Erg veel mist op ouderjaarsavond.

Nou hier was het eng vannacht. Je kon niks meer zien in die mist., We hadden nog maar net een meter zicht. Ben dus bij mijn ouders gebleven.

Mn broer is heel zachtjes aangereden door een auto. Mn man is naar huis gelopen. Je zag niks van het vuurwerk wat in de lucht werd geschoten. Het is vannacht dus echt de mist in gegaan. Zonde als je er veel geld voor hebt betaalt. Je zag mensen voor de auto,s lopen om de weg te wijzen. het was echt scary want je hoorde overal knallen om 12 uur. Maar je zag niemand. je hoorde vanmorgen in het nieuws dat mensen zo in de voortuintjes hadden gereden etc. Er was een kettingbotsing. De snelweg hier was afgesloten. En geen weerallarm. :think: Ongelooflijk terwijl de Telegraaf het wel had over killerfog.



Was dat ook bij jullie voor mensen uit het oosten ,want die hadden er last van.



Het was een heel raar oud en nieuw voor ons. Mn man was er nog niet .Ik was er eerder ivm de kids. Ik dacht dat hij niet meer kwam er door. Zat ik met mijn ouders alleen zoals vanouds op de bank heel rustig. Had wel wat maar toch.

Hier geen mist. Oké, om 00:30 zag je niet veel meer in de straat vanwege de kruitdampen, maar mistig is het niet geweest.

Hier konden we ook niet verder kijken dan een meter… Kon mn eigen hand amper zien! Heel af en toe rode en groene mist, voor de rest weinig gezien…

@Mutti wrote:

Hier geen mist. Oké, om 00:30 zag je niet veel meer in de straat vanwege de kruitdampen, maar mistig is het niet geweest.




ja en door dat vuurwerk werd het alleen maar erger nog.

Oohh en toen zag je weer een schim kwam er iemand aanlopen.



Echt ik heb dit nog nooit gezien. Mijn ouders ook niet. je zag alleen de stoep waar je op stond. En de lantaarnpaal voor je Maar de rest van de lantaarns zag je niet eens.

Bij mijn schoonmoeder waren de ruiten zo smerig van alle katten- en hondenneusjes (die zitten altijd in het raamkozijn) dat het in eerste instantie niet eens opviel dat het zo mistig was hahahaha!

Ik vond het naar Rotterdamse begrippen nog heel erg tegenvallen qua vuurwerk.

Alleen terug naar huis knalde alles om onze oren hahaha!

En Noa maar jammeren tussen ons in.

Hier was ook niks te zien, alleen maar veel mist! Je hoorde wel vuurwerk, maar zag niks! Eigen vuurwerk was ook bijna niet te zien, tenzij het erg laag vuurwerk was!

Ik moest ook blijven logeren, had niks bij me, maar voor Sam hadden we bij mn vaders vriendin gelukkig altijd wat liggen! :thumbup:

Vanmorgen naar huis gegaan, maar nog erg mistig hoor!



Papa’s vriendin en mijn stiefbroer moesten oma naar huis lopen om half 1… nou werkelijk, de auto’s hadden gereden met lampen/knipperlichten/waarschuwingslichten etc. allemaal aan. En maar toeteren, om te laten weten dat je er aan komt! Levensgevaarlijk! (stapvoets reden ze, harder kon je gewoon niet) Fietsers, die fietsen bellend! En hun, wandelend, het is gokken als je een straat moet oversteken, en maar kletsen, waar loop jij, ben je er nog etc etc…

Nee blij dat ik daar ben blijven slapen! :thumbup:

Echt herkenbaar Annaatje hier ook.



En ben echt zo blij dat ik ook ben blijven slapen. Echt onverantwoord om dan nog te rijden.

hier was het ook echt vreeeeselijk ik kon het huis op 3 meter aan de overkant ook niet zien … echt alleen daar waar je stond en dat was het :shock: zoooo eng!



wij waren gelukkig gewoon thuis en wij steken lekker vanavond ons siervuurwerk pas af bij mijn schoonouders in de tuin :oops: we vonden het zonde om dat gister te doen dan hadden we er echt geen bal van gezien.

dus wij vieren oud en nieuw lekker nog een keer hahahaha

Nou mijn broer had maar een paar 100 meter gereden en durfde niet meer verder. Hij kon zijn huis gewoon niet meer weer vinden. Later wel. Maar das toch eng ja. En net wat je zegt jacsansil.

@jacsansil wrote:





wij waren gelukkig gewoon thuis en wij steken lekker vanavond ons siervuurwerk pas af bij mijn schoonouders in de tuin :oops: we vonden het zonde om dat gister te doen dan hadden we er echt geen bal van gezien.

dus wij vieren oud en nieuw lekker nog een keer hahahaha




Nou je hebt groot gelijk. hadden wij dat maar gedaan. Zo zonde.

Nee hier bijna geen mist :?

Ja hier ook dikke mist, zicht was ongeveer 1 tot 1,5 meter…



Mijn ouders zijn naar huis gelopen, mijn zwager is met de hele familie naar huis gelopen en hebben de auto laten staan. Mijn schoonmoeder met haar vriend konden niet naar huis en zijn hier blijven slapen, dus hier was een hele verbouwing aan de gang, aangezien ik door overmacht al de hele week 2 logees hier heb, 2 jongens van 8 en 11 jaar, en dus eigenlijk alle bedden al bezet waren… Mijn schoonzusje uit Vriezenveen met haar hele gezin zijn al helemaal niet gekomen, durfden het niet aan… en dat was achteraf maar goed ook…

Het was ook niet te geloven. Heb dit nog niet meegemaakt.

Hier in Hengelo ook drama, zicht van 2 stoeptegels.



We hebben vanacht met 7 man noodgedwongen gebivakeerd bij mijn schoonuzs, ik vond het niet verantwoord om te rijden en mijn schoonzus haar schoonouders zouden met een taxi worden opgehaald, maar er reden uit veiligheidsoverwegingen geen taxi’s meer…





Las op nu.nl dat de politie op veel plaatsen in Twente op de fiets aan het werk is geweest.

Hier was het ook verschrikkelijk.

Vuurwerk hebben we gelukkig nog wel gezien, was ook veel op grond.

Alleen toen we naar huis reden… ik ben bij m’n schoonouders zigzaggend de straat uit gegaan. Aan het eind tegen m’n man gezegd dat ik niet verder durfde en toen bleek ik al dwars op een andere straat te staan :shock: . Mijn man heeft toen heel voorzichtig ons de straat weer in gereden. We hebben dus ook maar een nachtje bij m’n schoonouders doorgebracht. Zijn net thuis en het wordt tijd dat ik ga douchen :mrgreen:

In Emmen ook geen zicht. Inderdaad, hooguit een meter.

Leuk dat vuurwerk zo he :roll:



Om 1 uur kregen we nog bezoek en die waren allemaal komen lopen, sommigen nog best van een afstand. Maar het was gewoon gevaarlijk. En het is nog niet helemaal weg.



De snelwegen waren ook afgesloten, lijkt me ook niet meer dan logisch.

Hier (in het Hoge Noorden: Drenthe) zag je vannacht ook geen hand voor ogen. Je kon slechts 1 meter ver kijken… heel erg eng dus. Mijn ouders waren gisteren nog op familiebezoek geweest elders in Drenthe, daarna zouden ze bij ons komen. Mijn vader heeft al jaaaaaaaaaaaaaaaaren zijn rijbewijs, maar is nog nooit zo bang geweest in de auto. Toen ze in onze woonwijk reden, zijn ze gewoon verdwaald :shock: :shock: … Mijn vader heeft mijn vriend gebeld en die heeft hen naar ons huis geleid, terwijl mijn moeder naast de auto (met waarschuwingslichten aan) is gaan lopen. Je zag de stoepranden gewoon niet meer.



's Nachts geen vuurwerk gezien. Je hoorde alleen maar knallen en het werd nog mistiger door dat vuurwerk. Mijn ouders en zusje + partner wilden naar huis, maar het was gewoon onverantwoord. Ik heb toen in allerijl logeerplekken gecreeerd hier in huis. Vanochtend zijn ze weer vertrokken.



Nee, het was niet leuk hier met al die mist.

@Marlia74 wrote:

Hier (in het Hoge Noorden: Drenthe) zag je vannacht ook geen hand voor ogen. Je kon slechts 1 meter ver kijken… heel erg eng dus. Mijn ouders waren gisteren nog op familiebezoek geweest elders in Drenthe, daarna zouden ze bij ons komen. Mijn vader heeft al jaaaaaaaaaaaaaaaaren zijn rijbewijs, maar is nog nooit zo bang geweest in de auto. Toen ze in onze woonwijk reden, zijn ze gewoon verdwaald :shock: :shock: … Mijn vader heeft mijn vriend gebeld en die heeft hen naar ons huis geleid, terwijl mijn moeder naast de auto (met waarschuwingslichten aan) is gaan lopen. Je zag de stoepranden gewoon niet meer.



's Nachts geen vuurwerk gezien. Je hoorde alleen maar knallen en het werd nog mistiger door dat vuurwerk. Mijn ouders en zusje + partner wilden naar huis, maar het was gewoon onverantwoord. Ik heb toen in allerijl logeerplekken gecreeerd hier in huis. Vanochtend zijn ze weer vertrokken.



Nee, het was niet leuk hier met al die mist.




Hihi gelijk geplaatst. Waar in Drenthe was dat dan?

Assen :smiley: