. Wij waren er december 2006 met kerst. Huisje voor 6 personen (luxe-uitvoering) en we waren met z’n 5-en. Een tafel waar normaal 4 stoelen omheen staan stonden er nu 6, je kon de stoelen niet eens aanschuiven. De overige 2 moest je er tussen duwen. Zitbank voor 2 personen en 2 rieten zitstoelen ( :think: hmmm waar laat je die andere 2 personen). Erg slecht :thumbdown: en dat voor dat geld :thumbdown:

Daarbij ben ik het oude zwembad gewend en de nieuwe viel mij erg tegen (klinkt wel verwend trouwens :angel: )



Voor mij staat met stip op nummer 1; Het Heijderbos :thumbup: