Ervaring met borstverkleining?????

Zoo ik dacht dat ik de enige was met zo’n ‘bochel’, zoals ik dat ding noem :lol:

Erger me er zoo aan! Schaam me er bijna voor :oops: Wou altijd lang haar, zodat dat erover heen hing, en niemand het kon zien (maar mn haar is niet mooi als het lang is dus is het altijd kort, maar balen doe ik wel, want dan zie je die ‘bochel’ zo)

Marion, geen idee eigenlijk of ie rood wordt bij stress. En pijn, ja ik heb altijd pijn in mn rug! (zwakke rug ofzo…) dus heb ook onder in de rug pijn en bovenin, overal, altijd haha!

Mm buffelbult… toch maar even mijn HA laten zien en vragen! Anders laat ik hem ook mooi weghalen! Lelijk ding :o :mrgreen:

Louise, voor 20-08-2008 moet lukken hoor :thumbup:

Trouwens, vriendin van mij heeft het in duitsland laten doen, omdat hier lange wachttijden waren. Misschien een optie, als er lange wachttijd is, om naar duitsland te gaan? Zijn de artsen net zo goed, zo niet, beter dan hier! De nazorg is daar ook super super super :thumbup:

:-*

Hallo dames,

Ik weet eigenlijk ook niet of mijn bocheltje rood wordt of niet. Wel heb ik er vaak last van en inderdaad ik erger me er dood aan. Als het echt zo simpel is, dan laat ik hem ook weghalen hihi. We zijn nou toch al bezig hahaha.

Duitsland zou idd ook nog een optie zijn, maar mijn duits is erg slecht hihi, maar ikga eerst het martini ziekenhuis proberen. Ik hoor vreselijke goeie verhalen over dr Jongen en ook niet geheel onbelangrijk: tis een vrouw!!!

De eerste keer dat ik de stap ging wagen (in het UMCG) kwam ik bij een artsassistent terecht. En jongen wel te verstaan…en toe overmaat van ramp is het ook nog een vreselijk lekker ding…en dat lekkere ding zegt dan ook nog even: u mag zich van boven wel even helemaal uitkleden…meeeeeeeeeeen wat heb ik me even ellendig gevoeld. En dan moeten ze er uiteraard ook nog even aanzitten, wat best logisch is natuurlijk, maar allerminst prettig… :oops: :oops: :oops: :oops:

Jubbes: ik heb je gepbt!!! Ik ben ook absuluut niet bang dat ik de verkeerde beslissing nee…het enige waar ik bang voor ben is dat de verzekering het niet goedkeurt, maar als ik her en der es lees dan heb ik daar helemaal geen reden toe :smiley:

Nou de eerste stap ik gezet, donderdagmorgen om 8 uur moet ik bij de huisarts zijn. Nu verwacht ik daar geen problemen, dus ik ben zo vrij geweest om vanmiddag ook even naar het ziekenhuis te bellen.

Helaas telefonisch tot 12 uur bereikbaar :cry: Maar morgen nieuwe ronden nieuwe kansen!!

Ik hoor steeds meer dat het voor mijn trouwen wel moet lukken!! Dat zou toch het mooiste huwelijkscadeau zijn die je maar kunt krijgen :mrgreen: Geweldig!!!

Slapen/sliepen jullie voor de operatie ook altijd met BH aan??? Ik wel he… zo heel af en toe doe ik hem snachts af (zoals gisteravond. Maar dan wordt ik de volgende dag direct afgestraft en heb ik pijn in mijn bocheltje :mrgreen: en in mijn nek… hebben jullie dat nou ook???

Ik kan hier uren over bomen he…sinds ik afgelopen week heb gehoord dat het nog steeds wel kan ben ik er continue mee bezig…gelukkig beseft manlief ook wel dat het het beste is en steunt me volledig…

Oja, mij is destijds in het UMCG vertel dat (sorry voor details) tepels niet verplaatst hoeven te worden. nu was dat een jaar of 3/4 terug dus voor het zelfde geld is dat nu anders, maar dat bespaart natuurlijk een litteken, (niet dat me dat wat uitmaakt hoor) maar heeft een van jullie dat gelukje ok gehad??

Heel verhaal alweer!!! Dochterlief komt binnen, is met paps aan het vissen geweest, heeft er zeven gevangen is stinkt nu dus enorm naar vis hahaha. Gau een ijsje dat had ik er beloofd, dan onder de douche en op bedje!!

Dames nogmaals dank jullie voor jullie verhalen!! Vind het echt super dat jullie dat willen delen!!

tot later!!

Voor de buffelbult (vetbobbel, of vetgezwel) info gewoon ff googelen, dan kom je wel wat info tegen…

Ik heb toen ik 22 was (2002) een bvk gehad maar dan alleen aan de linkerborst.

Mn linkerborst was grote E en rechts een kleine C en heb dus maar aan 1 kant een verkleining

gehad. Ik ben erg blij dat eraan geopereerd ben. Ik ben in Breda geopereerd en

heb maar 3 maanden hoeven wachten tot ik werd opgeroepen.

Ik heb gewoon bv kunnen geven bij Loek. Er kwam wel minder uit dan rechts maar mn

lichaam heeft dat zelf gecorrigeerd

@Louise wrote:

Annemarie: ik bedoelde met jij mag ook nog Anne-marie :smiley: :smiley:

owwwwww, ok :mrgreen:

Louise, je hebt volgens mij helemaal geen verwijzing van de ha nodig voor een afspraak.

('t kan handig zijn maar niet noodzakelijk dacht ik)

Annemarie dat klopt!! Bij jullie had mocht ik mijn verwijzing meenemen naar de poli als ik zou komen. Ware het niet dat ze mij pas in februari kunnen gebruiken… heb wel een afspraak gemaakt, voor als ik nergens eerder terecht kan…maaaaaaaaaaaaaaaar

mijn eigen ziekenhuisje heeft een andere wachtlijst…2 maand 1e polibezoek 6 weken vanaf het moment dat de machtiging binnen is…

das iets vroeger, dus deze dame kiest in eerste instantie voor het UMCG.

Bij jullie op de site staat 2x tien weken…10 weken voor PK en 10 weken voor operatie…klopt niks van :cry: :cry: Heb ik niet gezegd haha.

Nou ga ff wat eten en zoonlief op bed gooien!!..dit wou ik even snel delen met jullie!!

nou doeidoei

Ja , slie voor de operatie vaak met bh, aan minder plakkerig, minder in de weg zitterig ,

En er de hele dag over praten? oh zeeeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar , ik vind het knap dat m’n omgeving eer niet ho-ren-dol van is geworden!. :lol:

Wat hebbie trouwens met de visjes gedaan? wat schattig en stoer , zo’n visvrouwtje!! Met pappie mee vissen. Moet ze trouwens ook een engelengeduld bezitten!

:shock: een half jaar voor je 1e polibezoek? Kan me voorstellen dat je het dan gewoon maar bij het UMCG houdt!

Heb je daar ook al een afspraak staan?

Jubbes: de visjes zijn gewoon weer in het water gegooid hahaha. Ja dat geduld heeft ze wel!! Zolang ze zelf de maden en de vissen mag vasthouden vind ze het geweldig!!

Annemarie: nee UMCG wil eerst verwijsbrief!!

Ik heb gister even officieel mijn cupmaat bepaald. (volgens de methode die vermeld staat op het borstenforum) Ik kom dus net uit in E maar bijna F, scheelt wel 1 cm. Als het IZA het niet vergoed wordt ik gek :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ik heb ook cup E/F

wil ook bvk laten doen, maar eerst afvallen…

moet nog 10 kilo wil ik de stap gaan zetten

(ben er nu 25 kwijt, maar ik blijf hangen… :? )

heb ook zo’n buffelbult inderdaad

en ook altijd last van rug, schouders en nek.

wordt het nu nog wel vergoedt, of niet?

dat is me niet zo duidelijk.

en hoelang ben je uit de roulatie als je het doet?

Ziet, het wordt wel vergoed hoor!

Ennuh, je bent wel een tijdje uit de roulatie… aantal weken toch echt wel! (reken maar 1 a 2 maand…) Je mag namelijk de eerste tijd niet zwaar tillen etc…

oh dat valt mee…

snap dat je niet mag/kan tillen

(zal lastig zijn hier, dus nog een reden meer om ff te wachten)

fijn dat het vergoed wordt!

Ja dat is het nadeel, dat je niet mag tillen enzo…

Maar, het resultaat mag er zijn hoor! Ben er zelf nog altijd super super blij mee dat ik het heb laten doen. :thumbup:

Even tussendoor, Ziet, had je dat hobbelpaard nog staan? Vriendin van me is nu op vakantie, maar als ze terug is, wil ze met dr tante/oom regelen dat die hem ophalen? Als dat nog kan :pray: :-*

tuurlijk! hij staat hier nog mooi te zijn (in de box whahaha)

ben alleen vanaf 25 augustus een weekje weg he :wink:

Trouwens, willen ze die verwijsbrief al zien bij het maken van de afspraak ofzo? Zo niet dan heb je tijd zat om die te regelen in de wachttijd tussen het maken en het hebben van de afspraak.

@Louise wrote:

De eerste keer dat ik de stap ging wagen (in het UMCG) kwam ik bij een artsassistent terecht. En jongen wel te verstaan…en toe overmaat van ramp is het ook nog een vreselijk lekker ding…en dat lekkere ding zegt dan ook nog even: u mag zich van boven wel even helemaal uitkleden…meeeeeeeeeeen wat heb ik me even ellendig gevoeld. En dan moeten ze er uiteraard ook nog even aanzitten, wat best logisch is natuurlijk, maar allerminst prettig… :oops: :oops: :oops: :oops:

zul je net zien

hihi

moet er toch wel een beetje om lachen eerlijk gezegd…

Annemarie: nee martini niet daar kan ik afspraak regelen en verwijsbrief meenemen. Umcg wil eerst verwijsbrief en dan krijg je uitnodiging.

Ziet: ja achteraf kan ik er ook wel om lachen en het zou me nu iets minder uitmaken dan vorige keer. Maar toen dat was het enige waar ik vreselijk tegenop zag :oops:

Dus jij bent al 25 kilo kwijt…hoe heb je dat gedaan?? Ik nog tien en voor mijn gevoel moet dat dus binnen 2 maanden!!! Moet lukken met Sonja en sporten :mrgreen:

Ik heb vanavond met de sportschooleigenaar overlegd…ik zei tegen hem: hoe raak ik binnen 2 a 3 maand 10 kilo kwijt.

Nou zei die dat kan wel maar dan moet je 4 a 5x per week sporten.

Dus… maar ik hang nu 2 uur per x (2 a 3x in de week) rond en met zijn programma iets langer dan een uur. en dan moet het volgens hem lukken… we gaan ervoor!!!

Nou kom maar op met die bostverkleining hahaha

ja ik moet ook nog 10 kilo

maar ik blijf nu hangen op de 95 kilo

(op showforum in mijn brillentopic staan trouwens foto’s (eerst ná 25 kilo en daarna eentje van ervoor…)

daar staat ook in wat ik gedaan heb om die kilo’s kwijt te raken.

ik denk dat ik nu inderdaad meer moet gaan bewegen

wil al elke dag op de fiets naar mijn werk,

maar ben elke keer te laat de deur uit

dus dan moet ik nog als een speer de brommer pakken… :mrgreen:

maar jij sport dus nu zo vaak… knap vind ik dat, heb je een behoorlijke discipline voor nodig!