ja heb het al meer gehoord hoor dat kindjes “vechten” om het onderste zitje…
Wat vinden jullie van de abc zoom? :think:
Lijkt me meer een wagen voor tweelingen? Wel mooi hoor, daar niet van. Maar hij lijkt ook lang? Zou m gewoon in de winkel even proberen, liefst met kids erin, dat maakt nogal verschil!
Hier de urban jungle duo alleen nog niet in gebruik, wel in huis en mee getest, vind hem heerlijk rijden helemaal niet zwaar en ideaal vind ik ook dat de zitjes nagenoeg helemaal plat kunnen, dus als de baby dan uit de bak is gegroeid (zijn toch vrij kleine bakken) kan het mooi in een lekkere voetenzak al in de zitting liggen.
Ik heb de koelstra flexxo twin (soort gelijk als de UJ)
Heerlijke wagen, bewust gekeken naar een wagen waar een
echte reiswieg bij zit en geen nestje. Dat vond ik zelf niet zo’n prettig idee.
Reiswieg van een duowagen is wel vrij klein en Yenthe zit dan ook vanaf deze week in de gewone buggyzit. Wel helemaal plat en wagenzak er in waardoor het net een soort babynestje is.
In de winkels ook nooit problemen gehad, je bent nl maar iets breder dan een gewone buggy.
Nu toch weer twijfels of we toch maar niet voor de vibe gaan,die kunnen we dan nu al gebruiken voor Laura. Lekker knus voor de winter. beter dan een plooibuggy,of iig warmer denk ik :lol: :oops:
en nog steeds spookt de donkey door mijn hoofd… :roll: maar die is zo duur :thumbdown: