ervaringen center parc

Het Heijderbos :thumbup: Anne was toen ruim 1.5 jaar en heeft zich uitstekend vermaakt…de Jungle Dome is echt leuk, ook voor die leeftijd (als papa en mama een beetje meeklimmen)…zwembad ook prima, alleen moeilijk parkeren. O ja, ook leuke buitenspeeltuintjes voor die leeftijd.



Nooit naar de Vossenmeren gaan, das echt bagger (kweet niet hoe de discovery bay is, want die was dicht toen wij aankwamen :evil: )

Heijderbos, omdat er van alles te doen is.

ERPERHEIDE IN BELGIE IS EEN SUPER PARK ZIJN ER HEEL VEEL JAREN ACHTER ERLKAAR GEWEEST MET DE KIDS EN DIE PRATEN ER NU NOG STEEDS OVER



WAREN VORIG JAAR IN HUTTENHEUGTE PARK IS LEUK ALLEEN KWAMEN WIJ OOK IN EEN VIES HUISJE

MAAR IK HEB EEN KLACHT INGEDIEND EN HIJ IS DE ZELFDE AVOND NOG SCHOONGEMAAKT EN TOEN WAS ALLES PERFECT

@issie wrote:

OOO als ik dit zo lees dan wordt het toch Meerdal of het Heijderbos…nog even spieken of ze ook kinderbungalows hebben…



bedankt al voor jullie reacties tot nu toe

:-*




Wij hadden een kindercottage (kost normaal 35,-- extra), met speelgoed, een tafel een stoelje voor de kids, inklapbaar commode met badje, houten ledikant, flessenverwarmer…

Ben in nov vorig jaar in t heijderbos geweest…een vip huisje…is me zwaar tegen gevallen. Vind de huisjes zo ouderwets en donkjer, de bedden waren te kosrt evenals het beddegoed, als je je omdraaide lag je in je blote kont.



De kindermeubels waren van voor de oorlog, vies en niet compleet.



Het zwembad vond ik de lucht veel te koud, Rivano was dan ook de volgende dag ziek.

Alleen de jungeldome is leuk voor wat oudere kinderen lekker klimmen en klauteren.



Maar veder…nee daar ga ik nooit meer heen ( ben ook eerder weg gegaan trouwens, zat liever thuis)

@jen wrote:

@issie wrote:
OOO als ik dit zo lees dan wordt het toch Meerdal of het Heijderbos…nog even spieken of ze ook kinderbungalows hebben…



bedankt al voor jullie reacties tot nu toe

:-*




Wij hadden een kindercottage (kost normaal 35,-- extra), met speelgoed, een tafel een stoelje voor de kids, inklapbaar commode met badje, houten ledikant, flessenverwarmer…


Ik neem nooit de kindercottage. Een kinderstoel en bedje heb je zowiezo standaard in elk huisje. De rest vind ik niet nodig. Speelgoed neem ik dan wel zelf mee. Van die 35 euro gaan we liever in pannenkoekhuis eten. :wink:

Oja we nemen ook altijd een eigen campingbedje mee voor onze jongste kind, want het ledikantje van Centerparcs ziet soms zo vies uit.

Ook wij zijn in de Eemhof geweest. De market Dome was niet overdenkt en wij zaten daar in de regenachtige herfstvakantie. Het zwembad viel bar tegen.

Erperheide staat niet in je lijstje, maar die is echt favoriet bij ons. We zij ner een paar keer geweest en ik als hoogzwangere heb er natuurlijk rondgekeken voor de kinderen. Mooie campingbedjes en vooral schoon, ik zou daar nu onze dochter zo in kunnen leggen. Ze hebben ook veel leuke kleine badjes in het zwembad.



Maargoed, ik lees net dat de Eemhof al afgevallen is. In verhouding tot Erperheide valt de Kempervennen ook tegen. Dat is meer net een camping en in het zwembad tocht het erg, vooral als je naar die glijbanen loopt bij de zonnebanken.



Voor ons staat volgende keer Heiderbos of Vossemeren in de planning.



Alsvast veel plezier!

En wat onze ervaring is als iets vies of niet goed is: meteen melding van maken, komen ze het zo snel mogelijk goed maken! :thumbup:

@W&ndy wrote:

@jen wrote:
@issie wrote:
OOO als ik dit zo lees dan wordt het toch Meerdal of het Heijderbos…nog even spieken of ze ook kinderbungalows hebben…



bedankt al voor jullie reacties tot nu toe

:-*




Wij hadden een kindercottage (kost normaal 35,-- extra), met speelgoed, een tafel een stoelje voor de kids, inklapbaar commode met badje, houten ledikant, flessenverwarmer…


Ik neem nooit de kindercottage. Een kinderstoel en bedje heb je zowiezo standaard in elk huisje. De rest vind ik niet nodig. Speelgoed neem ik dan wel zelf mee. Van die 35 euro gaan we liever in pannenkoekhuis eten. :wink:

Oja we nemen ook altijd een eigen campingbedje mee voor onze jongste kind, want het ledikantje van Centerparcs ziet soms zo vies uit.




Wij normaal ook niet hoor, maar we kregen dit als service er gratis bij.

Moet wel zeggen, is wel leuk voor de kids, maar om er nou speciaal 35,-- voor te betelen :think: De kinderkamer, was ook echt kinderkamer, dus dat is wel grappig, Lola voelde zich er goed in thuis.

Ook al was het huisje in de vossemeren schoner en de bedden wat beter dan het heijderbos, toch zou ik nooit meer naar de vossemeren gaan. Echt een kleine onoverzichtelijke MD, en niks te doen voor de kleintjes (ook voor Anne niet), geen buitenspeeltuintje waar ze iets mee kan, alles voor grotere kinderen…binnen ook niks te doen voor de kids (van Anne s leeftijd en jonger). Ik kan niet spreken over de Discovery bay, want de dag van aankomst kregen we te horen dat ie het hele weekend dicht zou zijn :evil: …als die open was hadden we misschien nog iets gehad. Maar ook de speelhoek (als je het zo mag noemen) bij het market restaurant stelde 10 keer niks voor…Dusssuhhh echt geen aanrader.

Door deze topic en omdat we een hectische tijd doormaken hebben we een weekendje Centerparcs geboekt. Volgende week vrijdag gaan we naar Meerdal. :dance: Ik verheug me er zooooo op.

Ik ben afgelope weekend nog naar de Kempervennen geweest en sorry van het eerste commentaar maar wij vonden het SUPER.

We hadden geen bed in de huiskamer maar 3 slaapkamers, 2x 2persoons en 1 met stapelbed. Er staat ook standdaard een babybedje en een kinderstoel. Een luxe keuken en en een mooie zitkamer. Wij hadden geen luxe geboekt maar we kregen wel een mooi huisje!



We zijn ook vorig jaar in de Eemhof geweest en dat was ook leuk, alleen hadden we een invalide huisje waar we niets aan hadden. Daar stond wel een bed in de huiskamer en een hooglaag bed in de kinderkamer???



Maar de ervaring doe je meestal zelf op. Ik zou gewoon een keus maken en kijken of je het zelf leuk vind.



Groetjes van Diane

Heey heey



Ik ga het weekend na valentijn naar het Meerdal, samen met hubbie voor valentijns



leuk heh