Ervaring met Etos luiers?

Hier ook kruidvat luiers, voor beide meiden.

Alleen de eerste paar maanden pampers, omdat ze wat dunner/ soepeler zijn om die kleine billetjes…

Pas bij de plus een pak luiers gekocht, hier op het dorp is geen drogist en de luiers waren echt bijna op, dus even snel een pak bumblies gekocht, maar daar lekte mn dochter iedere keer in door… 's morgens nat en overdag redde ze het ook niet tot haar dutje, waar een kruidvat luier dat dus wel doet. Nu kwam ze naar me toe: mama, broek plast! En dan was ze idd nat! Dus dat was 1 keer en nooit weer!



C1000 luiers heb ik ook wel eens gehad, ook prima luier, wat stugger dan kruidvat. Die hebben ook wel eens het stempel beste luier gehad van de consumentenbond, 2 jaar geleden denk ik… Daarna zijn ze nog wel veranderd, dunner geworden.



Etos, geen ervaring mee!

Etos vd week geprobeerd. Na 3 uur alles nat, incl romper. Is me met bumblies, pampers, oranje pampers, kruidvat nog nooit gebeurd.

Huer zijn bumblies juist erg skecht. Ze worden er allebei iesere keer zeiknat in. zo zie je maar dat het echt aan het kind ligt…

Ja inderdaad, volgens mij verschilt het per kind…



Bumblies zijn wel de meest beroerde luiers bij ons gebleken. Die werden op het KDV gebruikt, na klachten van de ouders (altijd natte kinderen) en leidsters (ieder uur 10 baby’s verschonen :angel:) zijn ze afgeserveerd.

Het verschilt echt enorm per kind en ook nog eens of het een jongen of meisje is…meisjes plassen toch meer in het midden en jongetjes meer van voren.



Ik heb echt helemaal geen problemen met die van de etos en mijn ventje heeft ze nu al maanden.

Pampers heeft mijn meisje wel eens gehad in het begin en daar lekte zij heel erg van door.