hoe was je doktersbezoek?
Naar welke sportschool ga je???
Sorry dat vergeet ik helemaal te vertellen… :mrgreen: :mrgreen:
Nou ik ben eerst maar begonnen te vertellen dat ik 4 jaar terug al in het UMCG ben geweest voor BVK. Toen hebben ze me weggestuurd omdat ik veeeeeel te zwaar was. Toen vorig jaar was er nogal wat rumoer over het wel of niet vergoeden…en dus heb ik geprobeerd het aan de kant te zetten. Nu hoor ik via via dat het toch nog vergoed wordt en wil ik graag weer een gokje wagen.
toen vroeg ze me welke cub ik had. Hang van BH af maar e/f. Oke, rug, nek, schouder klachten? ja. Instriemde bandjes. nee heb vrij brede banden en het het idee dat het dan goed gaat. Oke geen smetplekken: godzijdank niet.
Nou lijkt me een hele goede reden om het inderdaad te laten doen.
Ze heeft mijn eerdere bezoek in haar brief gezet, daarbij aangegeven dat ik rond de 100 kilo was en nu 83. En letterlijk heeft ze er dus in gezet dat ik nu op gewicht ben en dus voor BVK in aanmerking kom.
Ja zei ze daarop: ik ga ze niet wijzer maken dan ze zijn. En intussen sport jij rustig door en gaat er dus nog meer af. Dan zien ze dus dat je heel goed je best heb te gedaan en dan gaan zij er net zo in mee als ik.
En wat verzekering betreft hoef je je dan ook niet druk te maken, want die gaat dan ook mee.
Dus… gaaf he hahaha.
Natas; Hier in veendam!! 25 euro in de maand onbeperkt sporten + begeleiding. En die begeleiding heb ik vandaag vernomen…heb spierpijn als een gek maar ben ook vreselijk voldaan!!!
Nou ga ff eten!! Spaghetti!! Hmmmmm :mrgreen:
wat goed zeg, dat je al zover bent afgevallen!
en dat bezoek ging dus goed zeg!
:dance: :dance: :dance:
Ziet: Jaaaaaaaaa dat bezoekje ging beter dan ik durfde te vermoeden, maar ik wordt pas echt blij dat als ik de machtiging in handen heb hoor!!!
Maar jij bent al veel meer afgevallen dan ik, das toch nog veel knapper!!!
En het sporten, dat bevalt me zooooooo goed…of ik dat straks nog roep met 5x in de week dat weet ik niet, maar tis gewoon erg lekker om sportief bezig te zijn en dan ook te zien of voelen dat het effect heeft.
Moet wel zeggen dat ik het hardlopen vermeden heb…ik zeg heel bewust vermeden, want met het programma wat ik gister heb gekregen moet ik een bepaald programma lopen en daar loop je dus 4x 1.5 minuut hard.
Vond het wel leuk want bij de derde keer kwam ie bij om te vragen of het wel oke ging. Dus ik heb hem uitgelegd dat het hobbelende spul het extra zwaar maakt. die anderhalf minuut steld normaal gesproken erg weinig voor, maar door dat het zo vreselijk meebeweegt wordt het heel zwaar gemaakt. Nou voor heen heeft ie heel wat gepreekt over het kleiner worden door sporten of door het dragen van een goeie sportbh dat het wel moest lukken met hardlopen…volgens mij kwam ie daar vandaag van terug…
.
Nou ga ff op zoek naar brede tape want moet wat prijzen op een leuke manier aan elkaar tapen voor het vrijgezellenfeest van mijn moeder zaterdag!! :mrgreen: :mrgreen:
ja ik ben wel meer afgevallen,
maar ik begon ook met bijna 120 kilo he… :oops:
dan gaat het sneller
hardlopen is hier ook moeilijk
ik heb het eens geprobeerd
maar ik zak door mijn hoeven joh…
sport je alleen? of met iemand anders?
hoeveel kilo zal je kwijtraken na de bvk? :mrgreen:
Ik ben samen met een collega begonnen met sporten alleen had ik al gauw zoiets van “wil vaker”. En zij heeft dat niet dus ga ook heel vaak alleen. In het begin vond ik dat heel eng, maar nu ken ik er zoveel dat het me niks meer uitmaakt.
een vriendin van mij die gaat aankomende vrijdag voor een maagverkleining…die is zo blij want de eerste kilo’s (zo 40 a 50) hoeft ze gewoon niks voor te doen, gaat vanzelf. Nou is niks doen natuurlijk ooko niet helemaal waar, ze gaat daarna met mij mee sporten.
dus nog zo’n fanatiekeling ahahaha, motiveert enorm hahaha