ik vind hem helemaal geweldig , hij draait ook helemaal rond ,dat is ook makkelijk , maar zooooooooooooveel geld voor een stoel vind ik belachelijk ,zelfs als ik hem zou krijgen vind ik het overdreven duur
Mag ik hier ook zeggen dat ik dat dus echt helemaal niet mooi vind :silenced: Maar goed, geloof dat ie in een modern interieur heeel erg mooi zal staan, en dat ie voor het kindje echt heel goed, kan zijn. Maar dan nog vind ik hem veel te duur en niet mooi :silenced: (maar wie ben ik )
Wel heel erg lief van je oma dat je hem krijgt! veel plezier ermee!
hij is moooooiiiiii (maar veeeeel te duur :naughty: ), dus hier komt 'ie er niet in…
Wij zetten de wipper 's avonds ook altijd op tafel…die stoel kan inderdaad mooi in een ligstand (en dan heb je ook meer plek OP je tafel 8) )
Wel helemaal te gek van je oma dat je 'm krijgt!
Ruim 300 euro… Ooh ik zou janken dan als er eten op gemorst wordt of als er met stift of verf in gekliederd wordt.
Zelfs een zitbank is nog niet zo duur… Voor die prijs kun je 4 eetkamerstoelen krijgen…
Ik vind het gewoon belachelijk, gewoon weer uitmelken van jonge ouders… Alleen daarom zou ik zo’n stoel al niet nemen, hij zou hier ook niet passen… Dan maar een antilop en de rest van het geld (nog steeds ruim 300 euro) op een spaarrekening.
@Kaar wrote:
Ruim 300 euro… Ooh ik zou janken dan als er eten op gemorst wordt of als er met stift of verf in gekliederd wordt.
Zelfs een zitbank is nog niet zo duur… Voor die prijs kun je 4 eetkamerstoelen krijgen…
Ik vind het gewoon belachelijk, gewoon weer uitmelken van jonge ouders… Alleen daarom zou ik zo’n stoel al niet nemen, hij zou hier ook niet passen… Dan maar een antilop en de rest van het geld (nog steeds ruim 300 euro) op een spaarrekening.
Ten eerste is de stoel afneembaar, dus dat kliederen zal best meevallen. Ten tweede is het toch ieder zijn eigen keuze, dus is er m.i. geen sprake van uitmelken van jonge ouders??? Kijk, duur vind ik 'm ook. Maar ik krijg 'm cadeau dus vind het echt super. En bovendien is het wel een hele ‘geavanceerde’ stoel. Om 'm te verstellen hoef je niet de schroeven los te draaien maar dat gaat allemaal pneumatisch (wel dure woorden voor zo’n dure stoel

Maarre we weten nog niet of we 'm gaan kopen want wij willen de stoel aan de kopse kant van de tafel zetten en daar past ie waarschijnlijk niet helemaal tussen. Dus we moeten nog ff passen en meten etc. Anders is het super zonde van het geld. Hij moet wel praktisch blijven.
Ik vind hem echt super! :inlove:
Ik zou er eerlijk gezegd best gek genoeg voor zijn om zo’n dure stoel te kopen :oops:
Laat dat kopse kant gebeuren geen argument zijn om het niet te doen hoor… een beetje kinderstoel gebruik je wel tot ze 4 zijn en zodra ze hun eigen karakter krijgen word het afgeraden om je kind aan de kop van de tafel te zetten omdat ze dan de plek hebben van “het hoofd” van het gezin.
Kinderen die moeilijk eten, doen het vaak beter als ze gewoon zijdelings zitten naast een ouder.
Dus ik zou het wel weten…
Je vind hem mooi, je krijgt hem cadeau en ook al past ie nu niet super aan kop… cares… ik zou hem halen hoor :mrgreen:
En als je hem dan toch niet wilt, mag je de stoel altijd hier kwijt :mrgreen:
Maar net zoals Cell zegt, ik zou het er niet voor laten als de stoel nu niet aan het hoofd past. Later kan je de kids idd beter naast je laten eten.
Succes met de beslissing!
Als je de stoel koopt, wel foto’s met inhoud showen hoor :mrgreen:
Nou ik weet het nu dus echt niet meer. Dat van die kopse kant van de tafel is ook wel een goeie. Uiteindelijk moet ze natuurlijk gewoon naast ons komen zitten.
Maar ik heb het ook even op het KDV nagvraagd want daar hebben ze er één staan. Zij gebruiken inderdaad voor de allerkleinsten maar zij geven aan dat ie voor grotere kinderen niet echt praktisch is. Het is moeilijk om erin te klimmen voor grotere kinderen. Er zitten wel wieltjes onder maar die zet je meestal vast zodat die stoel niet te snel wegrolt. Maar als ie vast staat dan kan een kindje 'm nooit verschuiven.
Ik weet het is een luxe probleem, maar ik weet het nu echt niet meer :think: :think:
Zeker omdat het een hoop geld is wil ik er wel goed over nadenken. Bij het KDV gaven ze ook aan dat die trip trap en dan met een gewone stoelverkleiner erg handig is!. Bovendien is de levertijd 4 tot 6 weken (dan kan ze misschien bijna in een gewone kinderstoel).
Dilemma’s, dilemma’s, dilemma’s. Heeelllllp ik weet het niet meer :?
over dat er inklimmen… in de kinderstoel van de ikea kunnen ze ook niet zelf inklimmen…
Ik had toevallig ook deze stoel gezien en wij wilde er ook voor gaan kijken , wist nog niet dat ie zo duur was :oops: jeetje miena…niet dat dat me zou tegen houden maar idd zoals jij doet eerst maar goed laten informeren anders wel zonde van het geld!
Ben benieuwd wat het nu wordt
Die stoel zou goed staan in mijn broer zijn interieur, maar denk niet dat ik hem zo gek krijg deze te kopen :lol: (aangezien hij nog geeneens een fatsoenlijk fornuis heeft eten we daar nooit).
Ik weet eigelijk niet of ik 'm wel mooi vind, doet me aan een kappersstoel denken :think: .
Maar als jullie hem mooi vinden, en je oma wil het jullie graag geven…
Ik ben erg te spreken over de triptrap, en daar kunnen de kids echt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in! Heb er 1 van mn oom gekregen zijn (stief)dochter heeft er tot haar 13e ofzo in/op gezeten :thumbup: .
En nu mag Thomas er jaren plezier van hebben! Hij voelt zich een echt meneertje zo!
Nou na veel wikken en wegen wordt het toch een trip trap. Die is toch praktischer en dat was in eerste instantie de stoel die ik wilde hebben. Dus weer terug naar de eerste keus!
Ik heb deze stoel gisteren in het echt gezien, maar ik vond hem erg plastic
@joseetje wrote:
Ik heb deze stoel gisteren in het echt gezien, maar ik vond hem erg plastic
Dat vond ik ook wel een klein beetje :think: