hoi!
wie wil haar ervaring delen ivm het gebruik van een duowagen?
ik wil zelf een mountain urban jungle duo (of duet maar die is nu aps uit dus verwacht geen ervaringen )
ook de mima kobi lijkt me wel wat.
ik wil sowieso eentje naast elkaar of onder elkaar (maar dan wel dat ze genoeg ruimte hebben). Achter elkaar vind ik niets.
wie kan tips geven?
Doen! Ik heb zooooveel plezier gehad van de duomountain terrain, heerlijke wagen die zelfs met twee grote peuters erin rijdt als een zonnetje. En idd, veeeel lichter als zo’n wagen met twee zitjes achter elkaar.
We hebben nu dus weer een (enkele), maar dan urban jungle (met zwenkwielt, die had mijn mountain terrain toen niet).
Ik vind de mima kobi super cool uitzien. Ik heb er geen ervaring mee maar super design and looks.
Ik had hier graag en Phil&Teds gehad maar de oudste was een beetje te groot om in het stoeltje van boven te zitten, zat met haar hoffd tegen de kap dus mijn vriend vond het helemaal niks.
groeten
Isle
Hier een Phil Teds sport, heb hem als enkele wagen nu in gebruik en momenteel bevalt hij super, nu nog binnenkort als duo proberen… Maar dat is geen antwoord op je vraag. De mini kobi ken ik eigenlijk helemaal niet, maar ziet er wel erg flashy uit ( en ook erg prijzig :shifty: ) Maar waar is die te koop? ben wel benieuwd naar reviews van die wagen!
Ik heb een Easywalker Duo :thumbup:
We zijn bij Prenatal gaan kijken en hebben o.a. Mountain Urban Jungle Duo en Easywalker Duo geprobeerd en deze laatst genoemde vonden we makkelijker inklappen en fijner sturen.
Wij hebben vorige week een Koelstra Simba duo gekocht. Niet duur (150 euro) en prima in gebruik. We hadden al een Koelstra Simba enkel voor Arielle en daar is heel wat mee afgerausd en ik heb er ook de wereld aan boodschappen op/mee vervoerd.
Het is geen duo-kinderwagen, maar een duo-buggy. Mooi klein in te klappen!
Is de urban jungle niet wat breed? Of zijn dat de oudere modellen?
Ikzelf heb de phil&teds, en vind hem ideaal.
De kids vinden hem geweldig :inlove:
Altijd lachen, gieren brullen in de kinderwagen hahaha!
Ik heb de urban jungle. Echt een superwagen! :thumbup:
En nooit problemen gehad bij kassa’s ofzo. Ik kom er alleen niet mee in de kruitvat want daar heb je gewoon amper loopruimte :thumbdown:
Ik heb de wagen van Kees, 2 naast elkaar. Ik vind hem super rijden en de prijs viel mee.(vond ik)
@cin de UJ is 73 cm ofzo? de nieuwe UJ duet is maar 63 cm even breed als de gewone dus.
we gaan eind september eens naar babypark ofzo,alles ff testen. :thumbup:
@blue_fairy hmm mij werd een koelstra afgeraden. hoe doe je dat trouwens dan met een pasgeborene in een plooibuggy? zijn er dan ook nestjes voor?
@mlk1982 babypark verkoopt die en babyhuys ook dacht ik.
Is idd prijzig maar vind het wel leuk dat je hem als enkele ook kan gebruiken.
review
@sassie ja,de UJ en de EW zijn praktisch hetzelfde denk ik…enkel is de EW een 100 euro goedkoper dacht ik :think:
vind zelf de UJ wel mooier :oops:
@cin vind het kindje dat vanonder moet zitten het niet vervelend? of kunnen ze echt genoeg zien?
@matsjo ja maar heb zelfs met men bugaboo problemen met rijden in de kv :roll:
oh oke, dan is het misschien een andere wagen :think:
Weet dat mijn zus een duo heeft gehad, en die kon er vrij weinig mee in winkels.
Dacht echt de urban jungle.
Diegene die bij ons onderop zit (en dat is dadelijk weer afgelopen als de baby er is haha) zit als een prins onderin.
Ze vervelen elkaar (haha), kriebelen elkaar, spelen kiekeboe, ze vinden het beide dus echt helemaal top!
Tis hier vaker; nee ikke daar (scheeld dat Yari nog niet praat haha).
Ik houd het topic even in de gaten ivm straks 2 kids vlak op elkaar…
Ik kan ook de phil en teds aanraden, ik gebruik hem nu al ruim 4 jaar met veel plezier! Kids vinden m hier ook super, zitten ook graag onderin.
@WoLa wrote:
Ik kan ook de phil en teds aanraden, ik gebruik hem nu al ruim 4 jaar met veel plezier! Kids vinden m hier ook super, zitten ook graag onderin.
Wij zijn echt de phil&teds diehards van KOK :mrgreen:
ja heb het al meer gehoord hoor dat kindjes “vechten” om het onderste zitje…
Wat vinden jullie van de abc zoom? :think:
dat weet ik niet haha! Vind hem er fijn praktisch uitzien, maar of dat in de realiteit ook is weet ik niet :think:
vind er ook erg weinig reviews over :think:
vind het wel leuk dat de zitjes alle kanten op kunnen :thumbup:
ja klopt. Ik wilde die wagen toen dus ook, maar om de een of andere reden heb ik van die koop afgezien.
Ook gezocht toen bij forums etc.
Ik ken overigens ook genoeg negatieve verhalen over t onderste zitje van de phil en teds, zlfs tot verkoop en aamschaf van andere wagen aan toe. Ligt maar net aan je kindje denk ik of ie t leuk vind of niet.