Ervaring met Etos luiers?

De consumentenbond heeft de Etos luiers tot beste koop van 2013 uitgeroepen. Hebben jullie ervaring met Etos luiers? Is het de moeite waard om deze uit te proberen?

6 jaar geleden zeer goeie ervaring mee

Bij de jongste niet/amper gebruikt omdat ik niet meer bij een etos in de buurt woonde.

Ik heb alleen ervaring met de luierbroekjes van de etos.

Voor mij gaat er niks boven pampers. Maar etos koop ik alleen voor de nacht en omdat ze zo goedkoop zijn.

Hier ook broekjes gehad van de etos, die werken prima, alleen heb ik het gevoel dat je er meer om moet denken dan met pampers, sneller vol, maar misschien is dat meer een idee.



Ik heb ze nu ook ingeslagen voor zusjelief, laatst was ook een mooie aanbieding, aangezien je die kleintjes toch veel vaker verschoond, dus gwn doen hoor :thumbup:

prima luiers :thumbup: .

Alleen kan onze jongste er helaas niet zo goed tegen… bij nummer 3 hebben we na een paar maand pampers alleen maar etos gebruikt.

Ik heb ze voor beide gebruikt. Beviel ontzettend goed! :thumbup:

Ik heb voor Isa de broekjes een tijdje ´s nachts gebruikt, maar ik vond het enorm stinken…wij zijn weer terug naar AH eigen merk voor de nacht

Ok goed om te horen! Ga straks dan ff wat Etosluiers kopen. Ik gebruik normaal ook altijd pampers, maar vindt ze wel duur. Ailyn heeft nog een hele stash pampers die ik toen onze supermarkt ging verbouwen met 50% korting heb gekocht. :mrgreen: Maar Sean is bijna zindelijk, hij is alleen soms wat lui om op tijd naar de wc te gaan. Ook als we niet thuis zijn, dus dan trek ik hem maar weer een luier aan.

Ja ik heb ze ook en bevallen heel erg goed. Had eerst die van de kruitvat maar die van de etos zijn zachter dus lekkerder voor de billetjes.

En als je ze in een aanbieding koopt ook niet eens zo duur, 3 pakken voor 15 euro.

Ik had altijd het idee dat de Etos en AH luiers hetzelfde waren :think: Ik weet dat dat bij de babyvoeding wel zo is namelijk.



wij gebruiken AH luiers en die bevallen goed.Maar bij pasgeborenen vind ik pampers toch het fijnst ( de new baby icm de borstvoeding poep)

etos heeft ook fijne luiers van Natubabycare ofzoiets? Minder slecht voor het milieu en er zit minder troep in de luiers zelf, dus fijn voor de billetjes. Ik heb 1x ergens een andere luier gebruikt en mijn zoontje had meteen onwijze uitslag.

Ik vond ze heerlijk, ben erg kritisch in die dingen :oops: Pampers vond ik stinken, Kruidvat luiers sinds kort ook, AH te stug. Dus toen maar Etos en die waren prima.

Maar pas waren de Pampers goed in de aanbieding, dus die weer eens geprobeerd. En die zitten bij dochter met haar dikke buik en weinig kilo’s toch wel beter. Maar als ik geen aanbieding vind, dan ga ik lekker weer voor Etos. Nadeeltje vind ik alleen dat ze, hier tenminste, geen grote verpakkingen hebben.

heb ze bij alle3 gebruikt, prima luiers!

@littlewonder wrote:

Ik vond ze heerlijk, ben erg kritisch in die dingen :oops: Pampers vond ik stinken, Kruidvat luiers sinds kort ook, AH te stug. Dus toen maar Etos en die waren prima.

Maar pas waren de Pampers goed in de aanbieding, dus die weer eens geprobeerd. En die zitten bij dochter met haar dikke buik en weinig kilo’s toch wel beter. Maar als ik geen aanbieding vind, dan ga ik lekker weer voor Etos. Nadeeltje vind ik alleen dat ze, hier tenminste, geen grote verpakkingen hebben.




Hier ook erg kritisch… maar bij elk kind kwamen we uiteindelijk op een andere luier uit :lol: .

Ik vind ze redelijk, voorkeur gaat uit naar AH of Kruidvat.

Laatste weken de oranje pampers die vind ik niet zo.

Ik vind de oranje pampers echt gigantisch stinken… :sick: Jullie geen last van?

Etos luiers heb ik jaren terug wel eens gebruikt, maar gebruik nu eigenlijk altijd de luiers van de Lidl, vind ik veel fijner/soepeler. De C1000 luiers vond ik ook altijd fijn, maar sinds ze dunner zijn geworden vind ik ze veel te stug en dus niet echt fijn meer…

Pampers zijn me veel te duur…

wat kan er allemaal mis zijn/niet fijn zijn met luiers dan?

(serieus vraag, hier nooit “ergens” last van gehad)

of heb ik gewoon het geluk met gelijk de juiste luiers voor mijn kind gevonden? (kruitvat luiers) nog nooit aan gedacht om andere te gebruiken eigenlijk haha

De luiers van de C1000 zijn, nu ze dunner zijn, ook heel stug, het is net of er harde stukken in zitten en dat voelt niet fijn (lijkt me tenminste als je die aan je billen moet hebben… :stuck_out_tongue: )

De gewone pampers vind ik gewoon te duur. Heb 1 keer de oranje (en dus goedkopere) pampers geprobeerd, maar die vond ik dus enorm stinken.

De luiers van de Kruidvat zijn best smal, goede pasvorm, maar voor mijn kleine dikkertje niet echt geschikt…hahaha…(Hij is nogal breed bij de buik/heupen)

Bij hem zitten de Lidl luiers gewoon het beste én ze zijn nog eens heel goedkoop ook!!!

Teun, verschillende merken voelen / ruiken anders.

Bij het kdv hebben ze een tijdje Huggies gehad toen Marijne nog klein was en ze kwam áltijd met vieze kleertjes thuis. Echt iedere keer doorlekken, zo maf. Gelukkig gingen ze toen weer over op pampers. Ik heb destijds ook Kruidvat geprobeerd, veeeel te dik en stug, dat vind ik niet lekker voor een baby. Etos zit niet in de buurt en dat vind ik onhandig. Ik ga niet 20 minuten rijden voor luiers. En er zijn ook kinderen die van bepaalde luiers uitslag krijgen.

Dus ik denk inderdaad dat jij toevallig de juiste luier hebt gevonden, want er kan heel wat ‘mis’ zijn met een luier.

Ik vind die van de kruidvat ook te stug (die gebruiken ze bij Kdv). Heb laatst bumblies (gekocht bij hoogvliet) en die benaderen pampers het best, alleen zijn ze voor mijn gevoel wat dunner. Helaas nog geen tijd gehad om naar de Etos te gaan.