Ik mag van mijn oma een kinderstoel uitkiezen en nu zit ik te denken aan de bloom fresco. Vind het een super mooi design en mijn meisje kan er gelijk in. Iemand ervaringen met deze kinderstoel?
Geen ervaring maar die is coooooooooooooooool 8)
mss even op kieskeurig kijken :thumbup:
Zo je mag ook nogal wat uitzoeken van je oma :shock:
Het enige wat ik van deze stoel weet is dat ie duuuuuuur is.
Ohhh hij is vet cool 8)
wow die is zo mooi! :thumbup:
Hij is alleen zo vreselijk duur… anders wist ik het wel
Ja ik vind hem ook zoooo gaaf. En inderdad zoooooo duur…
ik vind hem ook echt mooi :inlove: (en duur ), maar wat bedoel je met ‘mijn meisje kan er direct in…’ laat je haar nu al zitten dan? en zoja, waarom? Ze eet toch nog niet? :think:
@hazze wrote:
ik vind hem ook echt mooi :inlove: (en duur), maar wat bedoel je met ‘mijn meisje kan er direct in…’ laat je haar nu al zitten dan? en zoja, waarom? Ze eet toch nog niet? :think:
2x foto ligt een kindje :inlove:
owkee, ik zie het nu… maar waaróm denk ik dan?
maar goed, kan aan mij liggen hoor… :eh:
@hazze wrote:
owkee, ik zie het nu… maar waaróm denk ik dan?Gewoon ipv van de wipstoel.
Ik zettte de wipstoel wel eens op tafel erbij als wij aten…ik zou het wel weten hoor met deze stoel!!
Het enige nadeel lijkt mij dat hij zo groot is ook om te hebben staan…
Hij is wel aanwezeig…maar mag dat ook zijn natuurlijk…ik vind hem gaaf…
@hazze wrote:
owkee, ik zie het nu… maar waaróm denk ik dan?
Ik zette de wipkip (stoel) op tafel…

@renzosmam wrote:
@hazze wrote:owkee, ik zie het nu… maar waaróm denk ik dan?Gewoon ipv van de wipstoel.
Ik zettte de wipstoel wel eens op tafel erbij als wij aten…ik zou het wel weten hoor met deze stoel!!
Het enige nadeel lijkt mij dat hij zo groot is ook om te hebben staan…
Hij is wel aanwezeig…maar mag dat ook zijn natuurlijk…ik vind hem gaaf…
:thumbup: :lol:
zo ja, die had ik dus ook gezien, maar viel van mijn stoel af van de prijs… maar hij is vet cool!!! zou wel gaaf zijn als je die mocht uitzoeken!!
ok, thnx ladies ik snap hem nu ook. Maar hier nooit gedaan, vandaar…
Wauw, wat een topcadeau Mosje, maar kent je oma ook de prijs van deze stoel? :mrgreen: :shifty:
Wij hebben hem nu een maand of 4 en hij bevalt erg goed. Vandaag heeft Evy er zelfs buiten in gezeten met het eten. Het is fijn dat je de stoel kan kantelen zodat als ze nog niet zelf kunnen zitten toch gezellig erbij zitten met het eten.
ondanks ik de stoel er leuk vindt uitzien vindt ik bijna 400 euro toch echt een heel groot bedrag voor een kinderstoel.
Ik weet dat ie best prijzig is. Maar hij is niet bijna 400 euro, hij is 330 euro. De loft versie is 460 euro en die kan hoger ingesteld worden zodat je kind ook aan een bar of aan het aanrecht kan zitten maar dat hebben wij niet nodig.
Maar ik vind een stokke, met alles erop en eraan ook heel prijzig. Dan kom ik toch op 165 euro voor de stoel, 35 euro voor het zitje en iets van 20 euro voor het tuigje. Ik wilde eerst die stokke kopen totdat ik deze zag. Ik heb mijn oma even lief aangekeken en ik mag 'm gaan kopen :dance:
Ik vind 'm echt super en het lijkt me hartstikke leuk als onze kleine meid er nu al bij kan zitten met het eten.
Dus ik ga 'm vandaag bestellen!!!
Welke kleur vinden jullie mooi??? Ik vind die roze/paars achtige kleur erg mooi maar als onze tweede dan een jongetje is :? Maar het schijnt dat je die zittingen ook los kan kopen, dus ga maar ff informeren wat dat kost.
Helemaal te gek Mosje… Wat een gaaf ding! Hopelijk is hij net zo praktisch als dattie mooi is! :inlove:
@Affie wrote:
Helemaal te gek Mosje… Wat een gaaf ding! Hopelijk is hij net zo praktisch als dattie mooi is! :inlove:
Ja, hihi dat zou wel handig zijn. Vaak val je bij die dingen toch in eerste instantie voor het uiterlijk :mrgreen: