ervaring met slofjes

Wie o wie heeft goede ervaringen met leren babyslofjes? Ik wil ze graag kopen omdat mijn kids langzaam beginnen met kruipen. Maar… welk merk blijft goed zitten? Bobux? Aapie? Zootjes? Oxxy?

Ennuh via internet bestellen? Of loop ik dan de kans op een verkeerde maat… En kopen jullie ze iets groter, zodat ze er even in voor kunnen of precies pas?

Je ziet het… allemaal vragen :roll: Nu nog de antwoorden :lol:

Ik heb voor Tycho slofjes van oxxy. Maar ik vind ze eigenlijk eerlijk gezegd niet heel mooi zitten en gaan ook steeds uit.

Heb voor een paar weken geleden slofjes besteld bij roosjes.eu en die zijn gaaf :inlove: Heb ze net vandaag binnen gekregen en ze zitten perfect!

Ik ken ze ook van een kindje bij mij van het kdv. Slofjes blijven heel goed aan.

Ik heb ze van AApie.

Ze zitten mooi.

En had een keer de verkeerde maat besteld. kon ze gewoon omruilen.

Ook waren ze een keer binnen een week al helemaal beschadigd en toen mocht ik gratis nieuwe uitzoeken… :thumbup:

Ik volg dit even want ik ben ook op zoek naar goeie slofjes. Vind persoonljk Zootjes een beetje duur.

Chantal, heb jij die roosjes nu pas gekregen?? Die hebben een lange levertijd!

Hier van de hema ook van die leren zitten perfect!

Heb ook roosjes maar veel groter dan de maat zegt …hier tenminste :wink:

Ik heb zootjes gehad voor Amy. Onverwoestbaar en beleven perfect zitten.

Vaak staat op de site wel de maat aangegeven. Moet je even het voetje opmeten en dan kan je de goeie maat terug vinden in een tabel.

Ik had ze destijds te groot besteld, anders is het ook zonde, ze zijn duur zat.

Wij hebben oxxie en dat zijn juist degene die hij niet uit kan doen. We zijn erg tevreden.

Ga wel even naar die andere merken kijken :lol:

Wij hebben roosjes. www ervoor en eu erachter :wink: .

Ze zitten perfect :thumbup: .

Alleen als je ze besteld moet je wel een paar weken wachten voor je ze binnen hebt.

Wij hebben zootjes, zitten prima, blijven heel mooi (nu draagt de 2de ze) maar wel heel duur.

Ook hebben we oxxy gebruikt, zitten net zo prima, blijven minder lang mooi maar zijn ook wel leuker geprijsd

Hier Hema and babypaws, allebei top :thumbup:

Ik heb hier altijd babypaws en roosjes gehad!

Zitten perfect en zien er ook nog leuk uit!

Ik heb die van oxxy op de 9 maandenbeurs gekocht. ze staan er elk jaar met meerdere maten en ze zijn dan 5 euro dus dat is het mij zeker waard ook al moet ik een paar extra kopen.

Lara heeft heel wat Roosjes versleten, fijne slofjes die goed zitten en mooi blijven. 2 jaar geleden was de levertijd prima en qua prijs vallen ze ook wel mee. En w.b. de maat, je moet gewoon even de voetjes opmeten. En op de site staat wel een tabel welke maat je dan nodig hebt.

Heb ook al eens Babypaws (heette toen nog anders) gehad, maar dat was echt een ramp. Voordat ik ze in huis had waren we wel anderhalve maand verder. Zou niet gauw daar meer iets bestellen, service was echt niet goed toen.

Als Nina straks slofjes nodig heeft ga ik weer voor de Roosjes.

Babypaws nu is dan echt anders want heb nu al meerdere keren besteld en binnen paar dagen binnen. Ook 1 van de slofjes die ik wilde niet leverbaar en er werd meteen een mailtje gestuurd (ook met opties die ze nog wel beschikbaar hadden in de maat die ik wilde). Super :thumbup:

ik had bij fenne ook altijd de roosjes en Mara krijgt er voor de zomer ook…vind ik zo lief!! :inlove: en zitten prima! :thumbup:

Ik had voor Nikkie Zootjes en heb ze bewaard, dus straks kan Mara ze ook aan. Zootjes zijn overigens af en toe bij Etos in de aanbieding. Even in de gaten houden.

@Tedski wrote:

Chantal, heb jij die roosjes nu pas gekregen?? Die hebben een lange levertijd!

JA ze zijn woensdag pas geleverd. Normaal is levertijd 15 tot 20 werkdagen (dus 4 weken) maar ze hebben het erg druk. Heb er 6 weken op moete wachten. Maar het is het wachten wel waard!

@Lenie: Ik heb die ook van oxxy en die waren €15,00 dus die €5,- is een koopje!

ik heb goede ervaringen met A@pie slofjes. snelle levertijd, meestal met drie dagen al in de bus, en als het niet goed is kun je ze ruilen of gewoon retourneren. ze zitten goed, zien er leuk uit en zijn niet zo duur. Elize heeft al 2 paar versleten. we zijn nu bijna zover dat we echte schoentjes kunnen kopen :dance:

Dank je voor jullie antwoorden!

Ik zie dat iedereen wel goede ervaringen heeft met verschillende merken.

Ik heb nog even 1 vraag. De voetjes van onze kids zijn nu 10 cm (zonder sok) Ik wilde op basis van jullie ervaringen Roosjes slofjes kopen. Lekker veel keuze en niet al te duur :dance: Maarrrr… maatje M is 11 cm (bijna te klein) en L is 13 cm (nog veel te groot). Dus wat nu? Hoe snel groeien voetjes? Hoe veel te groot koop je slofjes?

Engel ik heb een tusenmaat gekocht! Ik heb maat 12 besteld voor Tycho, dan kan hij in iedere geval de zomer door.