Volgens mij kun je dit gewoon aangeven en dan worden de slofjes iets kleiner (of iets groter gemaakt 8) ). Zou ff mailen.
Blijkbaar ben ik de énige met bobux slofjes, was ik heel tevreden over, heb er 2 paar liggen! :thumbup:
Ik heb ze besteld! Inderdaad in een tussenmaat :thumbup: Ze zijn leuk :inlove:
Dank je voor jullie antwoorden…
Engel leuke slofjes :thumbup:
Wij hebben ze van Baby Paws een stuk lueker dan die zakjes aan de voetjes van Oxxy, Boumy en zootjes. Dit zijn leuke open schoentjes lekker voor in de zomer.
Ik heb ze ook van Oxxy zijn wel nog een beetje te groot.
Ze heeft ze wel al een x aan gehad in een loopstoel en meteen het leer al helemaal beschadigd.
Jammer maar ja.
Ik heb ze van zootje, ze zit vaak zo hard te friemelen dat ze de meeste andere uit krijgt en een kennis had ook zootjes die ik ff kon uitproberen. Ze bleven zitten dus gelijk maar gekocht.
Bij de oudste had ik de slofjes van het Kruidvat, die heeft ze echt helemaal opgedragen ! :thumbup:
Bij de jongste ook al een paar van de Kruidvat versleten. Wacht nu weer op de nieuwe reclame !
KiddyPads :thumbup:
Hier lekker zonder slofjes. Ik vind al die slofjes echt onwijs gaaf,
maar Sven trapt ten eerste alles uit, ten tweede vind ik die dingen
erg duur (en als zn voeten zo snel groeien heeft hij er weinig plezier
van) en den derde beschadigen die dingen ook zo
snel, vooral met kruipen.
HIer dus nagenoeg nooit wat aan zn voeten, lekker bloot :thumbup:
En als het echt te fris is heeft ie sokjes aan, maar verder bijna
nooit wat.
welke slofjes zijn ook geschikt voor baby’s met een hele hoge wreef?ik wou er wel wat bestellen,maar tot nu toe heb ik nog geen enkel schoentje gevonden waar meneer met zijn voeten in past :think:
babyslofjes
Ik heb vandaag mijn Aapies binnen gekregen :dance: :dance: Heel leuk, niet duur en de jongens hebben ze zelfs aangelaten!
1 van de heren heeft ook en mega hoge wreef en het ging prima aan :thumbup: