ervaring duowagen?

@Petatje wrote:

ja heb het al meer gehoord hoor dat kindjes “vechten” om het onderste zitje…

Wat vinden jullie van de abc zoom? :think:

Lijkt me meer een wagen voor tweelingen? Wel mooi hoor, daar niet van. Maar hij lijkt ook lang? Zou m gewoon in de winkel even proberen, liefst met kids erin, dat maakt nogal verschil!

ja ga sowieso zeker de zitjes uit testen. Ze mogen zeker nog niet te krap zijn voor onze meid. :slight_smile:

zal nog wat worden de goede duowagen voor ons vinden :mrgreen:

Hier de urban jungle duo alleen nog niet in gebruik, wel in huis en mee getest, vind hem heerlijk rijden helemaal niet zwaar en ideaal vind ik ook dat de zitjes nagenoeg helemaal plat kunnen, dus als de baby dan uit de bak is gegroeid (zijn toch vrij kleine bakken) kan het mooi in een lekkere voetenzak al in de zitting liggen.

en dames, zien jullie jezelf dadelijk al lopen met zo’n wagen met 2 kids erin :inlove:

Geweldig vooruitzicht toch?!

Ik heb de koelstra flexxo twin (soort gelijk als de UJ)

Heerlijke wagen, bewust gekeken naar een wagen waar een

echte reiswieg bij zit en geen nestje. Dat vond ik zelf niet zo’n prettig idee.

Reiswieg van een duowagen is wel vrij klein en Yenthe zit dan ook vanaf deze week in de gewone buggyzit. Wel helemaal plat en wagenzak er in waardoor het net een soort babynestje is.

In de winkels ook nooit problemen gehad, je bent nl maar iets breder dan een gewone buggy.

we gaan zo even naar de winkel kijken naar de phil en teds. :roll: :smiley:

is zien of dat wat is.

:thumbup:

ben benieuwd wat jullie er van vonden!

ja mama vond het wel goed maar papa vond het niets (ondanks dat die altijd al de vibe wou :roll: )

Het wordt de ABC Zoom :thumbup:

we hebben ook naar de UJ gekeken maar jeetje wat een breedte :shock:

hij kan net door onze voordeur en daar stopt het bij :thumbdown:

De Zoom was heel klein opvouwbaar. heeft een super kleine draaicirkel.

de verschillende combinatie mogelijkheden van de zitjes zijn echt leuk.

de prijs was 80 euro verschil met de vibe (sowieso had ik hem in NL gekocht hoor,pak goedkoper :lol: )

gaan hem morgen bestellen.

Morgen komen ze voor men bugaboo,normaal is hij verkocht :thumbup:

ok,onze bugaboo is verkocht.

Nu toch weer twijfels of we toch maar niet voor de vibe gaan,die kunnen we dan nu al gebruiken voor Laura. Lekker knus voor de winter. beter dan een plooibuggy,of iig warmer denk ik :lol: :oops:

en nog steeds spookt de donkey door mijn hoofd… :roll: maar die is zo duur :thumbdown:

Waarom wilde je man nu de phil&teds niet eigenlijk?

De Urban toch erg breed? Dat dacht ik al, :wink:

Je meissie is nog niet zo heel erg oud he, dus een wagen lijkt mij zo wie zo wel al fijner nog dan een buggy voor haar.

Vooral dadelijk met die koude winters wat we tegenwoordig eigenlijk hebben.

hij vond dat die nogal stroef reed…

kan natuurlijk ook wel zijn omdat die al wat langer in de winkel staat de banden wat platter waren.

iig we gaan toch voor de vibe denk ik. Gaan morgen even bellen of jij op voorraad is.

de vibe besteld!

krijgen hem woensdag! ben benieuwd :smiley:

Nou ben enorm benieuwd!

Wij hebben een iets ouder modelletje, maar denk dat je er geen spijt van krijgen… :slight_smile:

ahd hem besteld via babyjungle. Geweldige service trouwens hoor. Mijn betaling werd tegengehouden en ze hebben direct contact opgenomen. :thumbup:

Hopelijk heb ik hem woensdag voormiddag al :pray: :smiley:

de vibe is geleverd. Heb hem net in elkaar gestoken.

ga zo dochterlief eens ophalen met haar nieuwe kinderwagen! :thumbup: :mrgreen:

oh koel! Foto :inlove:

zal straks even foto trekken :inlove:

rijd lekker hoor,wel wat zwaarder dan de bugaboo maar ja…

Kan al niet wachten tot ik met twee kindjes mag rondrijden :inlove: :inlove:

:inlove: leuk leuk!