Ergenissen in het verkeer..

@Mint wrote:

@Nefarious wrote:
Welcome to Wales…schapen op een landweggetje waar je dus achter moet blijven tot ze van de weg afgaan.


Toeristen van het continent die verkeerd om de rotonde op draaien :think: :silenced: :lol:

Buitenlandse vrachtwagen chauffeurs die teveel op hun TomTom vertrouwen en niet kijken of dat smalle laantje wel geschikt is voor hun vrachtwagen! :doh:

Ik heb in Wales leren rijden, dus ik kan onze rotondes nog wel aan. Maar ik denk dat ik in grote problemen kom als ik zo proberen te rijden in Nederland! :shifty: :oops:

@Mint wrote:

@Sis wrote:
Mijn zwager vertelde gisteren ook een leuke. Hij reed op de A12 van Arnhem naar Utrecht. Bij Wolfheze ongeveer was hij aan het inhalen en hij had een klever achter zich duwen. Hij gaat vervolgens dezelde sneldheid rijden als degene die hij aan het inhalen was. Diegene vroeg zich af waarom hij niet doorreed en mijn zwager wijst naar achteren. De auto naast hem begreep de hint en ze hebben dit trucje samen volgehouden tot mijn zwager bij Veenendaal de snelweg af moest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Leuk, trucjes op de snelweg. :liar:



Als ik erachter had gezeten had ik maar flink afstand gehouden.


Ja, dan was het ook niet gebeurd… :angel:

@Sis wrote:

Ja, dan was het ook niet gebeurd… :angel:




Achter het trucje bedoelde ik :wink:



@nefarious wrote:
Buitenlandse vrachtwagen chauffeurs die teveel op hun TomTom vertrouwen en niet kijken of dat smalle laantje wel geschikt is voor hun vrachtwagen!




Die smalle laantjes ja! Daar heb ik geleerd op hoe weinig weg je een ander kan passeren (ofwel ik heb geleerd hoe breed mijn auto eigenlijk is, minder dan ik altijd dacht dus).



Ik vond het wel logischer eigenlijk, links rijden. We tellen toch ook 1,2 3 en niet 3,2,1 :think:

@Mint wrote:

@Sis wrote:
Ja, dan was het ook niet gebeurd… :angel:




Achter het trucje bedoelde ik :wink:


Ah… :mrgreen: