hoi!
wie wil haar ervaring delen ivm het gebruik van een duowagen?
ik wil zelf een mountain urban jungle duo (of duet maar die is nu aps uit dus verwacht geen ervaringen )
ook de mima kobi lijkt me wel wat.
ik wil sowieso eentje naast elkaar of onder elkaar (maar dan wel dat ze genoeg ruimte hebben). Achter elkaar vind ik niets.
wie kan tips geven?
Doen! Ik heb zooooveel plezier gehad van de duomountain terrain, heerlijke wagen die zelfs met twee grote peuters erin rijdt als een zonnetje. En idd, veeeel lichter als zo’n wagen met twee zitjes achter elkaar.
We hebben nu dus weer een (enkele), maar dan urban jungle (met zwenkwielt, die had mijn mountain terrain toen niet).
Ik vind de mima kobi super cool uitzien. Ik heb er geen ervaring mee maar super design and looks.
Ik had hier graag en Phil&Teds gehad maar de oudste was een beetje te groot om in het stoeltje van boven te zitten, zat met haar hoffd tegen de kap dus mijn vriend vond het helemaal niks.
groeten
Isle
Hier een Phil Teds sport, heb hem als enkele wagen nu in gebruik en momenteel bevalt hij super, nu nog binnenkort als duo proberen… Maar dat is geen antwoord op je vraag. De mini kobi ken ik eigenlijk helemaal niet, maar ziet er wel erg flashy uit ( en ook erg prijzig :shifty: ) Maar waar is die te koop? ben wel benieuwd naar reviews van die wagen!
Ik heb een Easywalker Duo :thumbup:
We zijn bij Prenatal gaan kijken en hebben o.a. Mountain Urban Jungle Duo en Easywalker Duo geprobeerd en deze laatst genoemde vonden we makkelijker inklappen en fijner sturen.
Wij hebben vorige week een Koelstra Simba duo gekocht. Niet duur (150 euro) en prima in gebruik. We hadden al een Koelstra Simba enkel voor Arielle en daar is heel wat mee afgerausd en ik heb er ook de wereld aan boodschappen op/mee vervoerd.
Het is geen duo-kinderwagen, maar een duo-buggy. Mooi klein in te klappen!
Is de urban jungle niet wat breed? Of zijn dat de oudere modellen?
Ikzelf heb de phil&teds, en vind hem ideaal.